Abyste plně pochopili níže uvedené, musíte znát Řády revivalu! Jsou k dispozici na našem webu.
1. Program podniku
Pátek 18.04.2025 08,30 – 11,15 hod. administrativní přejímky Kart centrum Radotín
GPS 49.9896542N, 14.3747297E
09,00 - 11,15 hod. technické kontroly, prostor startu / pod stanem/
10,00 hod. rozprava v prostoru startu
13,40 hod. Slavnostní start, centrum Prahy
GPS 50.0893281N, 14.4156172E
17,40 hod. Cíl Hotel Panorama Teplice
Sobota 19.04.2025 08,30 hod. Start do II.Etapy
od 12,10 hod. Oběd areál Vesec
18,06 hod. Cíl Hotel Panorama Teplice
Neděle 20.04.2025 09,30 hod Start do III. Etapy
12,07 hod. ČK Louny
13,30 Cíl Kart Centrum povolen předčasný příjezd
18,00 Vyhlášení výsledků – prostor u restaurace
2. Organizační výbor, činovníci
Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111
Činovníci: Ředitel závodu – Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař - Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař - Majer Ondřej
Technický komisař - Novák Jiří
Reklamace – Malík Jaroslav
Vedoucí SS úseků - Sedlák Jan
- Široký Antonín
- Flosman Petr
Styk se soutěžícími - Holická Bára
Administrativa, výsledky - Holý Petr, Engová Lucie
Hlavní časoměřič – Stanislav Jelínek
Tiskové středisko – UAMK, Promotým Praha
Trať, itinerář – Eduard Patera
3. Oficiální vývěska soutěže
3.1. Veškerá oznámení a rozhodnutí, stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru ředitelství, popř. u recepce hotelu.
3.2. Oficiální stránky www.edda.cz
4. Všeobecná ustanovení
4.1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK
4.2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
4.3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění! Hluk vozů maximálně dle řádů FIA pro Rally. Tzn 96 decibelů +,-2 dB
4.4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků, kde jede na vlastní zodpovědnost.
4.5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
4.6. Použité zkratky: PP = Trestné body/Penalty points, TC = Časová kontrola/Time control,
SS = show section, RC = Radarová kontrola/radar control, PC = Průjezdní kontrola/Passing point control, TRC = Kontrola dodržování pravidel provozu/Traffic rules control, TP = Technická přejímka
5. Trať
40% Silnice I, II třídy, 59% III třída, místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.
5. 1. Servisní prostor, parkoviště se nachází v areálu a před areálem firmy Brudra. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy, přívěsy. Vozy, které přijedou po vlastní ose parkují v prostoru startu před areálem! Nelze parkovat na parkovišti pro hosty Kart Centra! GPS 49.9921581N, 14.3773572E
5.2. Délka tratě - I. Etapa 194 km
- II. Etapa 382 km
- III. Etapa 166 km
Celkem 742 km
5.3. Na trati je deset tzv. Show sections SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do SS je tři minuty po TC! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení kužele na trati je penalizace 10PP. Vůz se musí v prostoru od dopravní značky STOP po kužel /1,5m/ zastavit. Přejetí prostoru, neúplné zastavení 10PP. Ignorace 100PP. Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání SS dostane posádka stejný počet PP, jako poslední účastník ve třídě, který správně absolvoval celou SS. Maximální čas je na každé SSce 30% k času nejrychlejší posádky.
SS 01 HILLCLIMB I. 100% asfalt
SS 02, 09 HILLCLIMB II.,III. 100% asfalt
SS 03, 08 EXHIBITION 100% asfalt
SS 04, 06 QUARRY 80% šotolina 20% tráva
SS 05, 07 SKI ARENA 100% asfalt
SS 10 RALLYCROSS 70% Penetrace, šotolina 30% asfalt
Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!
5.4. PC Průjezdní kontrola –
a. Kontrola přes GPS, neprojetí PC = 100 PP
b. Řádně označená, dostáváte razítko do jízdního výkazu /JV/
c. Samoobslužná, úkol zapíšete do JV
5.5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost
- tolerance překročení měření je stanovena do 5 km/h v obci a do 10 km/h mimo obec
- nad toleranci je penalizován každý km/h = 10 PP
Příklad: naměřeno 61km/h v obci = 60 PP
Překročení rychlosti v obci přes 80 km/h znamená okamžité vyloučení!
5.6. TC Časová kontrola – vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS úseku.
- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B
- Prostor TC začíná 1m před žlutou a končí 1m za červenou cedulí ČK. Do prostoru TC A lze najet v příslušnou minutu, v TC B v minutě před vašim časem při odjezdu.
- Předčasný příjezd do TC 100 PP za každou započatou minutu
- Pozdní příjezd do TC: za každou započatou minutu = 10 PP, max. 100 PP
- Předčasný/pozdní odjezd z TC bez razítka komisaře: za každou započatou minutu = 10 PP
Vozy s obsahem menším, než 1000ccm mají tuto časovou toleranci viz řády.
Penalizace 10PP za každou +/- minutu platí i při nedodržení času mezi TC A a TC B! Tento čas je uveden na jízdním výkazu!
Pokud při příjezdu do TC A přijedete pozdě, tento limit se nedodržuje a posádka se zařadí na své původní místo dle startovního čísla (nebo co nejblíže původnímu místu). V takovém případě vám komisař TC na vyžádání musí dát razítko do jízdního výkazu! Přestávka se vám zkracuje o dobu zpoždění!
PŘESKUPENÍ / oběd/ - mezi TC 07A a B, platí výše uvedené s tím, že kdo se nestihne vrátit na svůj čas, má penalizaci 100PP. Tzn. zde se nedává razítko.
Do dalšího přejezdu může komisař odstartovat maximálně dva vozy ve stejnou minutu. Posádka s nižším startovním číslem má v takovém případě povinnost se při nejbližší příležitosti zařadit na původní místo dle startovního pořadí.
5.7. TRC Kontrola dodržování dopravních předpisů -
- Nezastavení na dopravní značce STOP 100 PP
- Projetí křižovatky, žel. přejezdu na červenou 500 PP
6. Přijaté vozy
6.1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985, novější do ledna 1995 s penalizací 250 PP. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě
6.2. Třídy
1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm 9. = s penalizací, do 1400ccm
2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm 10.= s penalizací, do 2000ccm
3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm 11.= s penalizací, nad 2000ccm
4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm
6.3. Soutěžící je povinen sám nahlásit příslušnou třídu! Technik může (i během soutěže) přesunout vůz do příslušné třídy. TP musí být absolvována v označených třídách před přejímkou administrativní.
6.4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/
6.5. Každý automobil dostane před startem přiděleny PP (základní trestné body) dle roku uvedení daného typu a modelu vozidla do provozu.
Příklad 1: Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130L 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA.
Příklad 2: Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP.
Při použití novějších zásadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.
7. Přihlášky
Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!
8. Vklad
Vklad do soutěže je stanoven na 5 900 Kč.
9. Odpovědnost a pojištění
Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost vůči soutěžícím, jezdcům, pomocnému personálu a třetím osobám. POZOR: na SS úsecích neplatí povinné ručení a řidič je zodpovědný za veškeré jím způsobené škody, které neprodleně uhradí na vlastní náklady! Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za platnost svého pojištění.
10. Administrativní přejímka
Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu.
Bude vybírána vratná kauce 1000,- na jednotku GPS.
11. Technická přejímka (TP)
Technická přejímka je v prostoru startu, ve stanu Edda Cupu. Platí pouze pro třídy 1-4! Posádka absolvuje nejdříve TP a poté až přejímku administrativní.
12. Reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit do doby specifikované na vývěsce výsledků. V průběhu soutěže pak nejpozději následující den PŘED startem do další etapy v kanceláři ředitelství závodu. Reklamace se uplatňuje u k tomu určenému činovníkovi.
Reklamaci během konání jízdy je nutno zapsat na druhou stranu jízdního výkazu s popisem: co je reklamováno, proč a časem, kdy k události došlo, případně startovní číslo posádky, která může skutečnost doložit.
Na reklamace radarové kontroly bude vybírán administrativní poplatek 100,- Kč. V případě uznání reklamace bude tento poplatek vrácen!
13. Klasifikace, výsledky,
13.1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS, TC, PC, RC, TRC, základních PP (dle vozu) a dalších případných penalizací.
13.2. Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku na oficiální vývěsce zpravidla 50 min po skončení soutěže. Ředitelství může tento čas upravit dle aktuálních potřeb.
13.3. Při odstoupení v pátek či v sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy.
V takovém případě, dostane čas poslední posádky v příslušné třídě.
13.4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce, to platí i o spolujezdci! Při výměně vozu bude posádka případně přeřazena do příslušné kategorie. V případě přeřazení o této kategorii rozhoduje ředitelství závodu.
Jaroslav Malík Eduard Patera
Sportovní komisař Ředitel soutěže