V neděli se uskutečnil V. ročník ZAV Edda Cupu mezi Řevnicemi a Mníškem pod Brdy. Na závodníky čekala 4 000 metrů dlouhá trať s kvalitním povrchem a zánovními svodidly. Depo rozkládající se na silnici za cílem se začalo plnit v sobotu po jedné hodině odpoledne.
Díky ukázněnosti všech opouštění a návrat do depa kyvadlovým způsobem po celých svozech nezpůsoboval žádné zdržení časového harmonogramu, přestávky v průběhu tréninkových a závodních jízd byly způsobeny odstraňováním následků kolizí. Všechny kolize skončily bez zranění jezdců a bez ohrožení diváků. Těch se sešlo poměrně dost a z vyhrazených diváckých míst mohli sledovat napínavé dění na závodní trati.
Celý závodní program začal v devět hodin ráno první ze dvou tréninkových jízd za krásného azurového počasí. S oteplujícím se povrchem se většina jezdců zrychlovala, po projetí cílem si jich většina trať pochvalovala, že je sice těžká, ale o to větší uspokojení přinese, když se povede bez chyb dorazit do cíle. Jen občas bylo možno zaslechnout povzdechnutí, že je hodně těžká na zapamatování, že v tom kvaltu není lehké si uvědomit, v kterém úseku se člověk právě nachází a co ho bude čekat. Druhá tréninková jízda skončila chvíli před polednem a závodní jízdy navázaly na trénink po krátké polední přestávce, neboť byla jasně určená časová hranice, do kdy musí být trať a hlavně i depo uklizené a silnice otevřena pro veřejný provoz.
V závodních jízdách už se počítá každá setina sekundy a ve všech vypsaných třídách se bojovalo o co nejlepší umístění a body do celkového pořadí. Vyrovnané boje o vítězství tradičně probíhaly v bohatě obsazeném Saxo cupu, kde o vítězství Petra Kumpošta nad Jakubem Flosmanem rozhodly neuvěřitelné dvě setiny. Další vyrovnané závodění o desetinky se odehrálo mezi rodinným duem Tichým, tentokrát ve prospěch otce. Další skupinou s těsným soubojem o vítězství byla sk. H2, kde Petr Beran na kvalitně připraveném Ford Sierra Cosworth tentokrát nestačil na rychlého Petra Flosmana na Favoritu. Opět, a po několikáté se ukázalo, jak dobře jsme stanovili koeficient v této skupině jezdící bez rozdělení dle obsahu motoru. Velmi kvalitní čas zajel vítěz E2000 Lukáš Kadečka, škoda, že nejezdí častěji. E 1400 vyhrál navrátilec Robert Hanžl, který zakoupil kvalitní Suzuki Swift od Luboše Vrzala.
Příjemným překvapením byl start soutěžáka Miroslava Janoty / Opel Ascona 4oo/, Oldřicha Nýdrleho na spideru Lucchini a Petra Koláře na legendárním Dakosu. Novic a matador českých tratí Libor Valenta se svojí škodovkou bohužel odstoupil v poslední jízdě z druhého místa ve třídě H1600.
Po tom, co poslední jezdec protnul cílovou fotobuňku se rychle odehrál ceremoniál s předáním pohárů na stupních vítězů, traťoví pořadatelé uklidili jim svěřené úseky, týmy se rychle sbalily a opustily depo a po osmnácté hodině jen nagumované čáry a zmíněná svodidla na ztichlé silnici nad Řevnicemi připomínaly, že se tu odehrál další závod EDDA Cupu.
Další a závěrečný závod EDDA Cupu se uskuteční premiérově na novém polygonu v Milovicích, kam organizátoři srdečně zvou všechny jezdce a příznivce motoristického sportu.