aktualizováno | 24.10.2010 21:34:13 | edda | přečteno: 4666x
S V I J A N Y

        Účastníci Českého mistrovství ZAV zcela zaplnili sál firemní restaurace pivovaru Svijany. Tomáš Kučera se ukázal být dobrým hostitelem, zejména oznámení, že veškeré vypité pivo jde na účet podniku sklidilo bouřlivý potlesk. Já už z toho takovou radost neměl, neb ke konci diskuse o řádech již nebylo několika jezdcům rozumět :-)

     Zde jsou nějaké novinky k sezóně 2011, o některých se demokraticky hlasovalo, některé byly dány na vědomí, s tím, že nebyl-li většinový odpor, budou uskutečněny. Poprosím Vás, zde / na netu/ již není prostor na další návrhy na změny.

  1. Nové tratě - Telnice a asi Baba. Nejede se Zbraslav, - Chuchle a Benecko s otazníkem. Začínáme 26.3.2011 v Mostě

 2. Licence - budou celoroční 500,- / nutné potvrzení od praktického lékaře/

                            víkendové 200,- bez potvrzení

     Důvody jsem jezdcům vysvětlil

 3. Povinné nehořlavé kukly a jezdci, kteří nemají nehořlavou kombinézu, tak nehořlavé triko.

 4. Rámy, to všichni víte. Co kde musí být, bude do týdne v nových řádech

 5. SE - povolen libovolný omezovač brzd

         - neprošlo použití slicků - pro - Klokočka, Hák

                                              proti - Lev, Hořánek, Široký, Kleintová, Kouřimský

                                              zdržel se - Moravec

 6. E1  zákaz nahřívání pneu a to i válečky, již to tedy platí pro všechny skupiny, tzn. stejně jako v Mistrovství Evropy ZAV - odsouhlaseno - Všichni jezdci -   PRO  

 7. Nová třída H-1300Pohár pro vozy ze soc. států

 8. H - povolena trubková ramena.

 9. Na čelním skle povinná reklama buď na bílém či černém podkladě / min. 10cm široký pruh/ - pro jezdce, kteří používají auto v provozu budou připraveny sundavací.

  Předhlášení k ročníku 2012 _

  Bude povinný tlumič výfuku na všech vozech

  V případě slabé účasti v SE1400 ročníku 2011 bude třída zrušena. Oznámíme nejpozději v polovině příští sezóny.

  Nové řády budou vyvěšeny do týdne.

                                              Eda Patera 

 

crawford | 29.10.2010 18:31:55
Ahoj , jsem stejného názoru jako p. Novotný. Všem tady jde o bezpečnost a bylo by vhodné se zamysletnad tím jak je bezpečná studená pneumatika v první zatáčce proti nahřáté?Pochopil bych ještě SE třídu ale E1?
Vítek Novotný | 29.10.2010 03:40:55
Zdravím asi nemám co rejpat když jsem ani nepřijel na schůzi , ale napíšu svůj názor! Co se týče nahřívání pneu : nahřívání pneu samozdřejmě zakázat můžete , ale srovnávat nějaký ( edda cup ) s Mistrovství Evropy ZAV mi připadá velmi směšné !!!opravdu mě to pobavilo :))))) myslím si, že je to kvůli určitým lidem kteří na to třeba nemají. No jo no nedá se nic dělat, serialů závodu do vrchu je celkem dost . Vítek Novotný Roxy2 racing team
Radek Jakubský | 26.10.2010 01:39:39
Ahoj, reklama na čelním skle se mi nelíbí, to říkám rovnou. Co se ale týká bodu 3, myslím, že by si zasloužil lepší specifikaci! Co třeba nehořlavé rukavice? Těžko někdo použije hasičák v cyklistických rukavicích bez prstů, které někteří používají... Dále bych doporučil doplnit specifikaci kombinéz, že nesmí být z umělých materiálů, když už není nehořlavá, tak bavlna aspoň shoří, ale umělina se seškvaří - i když to by si měl asi každý uvědomit sám. Taky si myslím, že pro juniory by měla být povinná nehořlavá výbava. SE-1400 - pokud bude zrušena, bude předpokládám společná třída SE-1600 kam asi všichni spadneme, budeme mít možnost vyrovnat handicap pomocí větší klapky???
Petr Balík st. | 24.10.2010 23:23:06
děkuji za dopsání k bodu 6 "tzn. stejně jako v Mistrovství Evropy ZAV" původně to v článku napsáno nebylo = teď již chápu důvod této změny
K. Souček st. | 24.10.2010 20:42:42
Koukám, že ty Svijany opravdu tekly proudem,vyznívají tyto novinky, jako aprílový žertík, ale to už tady bylo 2.4.2010.
Miloš Lang | 24.10.2010 20:20:47
Svijany byly fajn, omlouvám náš brzký odjezd, měli jsme další program. Nediskutuji, jen vyjadřuji názor - povinná reklama zrovna na předním okně mi vadí. Je to řekl bych nejatraktivnější místo na autě.
Petr Balík st. | 24.10.2010 20:08:26
chápu, že již není prostor pro diskusi = diskutovat nechci, dovolím si jen komentář. K bodu 6 - myslím, že k E1 ohřívání pneumatik patří a nechápu komu vadí v E1. Dále k bodu 9 - zřejmě nikdo nepotřebuje prezentovat své partnery (sponzory), kteří jsou důležití aby jezdec mohl závodit a plnit startovní listinu slušnou technikou. Pro prezentaci povinné reklamy se dá na autech najít citlivější místa. Berte to jako můj názor. Petr Balík
Rendy | 24.10.2010 19:01:10
Sori špatně jsem si to přečetl (budou připraveny sundavací)ale i tak si myslím,že to bude ojedinělé s čím asi málokdo bude souhlasit,ale už je to odsouhlaseno......
Rendy | 24.10.2010 18:16:22
Hlavně s tou reklamou na čelním skle budou SE moc spokojeni až budou policii vysvětlovat ,že je to nutné pro závody.......Velmi vobrý nápad!!!
crawford | 24.10.2010 17:56:00
S tim nahříváním pneu to je docela smutné , rovnou můžu jezdit sériovou třídu...! (k čemu jsem si to pořizoval?)
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007