aktualizováno | 21.01.2011 12:13:14 | edda | přečteno: 4357x
Historie Berounského vrchu II.

Pokračování- 

 V roce 1997 dorazila do Berouna hvězda celoevropské velikosti a to Fabio Danti na supersilném voze Škoda Octavia / něco jako dnešní E1/. Jeho jízda a přátelské vystupování bylo velkým zážitkem pro všechny účastníky. Absolutně vyhrál J. Krečmer na Lucchini 2.11,6 2. Fešárek Reynard 2.16,06 3. Palmi Eufra 2.20,52, v áčku bylo toto pořadí 1. Malý 2.25,03 2. Vojáček 2.30,64. Zajímavostí byla diskvalifikace Krámského na BMW. Snad použití hliníkových dveří???

 Naposled na dlouhou dobu se jelo v r.1998, výsledky jsem však nenašel. Pamatuji, že se jela pouze jedna jízda. Důvodem bylo, že někdo přeřezal kabely od časomíry a nemohlo se pokračovat. Faktem je, že jeden významný jezdec nemohl do druhé jízdy pro tech. problém nastoupit.....

 V r.2003 se rozhodl Jan Dobeš na žádost jezdců Vojáčka, Beneše, Patery, obnovit tradici. Na volném závodě se sešlo cca 40jezdců. Poprvé se jelo až na horizont před Železnou. O vítězství se prali, čerstvý mistr Oskar Beneš s Cosworthem a E. Patera s Ford Escort Kitcar. Zvítězil Beneš časem 1.41,98 o pouhých 17setin / Patera 1.42,15/. Třetí byl s SPčkem Martin Jerman 1.49,83. V roce 2004 se mělo jet M ČR, bohužel město Beroun nedalo těsně před závodem povolení a dobrák Dobeš zmizel i s půjčenými penězi od jezdců /Beneš, Vojáček, Jerman, Patera/............

 Přesto to jezdcům / Vojáčkovi, Jermanovi, Paterovi/ nedalo spát, že nemáme kam pozvat partnery či přátele / nejbližší závod z Prahy je Náměšt 165km daleko/ a tak se uspořádal v r. 2007 volný závod, kdy se přípravy závodu ujal F. Pišta a E. Patera. Účast byla celkem slušná /93 jezdců/ a i průběh závodu byl hodnocen sportovním komisařem kladně a tak byla Berounu opět přidělena republika. Na trať se podařilo dostat spoustu známých jmen z jiných disciplin. Např. z rallycrossu Kotka a Bílka, autokross Matušinec, Rally- Vlček, Mifka, Kožmín, Otto, Eliáš, Král okruhy - Jupa, Plaček, Januška atd. V sobotu vyhrál překvapivě O. Fencl s krásnou Corvettou časem 3.23,50 2. Liška 3.24,08 3. Plaček 3.28,07 4. Mifka 3.28,60 5. Malý 3.28,9  6. Vojáček L. 3.32,87. Ovšem vítěz, který přijel po vlastní ose již domů nedojel / porucha motoru/ a tak v neděli již nestartoval. Účast byla v neděli trochu slabší /80 jezdců/ a abs. vyhrál V. Liška časem 3.19,95  2. Plaček 3.23,07  3. Malý 3.25,36  4. Žemla 3.28,57 5. Vojáček L. 3.28,62  6. Kožmín 3.28,63  7. Vojáček P. 3.28,76. Mezi 4-7 místem byl rozdíl pouze 29setin!!!!

  Napsáno 16.2.2008

rosi | 20.01.2011 09:24:48
Rok 98 to bylo dost ran na horizontu!jestli se nepletu Radim Freiberg Clio,Ostaševski 306,Jiřík Voves BMW(ten jí dal fakt velkou)
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007