Třída SE-1400 – Zde se jasně ukázalo, že této třídě budou vévodit vozy Suzuki Swift. V sobotu bylo pořadí V.Suk, T.Mach a A.Eliáš. V neděli se Tonda Eliáš omluvil pro zdravotní problémy, tak třetí místo obsadil P.Pošmourný se Škodou 130. V. Suk kraloval po oba dny.
Třída E1-1400 – V této třídě se sešlo několik předních jezdců z různých seriálů. V. Suk jr. Z Carbonie, M. Andruchovič z Trioly, R. Mach z Berg- Trophy a J. Trnka z MČR. Bohužel Milan Andruchovič hned v prvém tréninku vylétl v rychlé cílové pasáži a těžce poškodil svůj speciál. Dle předpokladů kralovala dvojice ultralehkých vozů Suzuki Swift. Jan Trnka se Škodou Felicia Kitcar, upravené pouze ve sk. A nestačil. V neděli překvapil třetím místem J. Loffler na Škodě pick up. V neděli byl rozdíl mezi Sukem a Machem v součtu pouhých 7 desetin.
Třída SE-1600 – Příjemným překvapením byla účast dvojice předních jezdců Berg- Trophy, M. Milanowského a L. Azsotha. Ošekával se souboj s pravděpodobným favoritem třídy R. Chamolou. Ten však v sobotu chyboval a bylo z toho pouze 5. místo. Své kvality potvrdili výše jmenovaní jezdci a obsadili první dva posty. V neděli již Radek nenechal nikoho na pochybách a zvítězil, s mírným odstupem byl druhý, dobře jedoucí, Lubomír Mergl.
Třída E1-1600 - Tady byla slabší účast a souboje o vítězství sváděli J. Zachata na replice Citroenu Saxo Kitcar a zkušený R. Kudr na Škodě Pick up. Příjemným překvapením byly časy 14leté Romany Holochové, která jezdila pod dohledem svého otce. Ani ona se však neubránila chybě v sobotním náročném počasí a v poslední jízdě skončila v příkopu.
SE-2000 – V této třídě nebyl jasný favorit. V sobotu svedla souboj o vítězství tato trojice P. Fišer, J. Šmied, L. Machek, který nakonec vyhrál. V neděli ho po těsném souboji přeskočil J. Šmied.
E1-2000 – Také zde byla velmi kvalitní a početná účast. Překvapil Jakub Choura na Oplu Astra z týmu P. Benedikta a po oba dny kraloval. Pěkné byly souboje o druhé místo mezi juniorem Davidem Nešporem a veteránem Tomášem Hankem. Pro zajímavost, David jel s Cliem, se kterým Tomáš léta brázdil naše kopce. Nakonec Tom oba dny Davida porazil, v sobotu to bylo ale těsně. Všichni tři jezdci slíbili účast na většině našich kopců.
SE+2000 – Opět velmi bohatá účast. Po tréninkách se ukázalo, že Aleš Komárek má své Mitsubishi Evo IX velmi pěkně připravené a po oba dny jasně kraloval. O další pozice sváděli souboje jezdci J. Kalista, J. Hák, M. Kožmín, T. Marčík a V. Kunst, vesměs na vozech Evo a STI.
E1+2000 – Zde naopak bylo 7-8 jezdců, kteří mohli pomýšlet na vítězství. Ovšem horký favorit Ondra Fencl svou Corvette v sobotu raději, vzhledem k počasí odstavil. Na dešti tak vyhrál Patera, příjemně překvapil se zadokolkou J. Kobrle a pěkný výkon podal K. Boura. V neděli již opanoval třídu Ondra, ovšem druhý K. Boura moc neztrácel.
H-1300 - solidní účast krásných aut slibovala napínavé souboje o vítězství. Škoda poruchy vozu A. Muzikanta. V sobotu vyhrál P. Kolář st. A v neděli mladý R. Bořke. Po oba dny se dostal na bednu i nestor závodních tratí Josef Srnský.
H-1600 – při slabší účasti dokončili sobotní závod pouze dva jezdci, P. Bořke svou krásnou repliku Škoda 200RS neudržel na trati a lehce havaroval. S pěkně připravenou Toyotou skončil druhý L. Rosička st. Ovšem králem a nejrychlejším veteránem celkově byl, po 32letech navrátivší se Jiljí Chmelař s Morris Cooperem. Svými průjezdy si získal diváky podél celé tratě.
H+1600 - Zde opět startovalo několik krásných vozů. V sobotu využil deštivého počasí Ondra Lorenz a se svým Audi Quatrro zvítězil před J. Šarochou na BMW 2002. V neděli třídu opanoval M. Švarc na velmi silném BMW 635CSi.
Závěrem – Přes několik těžkých, sobotních havarií, je důléžité, že všichni vyvázli bez újmy na zdraví a za 14dní se sejdeme v Telnici u Ústí n.L.
Patera Eduard