Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže
Rallye Praha Revival
Soutěž se jede jako klubová akce AK Bílá labuť
Program podniku
Pátek 1.4.2011 16,00 – 17,25hod přejímky Učiliště Radotín
17,30 hod rozprava
19,30 hod – uzavření UP 1-29 / penalizace jako ČK/
19,40 hod – uzavření UP 30-69
19,55 hod - uzavření UP 70-99
20,05 hod - uzavření UP 100- výše
20,30 hod Centrum start 1. vozu do I.etapy
Křivoklátské“
21,03 hod SS 01 Učiliště
21,35 hod ČK 03 Zadní Kopanina
22,51 hod ČK 04 Lhotka u Berouna
23,30 hod Cíl Učiliště
Sobota 2.4.2011 9,00 hod Učiliště Start Učiliště II. Etapy „ Dobříšské“
10,02 hod SS 02 Dlouhá Lhota
11,03 hod SS 03 Tlustice
12,21 hod SS 04 Dlouhá Lhota
14,32 hod SS 05 Pila Jablonné
14,56 hod SS 06 Dlouhá Lhota
15,47 Cíl + UP Živohošť
Neděle 3.4.2011 09,00 hod Živohošť start III. Etapy „ Sedlčanské“
09,33 hod SS 07 Sedlčany
10,39 hod SS 08 Divišov
12,08 hod SS 09 Sedlčany
13,35 hod SS 10 Učiliště
13,40 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd
16,00 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU
POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta
Organizační výbor, činovníci
Předseda organizačního výboru a čestný předseda Cihelka Jan
Organizační tajemník Kotek Petr
1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Pažout Mirek
Technický komisař – Novák Jiří
Vedoucí SS úseků – Linhart Roman
- Malík Jaroslav
- Cihelka Jan
Styk se soutěžícími - Dvořák Petr
Hospodář závodu – Husáková Petra, Amaieva Nataliia
Tiskové středisko – Cihelka Jan
Trať, itinerář – Šubrt Pavel, Eduard Patera
RZS,Hlavní lékař - Transhospital Řevnice p. Bulíček
Foto – Jiří Fryje jfryje@centrum.cz
DVD - Vladimír Dolejš dolejsv@tiscali.cz
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na
oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště, popř jídelny
Živohošť.
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce AK Bílá labuť
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku
z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
Většinou silnice III. třídy a místní komunikace, cca 12 km penetrace, polní cesta .
Itinerář bude předán těsně před startem soutěže, je slepý.
1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.
I.Etapa směr Křivoklát, Beroun, Radotín
II. Etapa směr Jíloviště, Dobříš, Hořovice, Orlík, Živohošť
III. Etapa směr Sedlčany, Divišov, Sedlčany, Štěchovice, Radotín
2. Délka tratě - I. Etapa 110 km
- II. Etapa 222 km
- III. Etapa 171 km
3. Na trati je několik tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo
časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do
SS je tři minuty po ČK! Pozdní start se trestá jako ČK. Cíl je typu STOP. Tyto úseky
nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako poslední aktivní
účastník. SS 01,02,03,04,05,06,10 jde o asfalt různé kvality na letištních plochách či
areálech. SS 07,09 30% asfalt 60% upravená šotolina, SS 08 šotolina. V
případě velmi deštivého počasí bude náhradní varianta.
4. PK Průjezdní kontrola – a. PK v itineráři / většinou něco opsat/
b. PK tajná, většinou je spojená s RK , KP
Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů
Chyba v textu / musí být zřejmé, že jde o chybu!/ = 10 trestných bodů
5. RK Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude
spojena s PK
- překročení do 5 km/h tolerance měření
- nad 5 km/h každý km = 5 trestných bodů
- nad 30km/h v obci – OKAMŽITÉ VYLOUČENÍ !!!
6. ČK Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako a a b např. ČK 4a, ČK 4b
- Prostor ČK je 5m před a 5m za cedulí ČK
- Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 200Bodů
7. KP – Kontrola průměru - Je tajná, značená jako PK!!! Znamená kontrolu
předepsaného průměru.
Tolerance 15s.
Pozdější příjezd bez penalizace, tb.
- Předčasný příjezd do 1min = 50 tb !!! Více 100tb!
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací SS á 5tb/.
2.Třídy A1- 1600
A1+1600
A2-1600
A2+1600
3.Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka se neorganizuje, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Již je uzavřena!
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 500 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá
veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.
Každý soutěžící a jezdec je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném
dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín
Technická přejímka
1. Není vypsána, neorganizuje se
Klasifikace,výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího součtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, KP, RK a penalizací.
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.
Jan Cihelka Eduard Patera
Předseda org.výboru Ředitel soutěže