aktualizováno | 05.04.2011 09:35:16 | edda | přečteno: 7565x
Všemi milovaný Mandík opět nezklamal
Potom co svou křiváckou výpovědí při výslechu na FASu "pomohl" Tomáši Drástovi a Pepovi Čermákovi po Zbraslavi, se ukázal i na RPR - Jarda Malík má něco na srdci:
Vážení přátelé na Facebooku nejsem, nevím, jak to tam chodí, reaguji proto tady. Dostal jsem mailem z Facebooku vyjádření jezdce Mandíka startujícího na RPR.
Cituji:
„Zkopírováno ze zdi na facebooku p.Mandíka juniora:
Zpět z třídenního maratonu Rally Praha revival. Byli to závody trochu jinak, ale bylo to fajn, nebýt trochu hořkého konce. Dostala se k nám totiž verze výsledků, kde jsme byli první absolutně. Jen se čekalo na schválení ředitele a mohlo se vyhlašovat. Najednou Nás ale vyhlásili jako druhý. A po skončení vyhlášení si do mě i dost nevybíravým způsobem rýpli za problémy způsobené FASem po jednom ze závodů Edy Patery.
A asi tak po hodině jsem se od jednoho ze strůjců závodu dozvěděl že najednou před finálním schválením dostal příkazem od Eddy Patery umazat 100 trestných bodů z pátečního večera posádce za Námi. No a tak jsme druzí =D =D =D
Hezké jak na FAS...
nadávají, ale sami se chovají stejně, možná hůř“
K tomu bych rád dodal následující:
První vydané výsledky byly dány posádkám k dispozici na 15min., aby měly možnost reklamovat přidělené trestné body. Toho využilo asi pět posádek, mimo jiné i posádka Berger- Petera, která reklamovala 100 TB z páteční zkoušky průměru. Rozporovala skutečnost, že zastavila v zóně, kde to bylo zakázané a byl přikázán minimální průměr 20 km/h, nikoliv svou vinou, ale zablokováním tratě před nimi startujícími vozy. Organizátoři vyslechli pořadatele z PK 2, který tuto situaci potvrdil. Rozhodnutím vedení závodu byly posádce Berger- Petera TB umazány, neboť k situaci nedošlo vinou posádky. Při tomto rozhodnutí, vedení závodu ani nezkoumalo, ani nevědělo, které posádky jsou před reklamující posádkou, ani kolik mají bodů.
Do pana Mandíka jsem si rýpl já a to nikoliv za problémy způsobené FASem (to bych si rýpl do FAsu)po jednom ze závodů pořádaných E. Paterou, ale za vyjádření podepsané panem Mandíkem, že závod (jednalo se o závod na Zbraslavi) měl mnoho organizačních problémů, měl špatný průběh, čímž plivnul na práci našeho pořadatelského týmu, neboť musel vědět, že problémy způsobovaly havárie jezdců, nikoliv špatná práce pořadatelů. Dále se zde přiznal spolu se svým otcem k podvodu, neboť ten se přihlásil, jen proto, aby pan Mandík mohl startovat místo něj navíc a tím získat tak naprosto nefér výhodu proti svým soupeřům!
Jestli se chováme stejně, nebo hůř jako FAS (což tedy pokládám skoro za urážku), to ať posoudí ti, co u nás startují. A jestli to tak panu Mandíkovi na vyhlášení vadilo, mohl mi to přijít říci sám a nemusel posílat tatínka.
P. S. Aby nedošlo k nedorozumění, vůbec neberu právo panu Mandíkovi se obhajovat před disciplinárkou FASu, pokud si chtěl zachovat licenci. Mně vadilo, že při tom lhal a pomlouval práci mých kamarádů.
Jarda Malík
Ještě reakce našeho ředitele -
Milý pane Mandíku,
tak po přečtení vašeho komentáře na facebooku jste ze mě a organizačního týmu již po druhé udělal pitomce.Nejprve bych vám chtěl říci,že výsledky které jste v ruce držel před vyhlašováním byli neoficiální,a druhá věc je že by mě zajímalo kdo vám řekl že někomu na něčí příkaz bylo umazáno 100 bodů???
To že jste ze mě jako ředilete závodu ze Zbraslavi 2010 udělal v Opletalce idiota a řekl že závod provázelo mnoho organizačních chyb a zmatků nebo jak jste to tam vlastně definoval jsem už dávno kousnul a řekl jsem si že to nechám plavat,protože pro vás trest samotný je to že všichni ví že jste jim skočil šipku rovnou do prdele a nebojoval s T. Drástou a J.Čermákem !ale teď už jste zašel dost daleko!
Roman Linhart
Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen/a.
jac | 09.04.2011 14:56:02
Vážený pane Kulíšku, zřejmě Vámi cloumá závist a zášť vůči mne, i když nevím proč, jelikož si Vás velice dobře pamatuji, když jste mi chodil lozit do zadku před pěti lety, tak jako je nepodstatná věc, že ten bydlík byl můj a jel jste jen proto, že jsem to dovolil Milanovi,aby jste jeli v sedmi lidech. A vzhledem k tomu,že jste již postarší člověk, a vzhledem k ránám, které jste jako spolujezdec zažil, ponechám Váš komentář bez reakce, včetně toho,co se domnívám já. Jsem rád, že již to není jen hon na Mandíka,ale i mne,o to bude překvapení všech větší.
Pane Malíku, upravil jsem si odlet tak, abychom se mohli sejít v úterý odpoledne, na stejném místě,jak jsem již uvedl. A aby jste nebyl překvapený, bude u toho i novinář, kterého znáte, jako nezávislý pozorovatel.Aby se pak neprezentovali polopravdy a lži.
Luka | 09.04.2011 13:26:51
Pane Denk či jac, jste mistr manipulace se lží a v uvádění polopravd. To dřív mistrně ovládala STB. Co to tady melete o bydlíku. Nikdy jsem si od Vás bydlík nepůjčil a nikdy nepůjčím! A už v žádném případě bych s Vámi nikam necestoval! Nezlobte se ,domnívám se, že jste I.D.O.T.
Jak vidím, že melete nesmysly i na ewrc u včerejší tragedie. Jste zřejmě nemocný.
PS.: Na Legendách jsem byl s Milanem Blahoutem, jeho dcerami a jeho bydlíkem.
Machek Lukáš | 09.04.2011 12:35:26
Jac
Uberte už a netykejte mi, jste pro mě cizí člověk zcela a nepřeju si to. Věřím, že jde jen o nedorozumění hloupý, jak tomu, už na diskuzích bývá...A že se ukáže , že umíte i nejprv přemýšlet a pak mluvit. Já se vymlouvat nebudu, mám pro strach uděláno. Jednou jste mi napsal, už jsem "převychoval" větší frajery než si ty...Mě je 28, jinej už nebudu, ale lidi co mě znaj ví, jakej jsem. Rozlišujte diskuze kde jde o hov..., kde klábosíme a děláme chytrý a realitu. Jak můžete někomu napsat, že ho proplesknete proboha? Rád si poslechnu co si o mě myslí někdo, kdo mě osobně vůbec vlastně ani nezná. A vymlouvat se nebudu...Jen poprosím všední den, víkend si otravovat nechci. Je to absolutně o ničem, já si nemyslím, že rozum se dostává s věkem...Mnohdy to tak neplatí. Ale třeba tak soudím, jen dle toho co píšete a na živo jste stravitělnější, kdo ví. Rozhodně nebudu dělat závěry, jako VY. Neberte se moc vážně...
Petr T. | 09.04.2011 12:30:57
Denku, to si stále ještě nepřipadáte trapně??? Mandík nevídaným výrokem o jeho odsunutí urazil uvedené trio / o jejich morálce nemám pochyb/ a oni ho s prominutím poslali do pr.dele. To by udělal každý normální člověk! Jinak vše vymyslel a zařídil Eda, Pavel Šubrt udělal itinerář a Petr Kotek Staromák, AK Bílá labuť to zastřešil:-)
jac | 09.04.2011 12:03:43
Willy,Willy, raději se nevyjadřuj....Roman mi opravoval auta v době, kdy Ty jsi nevěděl,co to je auto. A přiznám se, že Tebe uvidím ještě raději než pana Malíka, ale obávám se, že k žádné schůzce nedojde, že se najde spoustu výmluv.
jac | 09.04.2011 11:58:58
Pane Kulíšku, teď jste mne dostal, já a závist? A že by pan Malík,či pan Linhart byli účastníci? A ve finále, že by jste neuměl číst? Nebo,že by Vám vadilo, že Vás můj bydlík dovezl na krásný závod legend do IT? Tak krásný, že jsem záviděl i domácím pořadatelům a všude jsem jim "zatápěl",co? Neřeším tady vůbec podnik RPR,který si myslím,že byl užásnou akcí, pořádanou AK BÍLÁ LABUŤ, ale chování jednotlivých členů Edda Cupu, kteří zde napadají jednoho jezdce.
Machek Lukáš | 09.04.2011 11:58:12
Mohl bych poprosit , až se domluvíte na termínu v Dobrovízi" o jeho včasné uveřejnění zde? Mám to tam kousek, asi dvě vesnice. Rád bych pana Denka poznal taky, už osobně. Nejen vás sprostě urážel a vyhrožoval. Rád Jardu Malíka podpořím, protože si myslím, že je to docela inteligentní a sečtělý člověk(soudím dle AZ kvízu:-) Samozřejmě rád bych se vyhnul nějakému násilí, protože taky nejdu pro ránu daleko...Věřím, že si nakonec v klidu sednem a povíme si co nás bolí na dušičce, hlavně p.Denka. Abych to doplnil, známe se z ewrc JACu(willy2.0). K tomu problému tady...Přijde mi o ničem urážet a osočovat někoho, když mám informace jen zprostředkovaně". Kdo chce psa bíti, vždycky si hůl najde. Já si myslím, že Eda spolu s jeho kolegy nastavuje poměrně slušnej standart amatérského závodění tady a je jasný, že ne každýmu se vždy zavděčíš...A jejich progres je každej rok neuvěřitelnej a je za tím dost úsilí a píle nepochybně. Že se nepovedl jeden závod...No boože a když se to někomu nelíbí, tak at tam nejede. Z vedení kolem Edy, znám hlavně Romana a toho si považuju moc fajn kluk a maximální nadšenec. Co se týče Edy, znaj ho hlavně mý starší kamarádi co třeba dříve jezdily ZAV a všichni o něm mluví dobře. Hlavně jako o člověku , který, už pár dnů před závody nemohl dospat jak se těšil...A tohle nás všechny spojuje, máme rádi závodění a u toho by mělo zůstat...Mandík je ještě mladej kluk, nemá asi ještě moc svůj vlastní názor, spíš jedná jak se mu to hodí...Ale jak píše JAC někde pod svým podpisem: "Každým dnem jsme už jen starší....a někteří i moudřejší" :-)
Luka | 09.04.2011 07:42:55
Rád bych poděkoval pořadateli za skvělou soutěž a návrat do let dávno minulých. Noční
etapa byla super a určitě bych nesnižoval průměry etap. Je přeci CTÍ každé
zkušené a vyzrálé posádky (a to teda jsme) respektovat časové penalizace.
Panu E.Paterovi děkuji za umožnění vyhlášení CENY DIVÁKA při vyhlašování výsledků této soutěže.
Rozesmáté tváře držitelů "Ceny diváka" ukazují nejen na příjemnou atmosferu tohoto klání, ale i spokojenost s Vaší prací a s Vaší snahou ukázat, že to jde i jinak.
Touto akcí jste získali na svoji stranu nejen mne, ale i další fandy a již dnes se těším na RB 2011 a na Vaše další pořadatelské počiny.
Foto vyhlášení najdete na:
http://rallymania.rajce.idnes.cz/CENA_DIVAKA_RALLY_PRAHA_REVIVAL_2011/
NA ZÁVĚR mi dovolte poznámku ke zde vedené diskuzi. Pánové Patero, Malíku, Linharte, copak nevíte, že úspěch v těchto krajích se neodpouští, či dokonce trestá! Závist je zde hluboko zakořeněna. Proto buďme shovívaví a nenechme si zkazit radost od lidí s komplexem závisti. Pan Denk alias jac a jemu podobní těžko mohou pochopit Váš pořadatelský počin, neboť nebyli účastníky ani Rally Praha ani Rally Berounka v 70.letech min. století.
Kulíšek Jiří alias Luka
Jarda M. | 08.04.2011 11:03:21
Dnes odpoledne jdu s dcerou na trénink. Čas mám v úterý odpo. J. Malík
jac | 08.04.2011 10:39:50
Vážený pane Malíku, dnes v 17.00 restaurace Gečko u Ungerů Dobrovíz. Telefon na mne Vám dá jistě Roman.
Jarda M. | 08.04.2011 09:54:01
Mně už to fakt nebaví, 1.Denkovi jsem hned v prvním reakci dal můj mail, aby mi mohl napsat, kde se sejdem, aby mohl splnit všechno to, co napsal. Po několikáté urgenci odepsal, že se sejít nechce. 2. Ani od jednoho pana Mandíka jsem neobdržel žádné vyjádření ani výzvu k osobnímu jednání. Já s tím žádný problém nemám. Za vším, co jsem napsal si stojím. J. Malík
jac | 08.04.2011 09:31:59
Pane Pažoute, co si myslím, není podstatné a celou tu dobu se snažím napsat, že ani ty výsledky nejsou podstatné. Podstatou je to, že na oficiálních stránkách nějakého mistrovství se objeví článek,podepsaný jednotlivcem z řad pořadatelů, který nenávistně odsuzuje jezdce. Taktéž,když si pročtete mé komentáře, tvrdím,že tento článek se zde neměl vůbec objevit, protože je to ošklivá kaňka tak krásného závodu, který vám všem dak jistě hodně práce a z kterého ve finále čiší naprostý amatérismus a zášť. Přitom mám za to,že pořadatel je člověk,který musí být nad věcí,protože se každému něco nelíbí. A v neposlední řadě dělání z někoho toho špatného,aniž by KDOKOLIV z vás si s ním třeba promluvil, byť se o to on sám snažil. To je pro mne podstatné, protože v tento moment se s lidí,kterým jsem fandil,stali lidé, kteří mi nebudou stát ani za pozdrav. Ba co hůř, vyvolává to ve mne tak silný pocit křivdy, že mám chuť a potřebu vám škodit. A to si myslím,že není dobře. Každopádně vidíte sám, dvě nabídky na setkání všech zúčastněných již padli, teď schůzku navrhuji potřetí, ale je ticho po pěšině. Čeho se pan Malík a pan Patera bojí? Pravdy? Či toho,že by se museli omluvit?
Obávám se,že zůstanou otázky nezodpovězeny a jak zde napsal pan Malík, inteligentní člověk si udělá závěr sám.
Mirek P - TK | 08.04.2011 08:44:42
OK pane Denku. Nechme již vzájemného osočování, napadání a urážení, které stejně nikam nevede, a jen budí úsměv na tvářích všech nezúčastněných. Pokud můžete odpovězte mi jen jednu poslední otázku: Opravdu si myslíte, že Eda je takový debil, že kdyby chtěl Mandíkům uškodit, udělal by to tímto způsobem? Děkuji Mirek Pažout
jac | 07.04.2011 23:44:04
Vážený pane Mirku P-TK, jsem vždy fascinován prohlášením typu "ruka do ohně". Každopádně a pořád dokola,přečtěte si nadpis a co je tučně pod ním, následně si přečtěte zprávu Mandíka jun., které dal na FB na zeď pro své přátelé, mezi které Ďolík jistě nepatří, ale vzlášť pozorně moment:"A asi tak po hodině jsem se od jednoho ze strůjců závodu dozvěděl že najednou před finálním schválením dostal příkazem od Eddy Patery umazat 100 trestných bodů z pátečního večera posádce za Námi" a pak mé otázky a diskuzi. Připadá Vám normální odpověď, že se mnou pan Patera nebude diskutovat,protože mu kamarád řekl,že z EWRC se mnou diskutovat nejde? Tak jako Vám připadá naprosto normální, že uděláte z mladého kluka "upálenou čarodějnici", aniž by ho kdokoliv vyslechl, a to i přesto, že v komunikaci s nejedním z VÁS tuto možnost nabídl,tak jako v této komunikaci obhajoval to,co řekl kdysi a co tím myslel? Že ho někdo tak malý duchem,jako je pan Malík před lidma zesměšní a opět ukáže prstem,že je to největší zlo? To i ti pánové,proti kterým v podstatě všichni zbrojíme,vám dají možnost se obhájit, ale tady, vážený pane, nic z toho neproběhlo. A v momentě, kdy jsem nabídl, aby proběhla schůzka obou stran před svědky, kde se mohlo vše vyříkat,předložit nějaké podklady,udělat ve věcech jasno, tak je ticho po pěšině...hrdinství skončilo. Udělat z mladého kluka "zmrda",podvraťáka,křiváka, to jste hrdinové,ale omluvit se a hlavně,postavit se k tomu jako chlapi,to už ne, vypadali by jste jak slaboši před těma vašima ovečkama,kterým jste nablábolili nesmyslnosti. Ale tím Vás osobně nehážu do pytle k panu Malíkovi a panu Paterovi, jste možná jiný a taktéž je potřeba některé věci brát s rezervou, nemyslel jsem úplně všechny,ale část, která to moc dobře ví.
Mirek P - TK | 07.04.2011 22:18:14
Vážený pane Denku, po přečtení příspěvků mi to nedá (byl jsem Vámi také jako člen organizačního týmu označen za lháře), a reaguji znovu. Jak jsem již psal, Edu znám více jak 25 let, a dal bych za něho ruku do ohně. Pana Malíka znám podstatně kratší dobu, ale jak jsem ho poznal, tak o něm mohu říct - mimořádně chytrý, inteligentní a férový člověk, který má asi jen jednu chybu - nedokáže odpouštět levárny a křivárny. A z toho to tu vše pramení. Vyjádření pana Mandíka na FASu, bylo tak zoufalé, že pohoršení pana Malíka chápu. 1) vymlouval se na to, že ho zmátl název seriálu, a proto si myslel, že startuje na mistráku FASu - výmluva velmi úsměvná, a neakceptovatelná ani u žáka ZDŠ. 2)Otec nestartoval, přihlásil se jen proto, abych mohl startovat a jet více jízd - podvod za který se na FASu sbírají licence. 3) závod byl poředatelsky nezvládutý - subjektivní názor, na který má každý z nás nárok. Takže lhář a podvodník bude asi někdo jiný, než pan Malík. Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem stojím i já za jeho názorem.
Jarda M. | 07.04.2011 18:30:59
Tak já už končím, každý kdo bude mít chuť a sílu tady ty asi dva metry blábolů číst si udělá obrázek sám. Mé stanovisko je v článku nad touto diskuzí, začíná Jarda Malík má něco na srdci a končí mým podpisem. Za ním si stojím a nikomu se omlouvat nehodlám, nemám za co.
sustrjan | 07.04.2011 15:21:46
Chtěl bych touto cestou panu Jakubu Denkovi z AGENTURY 4EVER popřát vše nejlepší, hlavně klidný spánek k dnešním narozeninám. Jan Šustr, člen výboru RKHA v AČR
jac | 07.04.2011 15:14:04
Vážený pane Malíku, lhář jste Vy a lidé okolo Vás. Nemám problém mnou uváděné údaje zveřejnit,ale udělám z vás velké chudáky a to nechci, udělejte si pořádky mezi sebou v první řadě. Znova opakuji, že jste člověk, s kterým nemám potřebu se scházet, jste pro mne vzduch,nula, navíc lžete veřejně, či neumíte číst, protože proplesknutí byl příměr a žádnou špínu nekydám, předkládám fakta a žádám odpovědi, to je dle mne diskuze. A setkávat se s člověkem, který štěká za plotem jak hrdina a při konfrontaci se roztřese jak ratlíček. opravdu není důvod.
2 p.Patera: Asi Váš kamarád nemá dostatek intelektu,či argumentů,ale mrzí mne, že i Vy, myslel jsem,že jste formát,že nemáte problém vést slušnou a věcnou diskuzi,ale zřejmě Vám stačí sdělení kamaráda.
Pánové, když jste takoví demokraté a hrdinové, nabízím možnost řešení, zasedněte k jednomu stolu společně s Mandíky, já budu přítomen jako neutrální člověk, vy si můžete vzít Pepu třeba, vašeho zastánce a bojovníka, předloží se fakta, popovídáte si a možná se pak všichni nestačíme divit. Ale na to, pánové, vy nemáte zřejmě koule. Ale na to, někoho obvinit a pošpinit, na to je máte dost velký.
Jarda M. | 07.04.2011 14:52:53
jac, jste lhář, o žádné nabídce setkání s p. Mandíkem nevím, žádnou reakci, či prohlášení p. Mandíka k uveřejnění na našem webu jsem nedostal a navíc jste srab,nakydal tady spoustu špíny, chtěl mne proplesknout a setkání z očí do očí se vyhýbáte. J. Malík
edda | 07.04.2011 14:50:12
Pane Denk, Vy jste ďábel :-))) Zrovna mne informoval kamadád, že s Vámi nemá cenu diskutovat, že to zažil na eWRC několikrát....Také toho nechávám.
jac | 07.04.2011 14:39:19
Vážení, chtěl jsem si jít užít pěkného zbytku dne, ale ještě musím reagovat. Mimo teda omluvy za mé nepřesné vyjádření, nemyslel jsem ředitele, ale předsedu organizačního výboru, ale v kontextu všeho je to drobnost.
Co je pro mne, vážený pane Patero a pane Malíku, víc než zarážející, je skutečnost, že Mandík jun. s některými z vás komunikoval, snažil se celou záležitost vysvětlit, nabízel možnost se sejít i s p.Malíkem, ale nic z toho se nedělo. Tak, jako zde visí Romanovo vyjádření, ale není zde již reakce pana Mandíka jun. (za což jsem si Tě Romane zcela přestal vážit!)včetně jeho vyjádření k inkriminovanému kopci. Naopak ze strany vašich spolupracovníků docházelo dále k jeho "ponižování" a dávání najevo nějaké nadřazenosti a jedinečnosti "vaší party".
Můžete dělat prvotřídní závody,kde budou ty vaše ovečky tleskat a jásat nadšením (rozprava o tom, jak po Revivalu bylo řečeno někým z vašeho organizačního výboru,že negativní věci nemají psát do diskuzí,ale jen po mailech, už baví několik dní),ale mne jste jako vašeho fandu značně lidsky odradili, ba se stávám vašim antifandou. Je pravdou,že vám to může být jedno,ale mne rozhodně jedno není, co jste tady předvedli (a nějakou dobu předvádíte) vůči Mandíkovi jun., a tak, jak jsem byl na straně Pepy a Tomáše a byl jsem připraven jim pomoc, tak v tomto případě jsem připraven pomoci mladému Mandíkovi.
A pane Patero, když se logicky pozastavím nad tím, že Vám pan Berger v pátek něco reklamoval a vy to neopravíte do vydání neoficiálních výsledků, je pro mne úsměvně vysvětlení, tak i jako skutečnost, že vám pan Mandík nevadil v momentě, když jeho odtahovky odváželi auta, bránící vám ve startu z jedné etap.
Z mé strany považuji tuto diskuzi dále za bezpřednětnou, jelikož nediskutujeme,Vám pane Malíku jistě nemám zapotřebí psát maily, jste pro mne bezcenný člověk, který si na mladém Mandíkovi zřejmě léčí komplex, navíc nemám důvod nic řešit skrytě.A jak jsem uvedl,jistě přijde čas na naše setkání. Za mým přirovnáním si stojím a stát budu, dokud se Mandíkovi jun. zde veřejně neomluvíte, navíc právě i v návaznosti na skutečnost, že on sám vyzýval k setkání a vysvětlení si všech věcí.
Přeji hodně úspěchů, co nejméně rebelů a rejpalů, které zajímají věci jak jsou, ne jak je prezentujete.
Jakub Denk
Jarda M. | 07.04.2011 12:53:01
Vážený pane Denku, jakkoliv si Vás vážím, za to, co jste pro nezávislé závodění udělal, musím Vás znovu vyzvat. Tohle pro mne není spor o Mandíka, tohle už beru jako osobní věc mezi námi dvěma. Nejprve jste mne lživě obvinil, že jsem na vyhlášení označil Mandíka za vyvrhele (já mám 200 svědků, že jsem opravdu řekl, jen tu jednu větu), pak jste mne chtěl proplesknout, označil jste mne jmény, které já nepoužívám a chtěl mne poplivat(srandovní je, že pak píšete jak rád demokraticky diskutujete) dalším Vašem sdělenení jste mne přirovnal k inkvizici a k fašistům. To si rozhodně líbit nenechám a čekám na Váš mail. J. Malík
P.S. pokud by nám pan Mandík nějaké vyjádření poslal, uveřejnili bychom ho, my si na demokraty nehrajeme a pokud by se mi zdálo, že v něčem nemá pravdu, v komentáři bych napsal svůj názor, tak jak to dělám vždy.
P.P.S. a opravdu si myslím, že v tom máte poněkud guláš, vůbec nerozumím Vaší větě, že ředitel závodu byl jeden den místo na závodech v cizině??? Já bych spíš řekl, že ředitel byl současně asi na deseti místech:-)), ale cizina to rozhodně nebyla.
Edda | 07.04.2011 12:26:50
Tak to je dobrý:-) Vy a Mandík nás napadnete, že jsme je odstranili z vedení. Když Vám vysvětlíme naše kroky, z kterých je jasné, že tomu tak není, tak odkazujete na nějakého špióna:-) Vedení závodu Patera, Malík a Linhart Mandíkům žádnou informaci nedalo a NIKDO jiný o ničem, co se týče výsledků nerozhodoval???? Takové kritiky se nebojím, naopak pomůže oddělit zrno od plev. Ani jeden Mandík mi nemůže zkazit radost z dobře vykonané práce celého týmu o čemž svědčí desítky děkovných mailů, sms atd. A představte si na Berounku již je 35 přihlášených:-) Vyvarovat se pouze musím rozbitých úseků cest a musíme zlepšit vydávání průběžných výsledků. Jinak proti lži budeme postupovat úplně stejně.
jac | 07.04.2011 12:01:03
Pane Patero, zřejmě má jeden z nás problém. Na otázku Vám já neodpovím, to Vy by jste nám na ní měl odpovědět.
A to,jestli měl, či neměl vyhrát, není ani příčinou mých komentářů, ani jejich důsledkem, důvod je ten,že jste napsali něco, co není pro mne absolutně přijatelné, když oponujete vyjádřením Mandíka jun. na FB, odpovídám Vám i vám, že by jste měli vysvětlit Vy a vy příčinu toho, že jeden z vás tuto informaci Mandíkům dal. A že v případě, že by jste chtěli tyto informace zveřejnit, nepatří k tomu ten nadpis a to,co je hned pod ním. Toď vše. Ale připadá mi diskuze,vedená s Vámi pomalu za zbytečnou, zdá se mi, že úmyslně uhýbáte od podstaty a má to zřejmě svůj důvod.
Každopádně i přesto mi dovolte, abych vám a Bílé Labuti poděkoval za zajímavou věc a doufám,že v příštích podobných akcích se vyvarujete těchto invektivních zbytečností,a že jako jezdec a pořadatel se povznesete nad nevraživost vůči některým jedincům a budete přistupovat profesionálně k pořádání podniků tak, aby byla kritika na Vaší hlavu co nejmenší.
Pěkný den Jakub Denk
Edda | 07.04.2011 11:44:17
Žádám Vás potřetí - vysvětlete proč Mandík nesměl vyhrát. To je to co nás rozpálilo do běla!!! Zbraslav již nechte napokoji.
Petr | 07.04.2011 11:34:39
Většina úastníků přijela kvůli pobavení,setkání s opravdovýma legendama a možností jet s nima pěkné rally.Nechápu už samotnou účast člověka,který měl v minulosti zásadní výhrady k práci pořadatele.Proč se nesoustředí na "Krestaprogram"a nám "dědkům" kazí vyjímečný zážitek?Mimochodem srovnání s FASem je uboze mimo,zatím jsem nezažil na jejich stránkách ani jinde diskuzi pořadatelů se závodníkem.
jac | 07.04.2011 11:34:05
Vážený pane Patero, nemám, spíš mi připadá, že je zřejmě má komunikace na vás (ne konkrétně jen Vás), asi složitější.
V podstatě je mi jedno, či je nadpis, čí text, kdo je kdo (je to tady u vás trochu složitější, že jeden dá nadpis, druhý k tomu něco připošle mailem a třetí se pod to podepíše,že to vymyslel), ale píšu o podstatě, jako Vy. Že je potřeba se zamyslet, proč Mandík jun. zprávu na FB napsal, proč napsal, že jeden z funkcionářů a pořadatelů mu tuto informaci předal. Rozumíme si teď? A mimo jiných věcí, které tu píšu a píšu, protože mne to baví, navíc mám dnes zas o rok víc, tudíž jsem snad i o rok moudřejší, se vám snažím vysvětlit, že Mandík jun. by neměl zapotřebí a ani by to zřejmě neudělal, psát něco, co by tak nebylo. A když už jsme u toho, jak píšete, že mám něco od Mandíků, nezaslech jsem z jejich strany do dneška jediné křivé slovo na Vás, či na váš Edda Cup, jen na inkriminovaný kopec (Mandík st,), že špatný (slyšel jsem to ale i od jiných lidí). Ale nikdy, že by Edda Cup, či pan Patera. Kdežto vy celkem na Mandíka jun. pořádáte hon na "čarodějnici", když se podívám i do vaší diskuze, musím se smát, navíc i u Romana, kterého jsem měl vždy za rozumného kluka, který se nehoní za výkřiky,ale snaží se informace ověřit.Byl jsem i svědkem toho, jak po odebrání licencí se Tomáš Drásta normálně s Mandíkem st. bavil a zřejmě tak nečiní pouze před vámí. (a propo,obviňujete Mandíka jun. z něčeho, co se odehrálo až po odebrání licencí dvou zmiňovaným, jelikož na disciplinární komisi byl Mandík jun. až po nějaké době od Tomáše a Pepy, kdy už ale jejich verdikt byl znám). Takže proto mi příjde to, co tu předvádíte, jako daleko horší věc, než u pánů z Opletalovi ulice. Ti alespoň tyto "nenávistné" bludy veřejně nepublikují na svém webu Autoklubu. Měli by jste si uvědomit, že jste pro mnohé mladé a začínající závodníky variantou, jste jejich modly, vzhlížejí k vám, tudíž by jste měli tak vystupovat, jít jim příkladem, takhle mi, z prominutím, připadáte jak inkvizitoři z dob dávných, či jak fašisté z dob až tak nedávných. Najít viníka, odsoudit, k tomu masívně zblbnout dav lidí,ať jsou na naší straně. Ať již v dobách dávno minulých, či nedávno to těm dotyčným nevyšlo......
edda | 07.04.2011 11:06:05
Pane Denk, Vy jenom píšete a píšete a vůbec nečtete reakce a máte v tom guláš. Jarda psal, že nadpis je můj:-) Nějak jste zapoměl na ty pochybnosti??? Základem tohoto sporu není Zbraslav, ale napadení, že jsme Mandíka nenechali vyhrát....Tak prosím.
jac | 07.04.2011 10:57:40
Vážený pane Malíku, v případě, že v hlavních zprávách webu Českého Mistrovství ZAV prezentujete svůj názor, kdy v podstatě obviňujete pana Mandíka jun. z "křiváckých" výpovědí a že "nějak" pomohl klukům, zřejmě od licence, je to smutné, a můžu Vám sdělit, že jste daleko horší, než pánové z Opletalky. Jen doufám, že na stejném místě dáte i tolik demokratického prostoru případnému vyjádření někoho z rodiny Mandíků.
Pořád tady uvádíte pošpinil, vypisujete zde uražanecké nálady,ale pokud vím a co mi před chvíli potvrdil i Roman, s Mandíkem jun. si psal a ten mu údajně sdělil důvody PROČ! Z mého pohledu by to byl dostačující argument pro pochopení a dál bych jistě tohoto mladého, ještě nezkušeného člověka neměl důvod vláčet a obviňovat ho.
Za svými názory si stojím, jak jsem již uvedl, v případě, že se omluvíte, uznám Vaše kvality, v případě že ne, jste pro mne (pro ostatní můžete být nebetyčný hrdina) tím, co jsem napsal. A scházet se, či si kvůli tomu vypisovat,není zřejmě potřeba, až nastane doba, potkáme se a můžeme si popovídat, Roman Vám potvrdí, že diskutuji rád a značně demokraticky. A tak i dávám najevo svůj nesouhlas.
U ostatních věcí není potřeba nic rozebírat, pouze je potřeba se zamyslet nad tím, že Mandík jun. prezentuje něco, protože NĚKDO z organizátorů mu něco sdělil, tudíž se cítil poškozen a jako mladý kluk cítil nějakou křivdu. Jak znám (ne sice moc)Mandíka jun., je to mladý,vnímavý, vzdělaný člověk, částečně bych skoro řekl naivní ve své čistotě názorů, a jistě neměl důvod tvrdit něco, co by se tak neodehrálo. Tady bych se zamyslel, být Vámi a namísto osočování bych hledal příčinu. A že se Vám nelíbí,že něco na FB tvrdí? Mu se zřejmě taky nelíbil Váš dovětek při vyhlašóvání.
Roman L | 07.04.2011 10:40:44
Osobně mě nejvíce mrzí že tak krásný závod má takovou nepříjemnou a zbytečnou dohru!!!Ten poslední odstavec je čistě můj názor a p.Patera s ním nemá nic společného.Jinak proti panu Mandíkovi nic nemám jen jsem řekl svůj názor stejně jako on,nic víc nic míň.A kdo mě zná moc dobře ví že vítěztví bych přál komukoli bez ohledu na cokoli.Roman Linhart
Jarda Malík | 07.04.2011 10:38:51
Vážený pane Denku,
já se nemám za co omlouvat. Mé vyjádření v článku začíná " Jarda Malík má něco na srdci..." a končí mým podpisem, titulek není můj, i když s ním v podstatě souhlasím. Ohledně pana Mandíka jsem za celou dobu příprav a pořádání RPR pronesl dvě věty. První byla, když jsem se dozvěděl, že si podal přihlášku, tak jsem řekl, " Cože, on chce u nás ještě něco jet?" Eda mi na to odpověděl, že nevidí žádný problém a tím to pro mne skončilo. Druhá věta byla při vyhlašování kdy jsem řekl: "Zprávu na FAS jistě pravdivě podá pan Mandík", to je vše. Situaci o reklamaci trestných bodů posádky Berger Petera jsem popsal výše a je pravdivá. Se samotným počítáním výsledků jsem neměl nic společného. Jinak je lež a nesmysl, že bylo nařízeno, že by někdo měl vyhrát, nebo neměl. Nevěřím, že by Vám takový nesmysl mohl někdo z pořadatelského týmu říct. Považuji to za urážku všech, kteří se na pořádání podíleli. V životě by mne nenapadlo zpochybňovat jezdecké kvality V. Mandíka, ani jeho právo obhajovat se před disciplinárkou, jen mne vadilo, že tam pošpinil práci mých kamarádů. Jinak ohledně toho proplesknutí, vzhledem k urážkám, kterými jste mne zde počastoval napište mi na mail powerslide@atlas.cz, ať to domluvíme. J. Malík
edda | 07.04.2011 10:37:53
Nebuďte tajemný??? Co není v pořádku??? My jsme si to s Mandíkem sr. po ceremoniálu vyříkali, který přišel místo juniora! Tedy to rejpnutí při vyhlašování a představte si, že o tom, že bychom jim nějak uškodili TBodama nepadlo ani slovo až večer na facebooku...
jac | 07.04.2011 10:30:50
Pane Patero, nejsem typ člověka, který by dal na názor jednoho člověka a v podstatě se přiznám, že nejde tak ani o výsledky, jak o prezentaci a výstup z takovéto, řekl bych, pěkné akce. Bohužel tím, co jste mi teď napsal, jste mi potvrdil to, že není vše v pořádku, protože informace, které jste teď podal, jsem před 10ti minutami měl podány jinak.
Není to ovšem podstatné, podstatné je to, že pan Malík by se měl za svůj článek omluvit, tak jako si myslím, že místo ukazováním prstem jste se měli zavřít někde do hospody s Mandíky, třeba si tam dát do držky, ale vyřešit to za zavřenými dveřmi. A pokud chcete i Vy tvrdit to, co tvrdíte bez toho, že by jste si to osobně probral s dotyčnými, chováte se opravdu stejně, jak pánové z Opletalovi ulice.
Pěkný den
jac | 07.04.2011 10:24:14
Vzhledem k tomu, že jsem ihned po zveřejnění měl telefonát odjednoho z představitelů, omlouvám se tímto panu Paterovi, jelikož mi bylo sděleno, že pod reakcí ředitele není reakce pana Patery, ale někoho jiného. Tímto beru zpět svůj invektiv a pozastavení se nad tímto vyjádřením.
Jaklub Denk
edda | 07.04.2011 10:16:05
Pane Denk, Váš názor Vám nikdo nebere, jen je trochu pomotaný... Pod šipkama je podepsaný Linhart, to asi nebude Patera, že? Je jasné, že vše znáte jenom z podání pana Mandíka.... Můj je tam pouze ten pravdivý nadpis, za kterým si všichni stojíme a Mandíka již nechceme nikdy vidět! Nám vůbec nevadí, že se mu na Zbraslavi nelíbilo... Jen, že strašně lhal, to mu nezapomeneme. Ještě větší blud je, že Mandík neměl výhrát!!! Kdybychom ho chtěli potopit, tak jsme měli spoustu možností / radar, měřilo se ručně na SS/ jak to udělat a né tak blbě, že vydáme výsledky a poté je změníme,... Nebyl jste tam tak vůbec nemůžete mít šajn o průběhu a to, že Vám to Mandík vyprávěl :-) Vyhlásili jsme po předání výsledků, aby každý si je zkontroloval a šel řešit reklamace na ředitelství, bylo na to 15min! Vláďa Berger to reklamoval již v sobotu a bylo dohodnuto, že všechny reklamace vyřídíme v učilišti. To samé se týkalo pana Šalouna, Jakuševa atd...O těchto věcech rozhodovalo pouze trio Patera, Malík, Linhart - nikdo jiný neměl pravomoc a ani se k němu reklamace TB nemohli donést! Kde je tedy rozpor mezi pořadateli???
jac | 07.04.2011 09:48:15
Na úvod svého příspěvku bych chtěl AK Bílá labuť a kolektivu okolo za uspořádání tohoto podniku, byť se mi ho nepodařilo navštívit a to i přesto, že jsem ho měl v kalendáři zatrhnutý již dlouho.
Ale k věci, píši co mám na srdci.
Vážený pane Malíku, již nadpis, který jste zvolil, je jasně pranýřující a zavádějící, ukazující prstem na někoho, kdo prostě sdělil jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že mám mezi pořadateli akce přátelé, vím od nich, že jste již od začátku měl výhrady vůči Mandíkovi jun.,kdy jste dal volnost průchodu svým vášním při vyhlášení, kde jste před nastoupenými jezdci ho neváhal označit v podstatě za vyvrhele, což z mého pohledu bylo značně neprofesionální, a já být otcem, neskončilo by to jen u toho, že by jste se třepal jak ratlík, ale že bych Vás řádně propleskl, a to přede všemi, tak jak jste neváhal zesměšnit Mandíka jun. Vy. Označujete taky všichni dotyčného za nějakého viníka a zrádce...můžu Vás ujistit a i Vám doložit, že jsem panu Drástovi nabízel právníka, který těmto věcem rozumí, jelikož jsem ho měl po ruce vždy u ČMPR, když jsme se přetahovali s FASem a i pod otevřeným dopisem kluků jsem napsal,že v případě, že budou chtít pomoct,rád jim pomůžu. Na druhou stranu vím od několika jezdců,kteří se zmiňované Zbraslavi účastnili, řekli,že nikdy více. Proč tedy nechcete přijmout názor Mandíka jun., že se mu doopravdy na závodech nelíbilo. Popř., zda-li je jeho názor jeho pocitem, proč ho veřejně pranýřujete za to, že řekl po pravdě svůj názor,pocit? To tady, vážený pane, bylo před více než 20ti lety a já doufám, že se to již vracet nebude. Proč ho obviňujete že lhal, když on to tak skutečně mohl vidět.To chcete brzy křivit názor mladých lidí.
A co se týká samotného problémů, výsledků? I když jsem tam nebyl, opět od lidí přímo z vašeho pořadatellského týmu vím, že opravdu bylo nařízeno a vše uděláno tak, aby Mandík jun.nevyhrál. Víte,neměl bych s tím problém, kdyby jste za Mandíkama přišli a řekli jim:"hele,nemůžeme vás nechat vyhrát, protože by to blbě vypadalo", ale udělat kolem takové divadlo a pak ještě veřejně ukazovat prstem,že on je ten špatný, to je jak když zloděj křičí chyťte zloděje. A pokud to není pravda? Že jsem se spletl? Tak si udělejte pořádek v týmu pořadatelů,asi není správně,že pan Patera a pan Malík tvrdí něco jiného,než ostatní z pořadatelského týmu.
A že pan Patera se vyjadřuje na veřejných stránkách o Šipkách do prdele? Pane Patero, pamatuji si Vás z let dávných z kopců, a mám na to svůj názor, navíc, u Mandíka jun. se to dá pochopit, chce závodit a celkem mu to i jde, jinak by si ho Kresta do svého programu asi nevybral, tak proč si kazit "kariéru". Ale že Vy na svém webu takto zaútočíte na mladého člověka jen proto,že někde řekl co si myslí(nikdo z vás se ho nezeptal, zda-li to tak cítil,či to řekl jen tak), jste pro mne zašel dost daleko Vy, jste ještě větší nýmand, než pan Mandík jun.
Závěrem bych chtěl pouze sdělit, že se nechci zastávat nikoho, svůj příspěvek píšu po zjištění skutečností a z důvodu velké nechuti proti těmto postupům a vyjádřením a Vám pane Malíku doporučuji, aby jste se zde, z tak bombastickým nadpisem, panu Mandíkovi jun. omluvil, protože pak smeknu a řeknu jen, že jste se nechal unést, na druhou stranu,pokud to neučiníte, jste pouhý zbabělec a sráč, který zaslouží přinejmenším poplivat!
Tím nechci hodnotit pořadatelské kvality zmiňovaných(byť to,že jeden den je ředitel závodu místo na závodech v cizině je divné), ale osobní chování některých jedinců, která se neslučují s profesionalitou pořádání podniků. A tak jak jiní diskutující vyjádřili svůj názor, vyjadřuji ho i já. A jen snad dovětek, pane Malíku, pokud jste koukal na záznam ve SM, jistě jste si všimnul názoru pana Tučka, kterého snad i Vy budete brát jako autoritu,ne?.......
Jakub Denk
Petr | 05.04.2011 17:50:58
Přidávám se s děkovačkou a toho Mandíka ,nebo jak se jmenuje bych neřešil.Některý lidi jsou prostě divný a tenhle je hodně.Ještě jednou dík všem,co nám připravili tuhle radost.
kwas1949 | 05.04.2011 16:18:28
Chtěl bych poděkovat panu Paterovi za krasný a nezapomenutelný zážitek z rallye, start na Staroměstkém náměstí, prostě nádherný.Děkuji všem pořádatelům a organizátorům soutěže a mám velkou úctu k nim,uspořádat tak náročnou akci.S výkonem jsem moc spokojen nebyl, ale příště to snad bude lepší,jěště jednou děkuji. Jiří Maršíček
PCDRACING | 05.04.2011 15:59:06
Jo a jeste jednou moc dekuju vsem kteri se podileli na tak krasnem zavode jako byla nynejsi Praha. Jet s takovymi jmeny a vedet ze jsem toho soucasti me naplnovalo a opravdu znovu malicko postouchlo k podani nejakeho toho vykonu..I kdyz vim ze takove vykony ktere meli mnohe z posadek v minulosti se mi ani nahodou nepodari dosahnout.Mam chut jit v jejich stopach.To si myslim je splneni ucelu techto akci. Vy kolem Eddy vy vsichni kdo to pro nas delate a tim nam umoznujete v tech stopach jit vy mate nas obdiv a nasi uctu,DEKUJU!
PCDRACING | 05.04.2011 15:39:59
Nekdo se me na staromaku ptal ty me nemas rad? A ja mu na to odpovidam,to tak neni,ze se mi jen nelibylo co prohlasil na autoklubu o poradtelich a zavodu Zbraslav Tocna. Nic mene po precteni toho ze se Team lidi chova hure nez FAS me nyni dostava na kolena a musim se mladymu Mandikovi uz opravdu zasmat! Ze ho prsty nepali kdyz toto napise! Team lidi kolem Eddy je team ktery umi tahnout za jeden provaz a vsichni v nem na sebe muzou byt hrdi.Mandik je nyni jen blato po desti a to stejne brzo vyschne a jen smrdi.. Ja se divil asi stejne jako David.J ze se vubec prihlasil na zavod ktery poradal poradatel ktereho pomluvil..Ale tim je videt to splachovatko.. Nic si nedelejte s mladeho kloucka co nema svuj rozum a vic posloucha ty kolem sebe. A na me se tady za pravopis nezlobte,me ten volant a riditka sedeji vice nez sloh..Pepa Cermak
Mirek P - TK | 05.04.2011 11:22:06
Vážený pane Mandík. Zřejmě byste se měl nad sebou zamyslet. Charakterové a morální hodnoty pana Patery posuzujete zřejmě podle sebe! S Edou se znám více jak 25let, a mohu zde prohlásit, že než by udělal to co popisujete, tak by si raději nechal useknout ruku, ale to Vy zřejmě nemůžete pochopit... Ostatně, již ste se jednoho našeho závodu zúčastnil, a jak z Vaší zprávy pro FAS vyplývá, závod měl mnoho chyb, a pořadatelé ho nezvládali. Proč jste tedy lezli na další pořádaný těmi samými poředateli? Myslím, že bude pro všechny lepší, když i nadále zůstanete věrni závodům pořádaným FASem...
vojta | 05.04.2011 10:10:17
já osobně bych ho kopnul do p........., o co se mu vlastně jedná ,jestli o pohár a nebo aby všechno pošpinil???????
Roman L | 05.04.2011 09:28:50
Jirka:Myslím že řešit něčí pravopis není momentálně na místě!
Jirka | 05.04.2011 08:32:38
Budu se opět opakovat, místo sdělování svých pocitů by si měl pan Man - dík j. procvičit pravopis....
dave.j | 05.04.2011 08:23:50
eddo celý revival jsme přemýšleli proč jsi po tom,když tebe-vás všechny tento pán po Zbraslavi pošpinil svojí výpovědí na autoklubu,ho nechal jet na praha revival a už vím jsi frajer a ukázal si,že jsi lepší než on
já bych to nedokázal-nakopal bych ho doprdele,tak snad příště
david ježek