Zpráva technického komisaře
Při závodech na Ještědu došlo na kontrolu vozidel tříd H. Byla kontrolována sériovost dveří a jejich závěsů. Z každé objemové třídy byla vždy kontrolována vozidla, která po prvním kole obsadila první dvě místa. Byla to následující vozidla:
200 Srnský Josef
201 Vosmek Jaroslav
240 Patera David
241 Maier Pavel
260 Král Ivo
263 Patera Eduard
296 Žáček Petr
288 Roll Václav
Kromě vozidel st.č.201, a 296, byla ostatní kontrolovaná v pořádku.
U vozidla st.č. 201 bylo zjištěno, že má odvrtanou vnitřní strukturu dveří, i jejich závěsy. Přesto, že šlo o přestupek proti technickým řádům, bylo po konzultaci se sportovním komisařem upuštěno od diskvalifikace, protože získaná výhoda byla minimální. Jezdci byla udělena penalizace 10 vteřin na každou jízdu. Jezdec může s takto upraveným vozidlem dokončit sezónu s podmínkou, že ve vozidle na viditelném místě umístí závaží o hmotnosti 2,5kg.
Vozidlo st.č. 296 mělo vyřezanou vnitřní část dveří. Vzhledem k tomu, že jde o repliku soutěžního speciálu skupiny „B“, nebylo pořadí ve třídě H +2000 zatím vyhlášeno , protože jezdec přislíbil doložit to, že tato úprava byla i na původních továrních speciálech. Vzhledem k tomu, že jezdec do dnešního dne zaslal homologaci, i dostatečné množství dobových fotografií a videoklipů, které tuto skutečnost dokládají, nebude jezdec penalizován, ani jinak postižen.