aktualizováno | 22.09.2011 09:03:01 | edda | přečteno: 5078x
Zpráva technického komisaře

Tak minulé závody byly z mého hlediska dost problémové.

Vše začalo již v pátek, kdy se na přejímku dostavil Adam Auric s novou Škodou 130LR, která byla již na první pohled rozvrtána tak, že mohlo dojít k záměně s cedníkem... Vzhledem k tomu, že se výše jmenovaný jezdec chce s tímto vozem stát stálým účastníkem našeho seriálu, a že slíbil nápravu do nejbližšího možného termínu, byl mu start podmínečně umožněn. V sobotu před závodem mu bylo přiděleno úřední závaží, které vyrovnalo nepovolené odlehčení, a se kterým absolvoval celý závod.
K dovážení vozu se měl dostavit i Jaroslav Vosmek, který byl na minulých závodech potrestán penalizací za odvrtané dveře a jejich závěsy. Jarda se však k dovážení nedostavil, a místo toho nám předvedl naprosto předpisové dveře, včetně jejich závěsů, které dokonce se svými mechaniky zvládli nalakovat do barvy vozu. Dále nám předložil kompletní homologaci vozu Škoda 130LR A/B, včetně evolucí typu (ET), a další obrazový materiál k továrním elerám. Na základě těchto dokumentů upozornil i na jisté nepřesnosti v našich řádech. Vzhledem k těmto skutečnostem, bude nutná schůzka všech škodovkářů ve Svijanech, kde budou po dohodě předpisy upřesněny a upraveny. Do konce letošního seriálu necháme všechny Škodovky dojezdit ve stávajícím provedení, a veškeré úpravy se budou řešit na příští sezónu. Bezpečnostní prvky, a typ a objem motoru se bude kontrolovat i nadále.

Na TK po závodě byly vybráni tyto jezdci:
210 - Kolbaba
222 - Šmíd
247 - Flosman
267 - Šipka
295 - Švarc
601 - Klokočka L
811 - Zach
704 - Kvasnička

Na vozidlech byly kontrolovány nápravy, brzdy, a nepovolené odlehčení karoserie
Vozidla 222, 267,295,601 a 811 byla bez závad.
Jezdci s vozidly 210, 247,704 se k prohlídce nedostavili.

Celý problém byl po závodě řešen s vedoucími týmů, jejichž jezdci se nedostavili, sportovním komisařem, a promotérem závodu. Vzhledem k tomu, že vedoucí týmu byli po závodě zaneprázdněni jinými činnostmi, jenž vyplynuly z průběhu závodu, byli všichni tři jezdci potrestáni žlutou kartou, a podmínečnou diskvalifikací,pokud své vozy nepřistaví k prohlídce během pátečních přejímek.

  Technická kontrola na Živohošti se tedy vztahuje kromě nových jezdců i  na startovní čísla 210,247,704 !!!

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007