aktualizováno | 14.03.2012 17:25:54 | edda | přečteno: 7341x
Rallye Praha Revival - zvláštní ustanovení - ZU

 

2. Rallye Praha Revival

pátek 27. – sobota 29. dubna 2012

 

Zvláštní ustanovení

Klubovou akci pořádá, pod záštitou MUDr. B. Svobody, primátora hl. m. Prahy, Autoklub Bílá Labuť ve spolupráci s organizačním týmem Edda Cupu / Patera Citroen klub/.

Obsah

I – Organizační výbor

II – Všeobecná ustanovení

  1. Popis

  2. Program

  3. Trasa

  4. Přijaté automobily

  5. Přijaté posádky

  6. Startovné

  7. Pojištění a odpovědnost

III – Povinnosti účastníků

  1. Posádky

  2. Oficiální vývěska

  3. Startovní pořadí

  4. Jízdní výkaz

  5. Silniční provoz, Opravy

IV Průběh akce

  1. Oficiální čas. Itinerář

2.- 5. Průjezdní kontrola. Časová kontrola. Rychlostní kontrola. Kontrola průměru.

6. Přejímka

7. Klasifikace. Výsledky. Protesty.

V Doplňky

VI – Uplatnění a výklad ZU

 

I – Organizační výbor

Předseda organizačního výboru a čestný předseda: Jan Cihelka

Organizační tajemník: Petr Kotek

Ředitel závodu: Eduard Patera

Hlavní sportovní komisař: Jaroslav Malík

Hlavní technický komisař: Mirek Pažout

Technický komisař: Jiří Novák

Vedoucí zvláštních úseků: Petr Flosman, Roman Linhart, Jaroslav Malík

Styk se soutěžícími: Petr Kotek

Hospodář: Eduard Patera

Tiskové středisko: Jan Cihelka

Trať, itinerář: Pavel Šubrt, Eda Patera

Zdravotní zabezpečení: Bořek Bulíček, Trans Hospital Řevnice

Foto: Jiří Fryje jfryje@gmail.com

DVD: PhDr. Vladimír Dolejš dolejsv@tiscali.cz

Spolupracují členové AK Bílá Labuť a členové organizačního týmu Edda Cupu.

 

II – Všeobecná ustanovení

  1. Popis

Rallye Praha Revival 2012 o délce 533 km je rozdělen do 3 etap s 10 tzv. Show section.

Ideální interval mezi jednotlivými automobily je 1 minuta.

Trať s časovými, průjezdními kontrolami, zvláštními úseky Show section atd. je popsána v itineráři a jízdním výkazu.

2. Program

1. etapa

Pátek 27. dubna 10,00 – 15,30 hod. shakedown pro nové posádky

                        14,00 – 16,00 hod. administrativní přejímka, Učiliště Radotín

                  15,15 hod. rozprava pro zahraniční posádky

                  16,00 hod. rozprava

                  17,00 hod. Start 1. Etapy, Učiliště Radotín

                  19,00 hod. Slavnostní start 1. vozu centrum Prahy

                  20,23 hod. SS 01 Sosnová night / večeře k dispozici/

                  21,30 hod. cíl Staré Splavy

 

2. etapa

Sobota 28. dubna  08,15 hod. start- Staré Splavy

                           08,30 hod. SS 02 Sosnová

                           09,30 hod. SS 03 letiště Hradčany

                           12,00 hod. SS 04 letiště Hradčany

                           13,00 hod. SS 05 letiště Malá Strana

                           14,00 hod. SS 06 Czechring Hradec Králové

                           16,00 hod. cíl hotel Hůrka, Pardubice

3. etapa

Neděle 29. dubna    09,00 hod start

                            09,17 hod. SS 07 plochá dráha ZP Pardubice

                            10,00 hod. SS 08 kasárna Pardubice

                            11,30 hod. SS 09 plochá dráha ZP Pardubice

                            12,35 hod. SS 10 Muzeum Čáslav

                            14,45 hod. ČK Citroen

                            15,45 hod. cíl, Učiliště Radotín, předčasný příjezd povolen

                            18,30 hod vyhlášení výsledků, jídelna Učiliště

 

Pondělí 30. dubna 9,30 hod prohlídka Staré Prahy pro zahraniční účastníky

 

POZOR! Uvedené časy, kromě startů etap, se ještě mohou drobně změnit(+- min.)

 

3.Trať

30% silnice 1. a 2. třídy, 69% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude vydán při přejímce, je slepý.

Servisní zóna, parkoviště a cíl se nachází v Učilišti Radotín. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné a servisní vozy.

1. etapa směr- Kokořínsko, Staré Splavy, délka 103 km

2. etapa směr- Sosnová, Mnichovo Hradiště, Hradec Králové, délka 227 km

3. etapa směr- Pardubice, Čáslav, Radotín, délka 203 km

Show sections, Zvláštní úseky, budou organizovány na uzavřené trati. Kompletní posádky musí použít ochranné přilby a být připoutané. Start do SS následuje 3 min. po příjezdu do přísl. ČK A. Cíl je zastavení před stop čárou. 1 sek = 1 TB, nezastavení v předepsaném prostoru = 10 TB. Absolvování SS není povinné. Při neabsolvování posádka obdrží stejný počet TB jako poslední aktivní posádka/ max. 300TB/.

 

5. Přijaté automobily

Startovat mohou cestovní historické automobily vyrobené před 1.1. 1986, s penalizací 70 TB pře 1.1. 1988.

Automobily jsou rozděleny do dvou kategorií.

Kategorie A1 – sériové automobily

Kategorie A2 – upravené automobily

Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci „vše o rallye“ na www.edda.cz/mscrdovrchu

 

Každá kategorie bude rozdělena do 4 tříd podle objemu motoru:

1. do 1150 ccm

2. od 1151 ccm do 1600 ccm

3. od 1601 ccm do 2000 ccm

4. přes 2000 ccm

Přijaté automobily budou zařazeny podle prohlášení účastníka do příslušné třídy organizátorem, který jediný má právo přijmout, nebo odmítnout start příslušného automobilu bez odůvodnění, organizátor může změnit zařazení do třídy během celé akce.

NOVINKA! Před startem dostane každý automobil TB dle roku uvedení do provozu typu a modelu vozidla. Např. Š 1000 MB 1964 = 64 TB, Š 130 L 1985 = 85 TB, speciály dle vzniku přísl. homologace, např. Polonez 2000 Rallye 1978 = 78 TB atd.

6. Přijaté posádky

Posádku tvoří první řidič a minimálně jeden, maximálně dva spolujezdci.

Posádka se podřizuje pravidlům akce bez výjimky.

Posádka zodpovídá za technický stav automobilu po celou dobu akce a za platné pojištění vozidla!

7. Startovné

Vklad do soutěže je stanoven na 3 500 KČ.

8. Odpovědnost a pojištění.

Všechny posádky se účastní na vlastní zodpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou zodpovědnost vůči účastníkům.

 

III – Povinnosti účastníků:

1. Posádky

Pouze posádka odpovídající přihlášce je připuštěna ke startu.

Během administrativní přejímky obdrží posádky oficiální tabulku akce a 2 soutěžní čísla, které musí být umístěny na automobilu po celou dobu konání akce. Tabulka musí být umístěna viditelně na přední části vozu. Startovní čísla musí být umístěna na oknech zadních dveří či zadních bočních oknech.

2. Oficiální vývěska.

Všechna rozhodnutí, oznámení a výsledky budou vyvěšena na oficiální vývěsce v jídelně Učiliště Radotín a v cílové časové kontrole každé etapy.

Oficiální webové stránky jsou www.edda.cz/mscrdovrchu

3. Startovní pořadí

Startuje se v minutových intervalech v pořadí podle přidělených startovních čísel.

4. Jízdní výkaz

Na startu dostane každá posádka jízdní výkaz s vyznačenými jízdními dobami mezi jednotlivými časovými kontrolami. Jízdní výkaz odevzdá posádka v cíli etapy, nový dostane na startu další etapy.

Jedině posádka zodpovídá za svůj jízdní výkaz.

5. Silniční provoz. Opravy.

Po celou dobu trvání akce musí posádky striktně dodržovat dopravní předpisy s výjimkou uzavřených úseků SS.

Opravy a tankování jsou povoleny v libovolném čase během celé akce.

IV – Průběh akce

1. Oficiální čas. Itinerář.

Po celou dobu akce je oficiálním časem radiočas Českého Rozhlasu. Čas startu je vyznačen v jízdním výkazu.

2. Průjezdní kontrola.

Průjezdní kontrola PK – a) v itineráři, samoobslužná, nejčastěji opsat určený text do jízdního výkazu

( např. opsat jméno z pomníku)

                                b) skrytá, tajná, nejčastěji spojena s rychlostní kontrolou RK a kontrolou

průměru KP

Chybějící PK = 100 TB

Chyba v textu = 10 TB

3. Rychlostní kontrola RK – radarová kontrola dodržování rychlostních limitů.

Tolerance +5 km/h v obci, 10 km/h mimo obec

Každý km nad toleranci = 10 TB (např. 64 km/h = 90 TB)

Překročení limitu v obci o 30 km/h a více znamená okamžité vyloučení!!!

4. Časová kontrola ČK – ČK A obvykle před a CK B za Show section.

Rozdíl mezi skutečným časem příjezdu a časem podle jízdního výkazu bude penalizován následujícím způsobem:

Pozdní příjezd: 10TB za každou minutu, nebo její zlomek, maximálně 100 TB

Předčasný příjezd: 100 TB

5. Kontrola průměru KP – tajná kontrola dodržování předepsané průměrné rychlosti.

Tolerance- 30 sek.

Pozdní příjezd se nepenalizuje.

Předčasný příjezd do 1 min. = 20 TB!!! Více než minuta = 100 TB!!!

6. Přejímka

Každá posádka se musí před startem dostavit k administrativní přejímce umístěné v jídelně Učiliště Radotín. Řidič předloží vyplněné Prohlášení a doklad o povinném ručení

Technická přejímka se nekoná.

7. Klasifikace. Výsledky. Protesty.

Penalizace se vyjadřují v trestných bodech TB. Konečné výsledky jsou určeny součtem všech TB. Posádka s nejnižším počtem TB se stane vítězem třídy, s druhým nejnižším skončí druhá atd.

V případě shodného součtu, se na lepším místě umístí posádka staršího automobilu, pokud toto kritérium nerozhodne, bude se brát v potaz počet TB postupně z jednotlivých SS až do rozhodnutí.

Výsledky ve třídách a absolutní klasifikaci budou vyvěšeny na ředitelství akce v Učilišti Radotín 30 minut po příjezdu posledního automobilu do cíle.

Posádky, které nedokončí 1. nebo 2. etapu mohou opět ráno nastoupit s počtem TB posledního své třídy.

V případě protestu je rozhodnutí ředitele a sportovního komisaře konečné.

V.- Dodatky

Ustanovení těchto předpisů se mohou v nutných případech změnit.

Všechny změny, nebo přidané předpisy budou oznámeny, očíslovány, datovány a stanou se součástí těchto ustanovení.

Každý bulletin vydaný po administrativní přejímce musí být podepsán ředitelem akce a sportovním komisařem.

Dodatky budou vyvěšeny na oficiální vývěsce. Mimoto s nimi budou účastníci přímo seznámeni, to, pokud to bude možné písemně potvrdí, během trvání akce.

VI. – Uplatnění a výklad ZU

Ředitel závodu je odpovědný za uplatnění těchto předpisů během akce. V případě, že nastane situace, na kterou ZU nepamatují, bude posouzena ředitelem závodu a sportovním komisařem, jedinými osobami oprávněnými vydat v takovém případě rozhodnutí.

Součástí ZU je i anglická verze, v případě sporu je rozhodující česká verze.

 

Jan Cihelka                            Eduard Patera

Čestný předseda                 Ředitel závodu

 

 

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007