Pro nás nepředstavitelné se snad stane skutečností. Věhlas našich revivalových akcí se zřejmě dostal až do Itálie a to hned takovým způsobem, že o start projevil eminentní zájem Giuseppe Volta se svou Lancií Rally 037. To vše díky Alessandrovi Pasqualemu, který by měl startovat s Renault Alpine A110 / vůz znáte z muzea Lány/. Jinak je Alessandro spjat s firmou Mattoni.
Giuseppe „Beppe“ Volta začal svou pouť motoristickým sportem koncem šedesátých let minulého století. Po práci na závodních vozech pro Osellu, převzal zastoupení firmy Chevron a připravoval její sportovní vozy a prototypy pro závody na okruzích. Do rallyového světa se dostal v sedmdesátých letech, když pro firmu Abarth připravoval motory pro Fiat 131.
Po nástupu Lancií Rally 037 tohoto turínského ladiče angažoval Team Eminence, který s auty, v podstatě stejné úrovně jaké měl tovární tým Martini Racing, startoval a vítězil v mnoha soutěžích například s Cunicem, „Tonym“, Zanussim, a mnoha dalšími špičkovými italskými piloty za volantem. Jednu z Voltou připravovaných 037 řídil i Enrico Bertone. Po konci skupiny B připravoval áčkovou Lancii Delta Integrale, připravoval i Ford Sierra Cosworth a BMW M3.
Po konci továrního týmu Lancia/Fiat vykoupil sklad se závodními skvosty a spoustou náhradních dílů. Díky tomuto činu může příznivcům italské značky a fanouškům nedávné éry automobilových závodů běhat mráz po zádech při tratích nejrůznějších Rally Legend, kde vozy z jeho stáje patří k častým a obdivovaným hostům. Například je šťastným majitelem klenotu, který měl být nástupcem slavné Delty S4, prototypem s názvem ECV1
I když Rallye Praha Revival do této kategorie nepatří, přesto mají organizátoři ze zájmu takové osobnosti velikou radost a doufají, že start G. Volty přivítají i fanoušci.
Jarda Malík