Zpráva technického komisaře
Tak po pár zběžných kontrolách v Mostě, došlo na Dlouhé Lhotě k hloubkovějším kontrolám.
Již při přejímkách byly odhaleny závažné nedostatky na vozidlech st.č.: 222 Skalický Luboš – odlehčené dveře, povolen start s podmínečným odstraněním do příštího závodu, 237 Krejčí Bohumil – chybějící dovážení jako kompenzace vyjímečně povolené laminátové střechy – také byl povolen start s podmínečným umístěním závaží o hmotnosti 3kg.
Po závodech byla kontrolována následující vozidla:
220 Šmíd Michal – nezakryté hadice chladícího systému v interiéru – bez postihu- odstraní do příště
217 Fábera Martin – nezjištěny závady
802 Žežulka Martin – nezjištěny závady
276 Urbánek Stanislav jr. – nezjištěny závady
600 Čábela Martin – zjištěno nepovolené odlehčení dveří – penalizace 20s
Během závodu bylo zjištěno, že st.č. 277 Flugge Lutz použil na zadní nápravě pneumatiky bez homologace, což mělo za následek jeho neklasifikaci v poháru Youngtimer v druhém závodě.
Dále byl řešen problém se st.č. 599 Kunstem Viktorem, na jehož Mitsubishi bylo namontováno turbo neodpovídající předpisům (údajně pro nedostupnost originálního náhradního dílu). K vyřešení tohoto problému byla svolána schůzka jezdců skupiny N+2000 s technickým komisařem, na níž byl dohodnut návrh penalizace 20s pro výše uvedeného jezdce, který následně sportovní komisař schválil, a byla dohodnuta pravidla pro náhradu již nedostupného dílu jiným u vozidel Lancer různých evolucí. Tato dohoda bude v nejbližší době doplněna do technických předpisů.
Dále upozorňujeme všechny jezdce, že již skončily vyjímky na tlumiče hluku, a od příštího závodu musí být vybavena tlumiči hluku dle našich technických předpisů všechna vozidla.