Do Hronova nepřijelo několik favoritů jednotlivých tříd. Např. David Nešpor / účast otce na Rally Bohemia/, Jan Kotrba / propálený píst/, Antonín Muzikant / účast na Bohemce/, Martin Švarc se silným BMW 635 Csi.
Ve třídě Se1400 se zde po delší pauze objevil Vlasta Suk, a jelikož syn nemá hotový ostrý vůz, střídal se s otcem v této třídě. Tím dostal Tomáš Mach dva rovnocenné soupeře. Oba Suci ovšem pokaždé v jedné jízdě chybovali, tak Tomáš s přehledem zvítězil. V neděli Suci nejeli, tak souboj o druhé místo sváděl Ládík Rosička /2./ s Josefem Cvejnem /3./.
V šestnáctkách to snad mezi Radkem a Martinem nemůže skončit jinak, než o setiny.... Štestí se po oba dny naklonilo k čerstvému čtyřicátníkovi R. Chamolovi. Třetí byl po oba dny Mojmír Pribula.
Také ve dvoulitrech nemá vítězství nikdo jisté a svádějí se tuhé boje. V sobotu dominoval Míša Slováček a v neděli Honza Semlbauer. Petr Balík po sobotním slabším výsledku bojoval v neděli o vítezství a byl těsně druhý. Příjemným výsledkem byla dvě třetí místa pro novice / u nás/ Jardu Wintra.
Že nejsilnější třídu opanuje Aleš Komárek, o tom nikdo nepochyboval... Jeho žena Daniela opět předvedla super výkon /2,3/ a s Viktorem Kunstem na kvalitně připravené Evo VI doplnili Aleše na stupních vítězů.
E1 1400 má také jasného favorita v podobě Radima Macha a tak se očekával pouze souboj o druhé místo. Ten sváděli Robin Bořke a Martin Lehký a o medaile se podělili. Pěkně zajel i po oba dny čtvrtý Milan Lodr s hezkou Škodou 120S a pátý Michal Šmíd se Škodou 130RS.
Nevídané souboje nabídla třída E1 1600, jezdci M ČR K. Patočka a M. Rybníček excelovali a dokonce bojovali o stupně vítězů absolutně. Vedoucí jezdec třídy Víťa Novotný se musel spokojit se třetím místem.Ovšem jeho ztráta nebyla nijak propastná. Slušné časy zajížděl i Petr Krejsa.
Ve dvoulitrech také po oba dny panoval jezdec M ČR, Jiří Los ml. Na Oplu Astra OPC. Dvěma druhými místy své kvality potvrdil Tomáš Hank, i vždy třetí Miloš Lang.
V nejsilnější kategorii se sešla v sobotu opravdu kvalitní konkurence. Zvítězil po oba dny Jan Kobrle na BMW M3. Druhý Eduard Patera sice zajel nejrychlejší čas dne, v součtu to stačilo na druhé místo. O třetí místo sváděl souboj Ondra Fencl / Corvette/ s Radkem Grillem / Viper/. Ten se ukázal jako neslušný host, když svého kamaráda a pozivatele Ondru v druhé jízdě přeskočil a skončil třetí. Patý byl Karel Macek na krásné Toyotě Corolle WRC. Karel Boura stále nemá hotový své Evo IX, které va Víru poslal přes boudu, tak jel náhradním vozem / v neděli třetí/.
V nejslabších historických vozech dominoval zkušený Josef Srnský na krásné Š110R, před J. Hanilcem na Š120S.
V šestnáctkách opět kraloval Jiljí Chmelař. Dobře zajel i Ladislav Rosička senior a po havárii v Berouně navrátivší se Petr Bořke /Š200RS/.
V nejsilnějších historicích potvrdil své kvality Ondra Lorenz na Audi Quatrro před Petrem Mužíkem /Datsun 240Z/ a Pavlem Baumgartnerem na BMW 325.
Závěrem lze říci, že tento seriál objevil díky klukům z RTM Teamu kraj kopcům zaslíbený a rádi se sem všichni za rok vrátíme.
Edda