aktualizováno | 09.07.2012 07:54:41 | edda | přečteno: 6116x
Rozhovor s Vladimírem Liškou

  Jednou z největších osobností Českého mistrovství ZAV je bezesporu dlouholetý reprezentant ČR v závodech automobilů do vrchu Vladimír Liška, který si nedávno prošel těžkou životní zkouškou... Náš rozhovor díky jeho optimismu přerostl do takového prázdninového povídání:-)

Rozhovor

  Jak jsi spokojen se svým výkonem?

  Ahoj všem účastníkům Tvého Cupu,jejich blízkým,pořadatelům,mechanikům,domacím miláčkům,zkrátka všem, kdo tvoří absolutně vynikající různorodou společnost pohybující se kolem našich závodů!

  Neboj,dlouhý bude jen ten úvod. Považuji totiž za vhodné že když jsi mně umožnil tímto rozhovorem oslovit VŠECHNY, kdo to budou číst a ne jen těch pár kterým jsem se svěřil se svými zdravotními problémy trvajícími asi několik minulých let během letošních závodů, a ukončených letos v lednu operací hlavy,že se omlouvám za mé dřívější chování během závodů,nebylo způsobeno nějakou nafoukaností, jak se dnes obávám, že to mohlo být vnímáno,ale právě moji nemocí. Zjednodušeně-nějak jsem dřív nenavázal kontakt s jezdci přicházejícími nově,a to přesto že jsem vždy hodnotil jejich skvělé časy a sám víš, že jsem mnohokrát říkal, že řada z nich by se prosadila např. v MČR i v ME,ale z pochopitelných důvodů jezdí u Tebe. Takže doufám, že pochopíte moji delší nesouvislou řeč a to o čem vlastně mluvím,howgh,dotazy podložené malými Bechery kdykoli rád zodpovím během pauzy mezi jízdami v Bečově,kdo mě nepochopil pak má smůlu :-).

  A tady je má odpověď na Tvůj divný dotaz. Proč divný? Jakou odpověď čekáš když jsem v neděli zvítězil v E1 a absolutně mě dostal jen ten nejrychlejší Lev co znám s jeho, zdá se, dokonalým Súvbaru? Samozřejmě jsem šťastnej a jen jsem se opět přesvědčil, že se nemá házet flinta do žita když se něco nedaří,to něco u mě byla prasklá poloosa v sobotu,zpočátku jsem chtěl balit a jet domů,nic by se nestalo,už nejezdím pod žádnou smlouvou jako dřív,jen pro radost,ne pro stres,a to že jsem se nakonec rozhodl pro opravu na místě a zvládl ji zorganizovat,mě potěšilo úplně stejně jako nedělní úspěch. Zde bych ještě jednou rád poděkoval všem kdo mně pomohli dát auto dohromady když jsem poloosu sehnal,tak to vezmu popořadě,snad se poznáte,Jardo,Oto,Davide,Tondo a Jirko,díky!

  Také jsem ovšem viděl co s emtrojkou udělají nové pryže. 

  Co soupeři?

  Baví mě jejich různorodost v cestě za úspěchem-majitel pivovaru,jinak bezva chlap,to tlačí zlehka přes techniku(doufám že po Telnici nebude muset pivo podražit :-)),tak třeba MistrRallycross to bere přes zápal hraničící se šílenstvím, když vlastní pouze jedny suché pneu a na nich topí i v dešti :-). Taková je i moje závodnická filozofie-pokud možno co nejvíce muziky za relativně málo peněz.

  Hodně mě také baví a smekám před nimi, historici,kteří mě svými stroji vrací do dětství kdy jsem hltal závody jako divák,a též legendy, kteří je tehdy řídili a s nimiž je pro mě čest být v jednom startovním poli.

  Úplně nejvíc jsi pro mě ale Eduarde Ty,se kterým se potkávám na závodech od počátku,sám víš nejlépe, co vše jsme při nich zažili,věci krásné a veselé,i ty druhé,a já jsem vždy obdivoval Tvůj entuziasmus,a jsem Tě vděčný že se můžeme po odchodu z různých ofiko mistrovství nadále potkávat na závodech!

 

  Co Tě letos zatím nejvíce překvapilo?

  Trochu vážně a stručně-že jsem po počátečních pochybnostech opět schopen slušně závodit a navíc z toho mít místo nervů radost :-)

 

  Kam se nejvíc těšíš v druhé polovině  ČM ZAV?

  Když se nejedou Prachatice  tak do Bečova.

  Jaký je Tvůj názor na Rally systém?

  Bezvadné,ještě bych to dotáhl a jel celou sezonu do jednoho výsledku a jednoho mistra,ušetříš za spoustu pohárů a Ivoš nás nadchne souhlasem :-)

 

  Co by jsi změnil v pravidlech?

  Dovažovat jezdce dle nejtěžšího...

 

 

  Prý i Ty letos vyzkoušíš Revival?

  Díky Tobě! Strašně se těším na Polonéze,měli jsme doma několik jeho předchůdců v podobě Fiatů 125p a já měl díky otci-demokratovi který než abychom mu s bratrem ničili jeho miláčka,nám každému k 18.narozeninám dal menší obnos na nějaký vrak,a já měl tu kliku že jsem za ně v r.78 (šílené,že?) pořídil originál 125 2xOHC 90PS,se kterým jsem po opravě jezdil s takovým nasazením že dnes tak závodit,má i to černé Subaru smůlu,a je štěstí že jsme úporné souboje s Milanem přežili!

  Koukám žes mně nedal dost místa abych se vykecal,tak tedy AHOJ v Bečově,už se těším.

P.S.Zdravím p.Královou a přeji co nejrychlejší návrat mezi blázny :-)

 

                                                  Vladimír Liška

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007