V sobotu 1. září se na trati z Radotína na Zadní Kopaninu uskutečnil další závod Českého mistrovství závodů automobilů do vrchu. Na trati, kde se soutěžní vozy pohybovaly již v šedesátých letech a v nedávné historii při Pražském rallysprintu, startovali závodníci ČM ZAV poprvé. Trať s kvalitním povrchem, až na krátký úsek, který na opravu teprve čeká, jezdce většinou nadchla. Pořadatelé i jezdci velmi ocenili práci TSK Praha, jejíž pracovníci opravili svodidla a zbavili krajnice náletové vegetace. Závod by se mohl jen těžko uskutečnit bez pochopení vedení Cementárny Radotín, kromě přilehlé komunikace se v jejím areálu nacházela i část depa. Závod přitáhl i pozornost řady fandů motoristického sportu, kteří využili pořadateli, s ohledem na maximální bezpečnost, vymezených diváckých míst.
Radotínská premiéra se vydařila, diváci tak měli možnost vidět stovku závodníků v tréninku a dvou závodních jízdách předvádět jejich závodnický um s maximálním nasazením. Neznámá trať, proměnlivé počasí a vědomí jezdců, že radotínský závod je jednou z posledních možností získat body do konečného pořadí ČM ZAV sice způsobily několik kolizí, všechny však skončily bez újmy na zdraví. Již zmíněné počasí, hlavně jeho proměnlivost, přispělo k dramatičnosti závodů a v několika případech i podstatně ovlivnilo pořadí ve třídě. Někteří dubleři, tedy jezdci střídající se na jednom voze, musí z logistických důvodů startovat v druhé části závodní jízdy, než zbytek jejich třídy a tak měli výhodu sušší tratě, než jejich soupeři startující později za deště.
Závod byl zatěžkávací zkouškou pro nervovou soustavu ředitele Romana Linharta, kterému obvyklé vypětí spojené se snahou o plynulý průběh závodu, s odstraňováním následků kolizí, umravňováním diváků ztrácejících v blízkosti hodně rychlých automobilů pud sebezáchovy, to vše ještě okořeněné pravidelnými průjezdy autobusu MHD ještě ztěžovalo to, že v sobotu byl šestý den bez cigarety.
Při závěrečném dekorování nejlepších z jednotlivých tříd byl jasně zaznamenatelný názor, že by se příští rok na trať z Radotína na Kopaninu všichni rádi vrátili.
Hodnocení tříd
N 1400
Po tom, co se jednou ranou vyřadili dva piloti Fordu Fiesta, bylo jasné, že kompletní stupně vítězů budou patřit značce Suzuki. Třetím místem si vybojoval další pohár své nekonečné závodnické kariéry Antonín Eliáš. Boj o první místo probíhal v rodině mezi Vlastimilem Sukem a Vlastimilem Sukem juniorem. Po první jízdě ještě vítězila zkušenost, v druhé ovšem junior nezaváhal, využil jako jeden z posledních startujících oschlé trati a jasně zvítězil.
N 1600
I v této třídě jedna havárie vyřadila dva jezdce, kteří jinak na Citroenu Saxo bojují o příčky nejvyšší. Bez zaváhání jasně zvítězil Antonín Široký na Peugeotu 106. Za ním se o stříbro urputně bojovalo. Mirek Pribula na Hondě Civic neudržel svůj náskok z první jízdy a musel se spokojit se třetím místem za finišujícím Vladimírem Kvasničkou na Citroenu Saxo. V Saxo cupu vypisovaném v rámci této třídy zvítězil Adam Brousek. Třetí místo v Saxo cupu vybojoval Roman Skamene, sledovaný a natáčený celý den štábem TV Prima.
N 2000
Ač nebyl mezi přihlášenými, přesto do depa přijel v průběžném hodnocení stříbrný Martin Čábela. Bohužel, nikoliv s Hondou Integra, ale na skůtru a s nohou v sádře a s berlemi přes rameno, důsledkem nezaviněného pádu z motocyklu při cestě do práce. Michal Slováček s Hondou Civic tak, při vší úctě k ostatním startujícím, přišel o největšího soupeře a zdánlivě mohl být v klidu. Jeho závodnické srdce ovšem jakoukoliv kalkulaci zavrhlo, Michal jel naplno a ještě trochu víc a havaroval. To další z předních jezdců této třídy Ladislav Klokočka na Alfě Romeo 147 nezaváhal a po precizním výkonu v obou jízdách zvítězil. Za ním skončil jeho syn Radim Klokočka na Renaultu Clio, který přivezl spolu se svou ženou ukázat i zatím nejmladšího z rodu Klokočků. Na třetím místě skončil Petr Minářík na Renaultu Clio Williams.
N +2000
Z pětice jezdců bojujících v této třídě vypadl ve druhé jízdě z technických příčin Zdeněk Hořánek, byť měl z prvního tréninku velice slibný čas. Mitsubishi Lancer EVO IX dovezl do cíle na třetím místě Jiří Hák. Druhý skončil Martin Lev na Subaru Impreza STi. Vítězství z Radotína si odvezl Aleš Komárek na Mitsubishi Lancer EVO X, který zvítězil i v neoficiálním absolutním hodnocení, kde byl rychlejší než vítěz třídy E +2000 a porazil dokonce i sám sebe, neboť startoval se stejným vozem také v této třídě. František Hubr s postarší Imprezou skončil čtvrtý.
E 1400
Souboje o vítězství v této třídě patří k vrcholům celého mistrovství. Průběžně vedoucí Miroslav Černý na Škodě 130 L a junior Lukáš Kubíček na Škodě Pick –up si na trati sice nic nedarují, ale mezi jízdami jsou kamarádi, mladý Lukáš svého soupeře pozorně poslouchá a snaží se co nejvíce pochytit, i když z některých poznatků má hlavu spíše zamotanou. Když se Mirka ptal, co obuje na povrch, který není ani suchý, ale ani pořádně mokrý, tak ten mu odpověděl, že na předek dá suché a na zadek mokré. To Lukáše zjevně zaujalo a ptal se po důvodech zrovna takové volby. Na to Mirek jen suše odvětil, že nic jiného nemá! Ale asi ani nic jiného nepotřebuje, neboť vyhrál. Lukáš Kubíček skončil druhý a zvítězil v juniorském poháru. Na třetím místě za nimi skončil Martin Maderák na Suzuki Swift.
E 1600
Vítězem v této třídě se stal Petr Kolář na Škodě 130 LR. Druhé místo získal Zdeněk Tichý na Fordu Puma i navzdory tomu, že první jízdu jako dabler narozdíl od svých soupeřů absolvoval za deště a na slickách. Zdeněk se tak hodně přiblížil v průběžném hodnocení dosud vedoucímu Jaroslavu Fikotovi na Hondě CRX, který skončil až třetí.
E 2000
Promotér seriálu Eda Patera připravil ke startu v této třídě Ford Escort Kit-car, s kterým závodil i v zónových závodech ME a hned při prvním startu v ČM ZAV s ním zvítězil. O umístění na druhém a třetím místě rozhodovaly desetiny sekundy. Po vyrovnaném boji skončil druhý Hynek Charvát na Nissanu Sunny před Vratislavem Cinklem na Škodě Octavia.
E +2000
Postavení favorita potvrdil svým vítězstvím Lukáš Suchomel na Lotusu Elise. Zamíchat karty v této třídě si odskočil s EVO desítkou Aleš Komárek a skončil druhý. O třetí místo do posledního metru tratě bojovali Tomáš Kučera na Mitsubishi Lancer EVO IX a Vladimír Liška na BMW M3. Dokázali se v jednotlivých jízdách navzájem porazit, v celkovém součtu byl ovšem nakonec lepší Tomáš Kučera.
H 1300
Opět zvítězil Josef Srnský jr. na Škodě 130 LR, u kterého se snoubí jezdecké umění se špičkově připraveným vozem. Za ním skončil host seriálu Pavel Alibaba také na Škodě 130 LR. Tomáš Neruda si tentokrát odpustil retardérové extempore a na Škodě 110 skončil třetí. Čtvrtý Jaroslav Vosmek na Škodě 130 LR pár metrů před cílem první závodní jízdy přetočil vůz a fotobuňkou nakonec procouval se ztrátou, kterou nešlo dohonit.
H 1300p
V pohárové třídě zvítězil Michal Šmíd na Škodě 130 RS před skorodomácím Pavlem Jirasem také na Škodě 130 RS. Na Škodě Rapid stavěným podle tehdejších předpisů sk. H skončil třetí Bohuslav Krejčí. Na startu v této třídě se objevil i zástupce dvoutaktní říše, Wartburg, s kterým skončil Aleš Hodouš čtvrtý. Pavla Vovsová, která startovala na puntičkářsky připravené Škodě 100, získala pohár pro nejlepší dámu.
H 1600
Překvapením pro všechny bylo premiérové vítězství Miroslava Šenka na Peugeotu 205 GTI, po první jízdě byl sice třetí, ale v druhé jízdě se dokázal o více než čtyři sekundy zlepšit a vypálil tak soupeřům rybník. Za ním na druhém místě skončil Pavel Maier na Fordu Escort Mk.I a třetí místo získal zaslouženě Jiří Novák na Peugeotu 205 GTI.
H 2000
Radotínský patriot Eda Patera si závod na „své“ trati užil a i s druhým autem, s kterým v závodě startoval, s Peugeotem 205 GTI, zvítězil a svého velkého soupeře Ivo Krále na VW Golf porazil. Také o třetí místo se bojovalo, nakonec o pár desetin před Janem Zachatou na Alfě Romeo skončil třetí Tomáš Karas na Opelu Kadet GSI.
H +2000
V této třídě zvítězil Stanislav Urbánek jr. na BMW 325e. Z jezdců, kteří závodili za stejných podmínek z hlediska povrchu trati, byl nejrychlejší druhý na stupních vítězů Petr Žáček na Audi Quattro Sport S1 před Jaroslavem Rejkou na Jaguaru XJS a Robertem Kacálkem na BMW 635 CSi.