Jak jsme avizovali, v sobotu večer proběhl mítink jezdců k ročníku 2013. Atmosféra, jak je u nás zvykem, opět bouřlivá:-). Ovšem to nebylo nic proti tomu co nás čekalo, když jsme se po schůzi šli uklidnit k baru, kde se v té době schylovalo již k bitce mezi personálem a naší partou soustředěnou kolem Václava Neuberta:-)))) Jsem rád, že se mezi námi objevil někdo, kdo se v budoucnu jistě každého napadeného účastníka seriálu zastane. Ihned dostal přezdívku Rocky:-)
Ačkoliv nemělo být na programu nic zásadního, nakonec jedna velká změna na žádost jezdců sk. N proběhne. Níže jsou tedy dohodnuté změny -
1. Vozy sk. N mohou použít libovolný typ pneu. Je to sice proti mému přesvědčení, ale následná anketa ukázala, že naprostá většina jezdců si to přeje.....
2. Historické vozy mohou startovat dle aktuálního obsahu jejich motoru / původní, převrtaný či s jiným zdvihem/. Dosud pouze tak jak byly vyráběné. Např. převrtaná Š 130LR může soutěžit v H-1600.
3. V H-1300 byla stanovena váha vozů s max. obsahem 1150ccm na 550KG.
4. Ve specifické třídě N+2000 neprošel návrh promotéra na uvolnění třídy, zhruba v rozsahu sk. A roku 1990. Pouze jsou nově libovolné diferenciály / neumíme kontrolovat/. Turbo musí být sériové!
5. Skupina N - povolená hydraulická ruční brzda.
6. Rokem 2012 skončila možnost rozšíření vozů o 5cm na každé straně pro skupinu N / avizováno již dva roky/
7. Při každém podniku ČM ZAV bude zakázán týden před akcí provoz vozů, které se účastní závodu po trati!
8. Bude do řádů dodáno - povinnost používání obchodního paliva. Doladí technik.
Eduard Patera - promotér