aktualizováno | 11.10.2012 22:02:03 | edda | přečteno: 8121x
Zvláštní ustanovení Rallye Berounka Revival - Program podniku

 

       III. Rallye Berounka Revival

               27.-28.10.2012

 

Zvláštní ustanovení

Klubovou akci AOS pořádá klub ÚAMK - Sdružení českého autosportu.

Obsah

I – Organizační výbor

II – Všeobecná ustanovení

  1. Popis

  2. Program

  3. Trasa

  4. Přijaté automobily

  5. Přijaté posádky

  6. Startovné

  7. Pojištění a odpovědnost

III – Povinnosti účastníků

  1. Posádky

  2. Oficiální vývěska

  3. Startovní pořadí

  4. Jízdní výkaz

  5. Silniční provoz, Opravy

IV Průběh akce

  1. Oficiální čas. Itinerář

2.- 5. Průjezdní kontrola. Časová kontrola. Rychlostní kontrola. Kontrola průměru.

6. Přejímka

7. Klasifikace. Výsledky. Protesty.

V Doplňky

VI – Uplatnění a výklad ZU

 

I – Organizační výbor

Organizační tajemník: Petr Kotek

Ředitel závodu: Eduard Patera

Hlavní sportovní komisař: Jaroslav Malík

Hlavní technický komisař: Mirek Pažout

Technický komisař: Jiří Novák

Vedoucí zvláštních úseků: Lukáš Opalecký, Roman Linhart, Jaroslav Malík

Styk se soutěžícími: Petr Kotek

Hospodář: Zora Klímová

Trať, itinerář: Eda Patera, Ladislav Tomek, Zdeněk Souček

Foto: Jiří Fryje jfryje@cenrum.cz

 

II – Všeobecná ustanovení

  1. Popis

Rallye Berounka Revival 2012 o délce 392.7 km je rozdělena do 3 etap se 7 tzv. Show section.

Ideální interval mezi jednotlivými automobily je 1 minuta.

Trať s časovými, průjezdními kontrolami, zvláštními úseky Show section atd. je popsána v itineráři a jízdním výkazu.

2. Program

1. etapa

Sobota 27. října

     7,00 – 8,15 hod. administrativní přejímka, Učiliště Radotín

8,15 hod. rozprava

9,00 hod. Start 1. Etapy, Učiliště Radotín

10,13 hod. SS 01 Myslivna

11,00 hod. SS 02 Motokáry

 

2. etapa

Sobota 27. října

12,27 hod. SS 03 Myslivna

13,28 hod. SS 04 Motokáry

14,45 hod. SS 05 Lom

15,42 hod. Cíl Stará Živohošť

3. etapa

Neděle 28. října

 09,30 hod start

10,23 hod. SS 06 Stoh

10,54 hod. SS 07 Lom

13,00 hod. cíl, Učiliště Radotín - jídelna, předčasný příjezd povolen

15,30 hod vyhlášení výsledků, jídelna

 

POZOR! Uvedené časy, kromě startů etap, se ještě mohou drobně změnit(+- min.)

 

3.Trať

39% silnice 1. a 2. třídy, 60% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude vydán při přejímce, je slepý.

Servisní zóna, parkoviště a cíl se nachází v Učilišti Radotín. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné a servisní vozy.

1. etapa směr- Dobříš, Orlík, Písek

2. etapa směr- Krásná Hora, Stará Živohošť

3. etapa směr- Krásná Hora, Radotín

Show sections, Zvláštní úseky, budou organizovány na uzavřené trati. Kompletní posádky musí použít ochranné přilby a být připoutané. Start do SS následuje 3 min. po příjezdu do přísl. ČK A. Cíl je zastavení před stop čárou. 1 sek = 1 TB, nezastavení v předepsaném prostoru = 10 TB. Absolvování SS není povinné. Při neabsolvování posádka obdrží stejný počet TB jako poslední aktivní posádka/ max. 300TB/.

 

5. Přijaté automobily

Startovat mohou cestovní historické automobily vyrobené před 1.1. 1986, s penalizací 70 TB pře 1.1. 1988.

Automobily jsou rozděleny do dvou kategorií.

Kategorie A1 – sériové automobily

Kategorie A2 – upravené automobily

Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci „vše o rallye“ na www.edda.cz/mscrdovrchu

 

Každá kategorie bude rozdělena do 4 tříd podle objemu motoru:

1. do 1150 ccm

2. od 1151 ccm do 1600 ccm

3. od 1601 ccm do 2000 ccm

4. přes 2000 ccm

Přijaté automobily budou zařazeny podle prohlášení účastníka do příslušné třídy organizátorem, který jediný má právo přijmout, nebo odmítnout start příslušného automobilu bez odůvodnění, organizátor může změnit zařazení do třídy během celé akce.

Před startem dostane každý automobil TB dle roku uvedení do provozu typu a modelu vozidla. Např. Š 1000 MB 1964 = 64 TB, Š 130 L 1985 = 85 TB, speciály dle vzniku přísl. homologace, např. Polonez 2000 Rallye 1978 = 78 TB atd.

6. Přijaté posádky

Posádku tvoří první řidič a minimálně jeden, maximálně dva spolujezdci.

Posádka se podřizuje pravidlům akce bez výjimky.

Posádka zodpovídá za technický stav automobilu po celou dobu akce a za platné pojištění vozidla!

7. Startovné

Vklad do soutěže je stanoven na 2 600 KČ.

8. Odpovědnost a pojištění.

Všechny posádky se účastní na vlastní zodpovědnost. Pořadatel odmítá veškerou zodpovědnost vůči účastníkům.

 

III – Povinnosti účastníků:

1. Posádky

Pouze posádka odpovídající přihlášce je připuštěna ke startu.

Během administrativní přejímky obdrží posádky oficiální tabulku akce a 2 soutěžní čísla, které musí být umístěny na automobilu po celou dobu konání akce. Tabulka musí být umístěna viditelně na přední části vozu. Startovní čísla musí být umístěna na oknech zadních dveří či zadních bočních oknech.

2. Oficiální vývěska.

Všechna rozhodnutí, oznámení a výsledky budou vyvěšena na oficiální vývěsce v jídelně Učiliště Radotín a v cílové časové kontrole každé etapy.

Oficiální webové stránky jsou www.edda.cz/mscrdovrchu

3. Startovní pořadí

Startuje se v minutových intervalech v pořadí podle přidělených startovních čísel.

4. Jízdní výkaz

Na startu dostane každá posádka jízdní výkaz s vyznačenými jízdními dobami mezi jednotlivými časovými kontrolami. Jízdní výkaz odevzdá posádka v cíli etapy, nový dostane na startu další etapy.

Jedině posádka zodpovídá za svůj jízdní výkaz.

5. Silniční provoz. Opravy.

Po celou dobu trvání akce musí posádky striktně dodržovat dopravní předpisy s výjimkou uzavřených úseků SS.

Opravy a tankování jsou povoleny v libovolném čase během celé akce.

IV – Průběh akce

1. Oficiální čas. Itinerář.

Po celou dobu akce je oficiálním časem radiočas Českého Rozhlasu. Čas startu je vyznačen v jízdním výkazu.

2. Průjezdní kontrola.

Průjezdní kontrola PK – a) v itineráři, samoobslužná, nejčastěji opsat určený text do jízdního výkazu

( např. opsat jméno z pomníku)

b) skrytá, tajná, nejčastěji spojena s rychlostní kontrolou RK a kontrolou

průměru KP

Chybějící PK = 100 TB

Chyba v textu = 10 TB

3. Rychlostní kontrola RK – radarová kontrola dodržování rychlostních limitů.

Tolerance +5 km/h v obci, 10 km/h mimo obec

Každý km nad toleranci = 10 TB (např. 64 km/h = 90 TB)

Překročení limitu v obci o 30 km/h a více znamená okamžité vyloučení!!!

4. Časová kontrola ČK – ČK A obvykle před a CK B za Show section.

Rozdíl mezi skutečným časem příjezdu a časem podle jízdního výkazu bude penalizován následujícím způsobem:

Pozdní příjezd: 10TB za každou minutu, nebo její zlomek, maximálně 100 TB

Předčasný příjezd: 100 TB

5. Kontrola průměru KP – tajná kontrola dodržování předepsané průměrné rychlosti.

Tolerance- 30 sek.

Pozdní příjezd se nepenalizuje.

Předčasný příjezd do 1 min. = 20 TB!!! Více než minuta = 100 TB!!!

6. Přejímka

Každá posádka se musí před startem dostavit k administrativní přejímce umístěné v jídelně Učiliště Radotín. Řidič předloží vyplněné Prohlášení a doklad o povinném ručení

Technická přejímka se nekoná.

7. Klasifikace. Výsledky. Protesty.

Penalizace se vyjadřují v trestných bodech TB. Konečné výsledky jsou určeny součtem všech TB. Posádka s nejnižším počtem TB se stane vítězem třídy, s druhým nejnižším skončí druhá atd.

V případě shodného součtu, se na lepším místě umístí posádka staršího automobilu, pokud toto kritérium nerozhodne, bude se brát v potaz počet TB postupně z jednotlivých SS až do rozhodnutí.

Výsledky ve třídách a absolutní klasifikaci budou vyvěšeny na ředitelství akce v Učilišti Radotín 30 minut po příjezdu posledního automobilu do cíle.

Posádky, které nedokončí 1. nebo 2. etapu mohou opět ráno nastoupit s počtem TB posledního své třídy.

V případě protestu je rozhodnutí ředitele a sportovního komisaře konečné.

V.- Dodatky

Ustanovení těchto předpisů se mohou v nutných případech změnit.

Všechny změny, nebo přidané předpisy budou oznámeny, očíslovány, datovány a stanou se součástí těchto ustanovení.

Každý bulletin vydaný po administrativní přejímce musí být podepsán ředitelem akce a sportovním komisařem.

Dodatky budou vyvěšeny na oficiální vývěsce. Mimoto s nimi budou účastníci přímo seznámeni, to, pokud to bude možné písemně potvrdí, během trvání akce.

VI. – Uplatnění a výklad ZU

Ředitel závodu je odpovědný za uplatnění těchto předpisů během akce. V případě, že nastane situace, na kterou ZU nepamatují, bude posouzena ředitelem závodu a sportovním komisařem, jedinými osobami oprávněnými vydat v takovém případě rozhodnutí.

 

 

                                                Eduard Patera

                                        Ředitel závodu

 

 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007