Ve čtvrtek 29. listopadu se sešli na pracovní večeři pořadatelé revivalů společně s „radou starších“ z řad účastníků. Pořadatelé vedeni snahou o vylepšování stávajícího formátu revivalů dopřáli sluchu poznatkům, nápadům a připomínkám jezdců i spolujezdců, kterým leží na srdci zdar dalších revivalových akcí. Dalším záměrem pořadatelů bylo vyzvědět, co se jinak říká mezi účastníky, když není nablízku nikdo z organizačního týmu:-)
Obou cílů, kromě příjemně stráveného večera, bylo dosaženo a z plodné diskuse vyplynuly následující závěry, které se uplatní hned při přípravě a realizaci jarního RPR.
1. Zásadní změnou bude elektronické měření časů na Show section. Tato změna si vyžádá vyšší náklady, které se promítnou do zvýšení startovného o 100 Kč na posádku.
2. Aby se zamezilo snahám o získání nesportovních výhod a následným spekulacím o čistotě a stavu odpovídajícímu technickým předpisům zajistí technický komisař, aby v sériových třídách nestartovaly vozy s nepovolenými úpravami.
3. Dojde k lepší organizaci a označení časových kontrol.
4. Byl přijat návrh na přidělení TB odpovídající roku narození řidiče s maximální hodnotou 70. Např. řidič narozen 1936 = 36 TB, 1964 = 64, 1970- 1995 = 70
5. Vozům r. v. 1986, 87 bude snížena penalizace na 50 TB.
6. Přísně zakázány budou antiradary!!! Porušení zákazu bude sankcionováno 500 TB.
Všechny novinky budou formulovány v ZU tak, aby měly jasný výklad nedávající prostor ke spekulacím.
Ke zvýšení komfortu a úrovně společenské stránky akce bude zajištěn stejný hotel pro obě noci a snad i všechny účastníky / 243 lůžek/.
To jsou asi nejdůležitější výstupy z pracovní večeře, která tak snad splnila účel.
O dalším postupu příprav Rallye Praha Revival 2013 budeme průběžně informovat.
Jarda Malík