aktualizováno | 03.01.2013 15:14:43 | edda | přečteno: 6577x
Drby před blížící se sezónou....

Jelikož se jedná o nepodložené zprávy, berte vše s rezervou!

1. K nejnabitějším třídám bude určitě patřit E-2000, kam se údajně chystají přestoupit přední jezdci z N-2000 a také příjemné překvapení ročníku 2012, soutěžák Láďa Kopelent! A protože  Vráťa Cinkl bude mít konečně kopcovou převodovku, čekají nás krásné souboje!

2. Velký návrat po roce hlásí ambiciózní tým Auto Kožmín v čele s vycházející patnáctiletou hvězdičkou Veronikou Kožmínovou! Již se pilně pracuje na Citroenu C2 s kterým bude startovat. Martin se svým přepracovaným Evo IX jistě bude patřit ke špičce E+2000. Že tentokrát je návrat velmi reálný dokazuje již téměř hotový servisní kamion s velkým zázemím zejména pro Alenku, po jejíchž řízkách se nám hodně stejskalo....Tímto se automaticky navrací i Tonda Muzikant a další jezdci týmu:-)

3. Pavel Jiras údajně pojede pouze vybrané závody...

4. Bombou by měl být údajný přestup Pepy Srnského do třídy H-1600, to pana Krále asi přejdou choutky na tuto třídu:-)

5. Zbraslavský Čechoněmec  Ingo Knappes jistě bude černým koněm v černém voze ve třídě H-1300

6. Rychlík Tomáš Košek by měl startovat pravidelněji a tím obohatit souboje o absolutní vítězství.

7. Václav Roll se namlsal třetím místem v poháru Youngtimer a přestavuje svojí audinu pro tento pohár, včetně nového laku. Taktéž pilně pracuje na svém voze VW Golf II Honza Zachata, také v úpravě pro Youngtimery.

8. Jistě si vybavujete atraktivní oranžové Audi S3 TDi, s kterým startoval Viktor Doležal na Živohošti. Tuto sezónu by s ním měla absolvovat Petra Balčíková.

9. Ondra Lorenz by již snad konečně měl předvést svoje dlouho připravované Audi Quattro, svým výkonem velmi podobné Žáčkovu. 

10. Být závodníkem zachutnalo po úspěšné premiéře na Živohošti Šenkovi jr., letos by měl obohatit H-1600 s expaterovým žlutým P205GTi.

11. Nebývale pečlivě se připravuje na letošní sezónu Vladimír Liška, již prý asi šestkrát dofoukl v garáži u BMW pneu a to opravdu nikdy nebývalo. Ke všemu ještě z tréninkových důvodů a taktéž kvůli zájmu o start při revivalech zakoupil překoňovanou zadokolku Alfa Romeo GTV 2,5 aby mohl celou zimu trénovat podchycování smyků zadního náhonu....

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007