Dva měsíce před tímto podnikem se nám krásně naplnila startovka. Dokonce poprvé v historii našeho seriálu se vyčerpala kapacita čísel pro jednotlivé třídy, konkrétně ve třídě H+2000 je přihlášeno rovných dvacet jezdců! Případný další účastník / ještě je pět posledních míst/ by již musel dostat číslo mimo číslenou řadu, zřejmě nad devětset. Druhou nejnaplněnější třídou je H-1600, kde je 17 jezdců. Naopak nejméně, sedm je ve třídě N-1400. Celkem je přihlášen rekordní počet historických automobilů a to neuvěřitelných 73 automobilů!!! V loňském roce patřila k nejnabitějším třída E-1400, proto je překvapením "pouhých"11 přihlášených. Asi špička této třídy nové zájemce odrazuje.....
Když nakoukneme do startovky, je zde mnoho nováčků. Když vynechám jezdce, kteří zde startují v rámci testu na Rallye Praha Revival, upoutají zejména - Libor Jelínek s krásným BMW 3,5CSL. 11letý Lukáš Krupička, který startuje na výjimku promotéra. Objevit by se měl předloňský Mistr N-1600 Petr Crhák, který měl rodičovskou pauzu.... Po snad čtyřech letech bude startovat Jarda Winter, který dosud dával přednost konkurenci...... Černým koněm třídy E-2000 by mohl být plzeňák Tomáš Karas, který připravuje špičkový speciál, mimochodem je to vnuk soutěžáka Václava Šůchy, který naopak bude mít premiéru při RPR se svým bývalým spolujezdcem, slavným Lubošem Hlávkou! Zajímavé bude, jak si za volantem velmi silného speciálu Opelu Kadett 2.2GTE, se kterým vyrobil zkušený Petr Benedikt trojité salto při RBR 2011, povede občasný účastník našeho seriálu Mirek Hodaň....