Petře, první absolutně, tak zatím asi spokojenost s průběhem sezóny,
ne?
Jsem spokojený. Doufám, že technika vydrží bez problémů celou sezonu a já snad neudělám chybu.
Objektivně musíme říci, že Tvůj vůz nemá ve třídě konkurenci / to ovšem není Tvůj problém/. Jaký typ vozu, dle Tvého názoru, by potenciálně mohl být rovnocenným konkurentem?
Audi je psychopatický stroj, na jízdu do kopce určitě není neporazitelná . Hlavně na suché a rychlé trati ztrácí výhodu trakce a projevuje se její vyšší váha těžiště a celý motor před přední nápravou. Svůj potencionál ukázalo BMW pana Jírovce na Rally Bohemia, kdy jsme při paralelním slalomu dojeli do cílové rovinky téměř nastejno (já o vlásek dřív ). Stejně dobře by určitě vyšlapoval tvůj Mercedes ,pokud by se na něm zapracovalo. (slovo „zapracovalo“ znamená spoustu hodin strávených přemýšlením i prací a nechutnou finanční částku)
Věřím, že i s jednou poháněnou nápravou se dá závodit, jinak bych se nepřetahoval o časy v historikách s tebou nebo p. Králem, vždyť i Škodovky s menším obsahem, ale i váhou zajedou někdy rychleji než Audi .
Se sesterským vozem se na Kozákově představil Ondra Placata, ještě ho u nás uvidíme??
Doufám, že ano! Na Kozákově, kde to chvílemi vypadalo jako jízda proti proudu v potoce, se mu dařilo, šlapal Jardovi Rejkovi na paty . Na prvních závodech do vrchu 3. místo, k tomu se jiný musí prokousávat léta. Zatím ho to táhne k rally , ale určitě se na kopci ukáže.
Jak na Tebe zapůsobil nový kopec Kozákov?
Mně se líbil, kromě mlhy pro mě ideální počasí, mohlo jen lehce zasněžit . Trať sice trochu krátká , ale určitě atraktivní, kde na rychlou spodní část naváže zatáčkový masakr a průjezd cílem opět ve velmi svižném tempu. A nevím, zda si toho někdo všiml , ale v tom otřesném nečase u trati stála spousta místních motoristických nadšenců a mezi nimi i osobnosti nedávné motoristické historie.
Jaký profil kopce Ti nejvíce vyhovuje?
Prudké stoupání s ostrými zatáčkami, nejlépe vracáky s minimem rovinek, kde se dá využít maximální rychlost. Nerad jezdím s Audi rychle.
Víš o tom, že se nám to s Ivo Králem / zejména jemu :-)/ vůbec nelíbí, že nám téměř všude bereš rekordy tratí v kategorii historických automobilů????
Už dost bylo kralování s Králem a Paterů !
Teď vážně , jednou přijde někdo a bude rychlejší než já s Audi . S tím musí počítat každý, komu se na chvilku nebo i na dýl podaří zajet rekordní čas, zas tak velký rozdíl nových rekordů od starých jsem nezajel . Audi není u konce možností. Mám pár myšlenek k vylepšení, též by pomohlo občas potestovat a hledat hranice vozu i svoje. Vše je otázka financí a času, bohužel i o tom je motoristický sport. Vlastní jízda je jen bonbonek za přípravu v garáži.
Na závěr bych chtěl poděkovat všem v Edda cupu, kteří vytvářejí skvělou, zdravou závodní atmosféru bez pomluv, zášti a vyřizování si účtů, ať to jsou pořadatelé, „soupeři“ i diváci. V minulosti jsem jezdil seriál, kde nikdo neřekl nikomu nic do očí, zato na anonymním internetu se to hemžilo nechutnostmi . Bohužel jeden ze strůjců špinavostí patřil kdysi mezi mé přátele.
Jezdím s Vámi rád , a rád Vás zase uvidím Petr Žáček