Rozhovor s Martinem Čábelou, inventářem našeho seriálu:-)
Martine, druhý absolutně, v týmu je zřejmě zatím spokojenost?
No jéje. Ani náhodou jsme to nečekali a spíš jsem tuto sezónu bral jako vstupní do nové třídy. Od začátku jsme věděli, že auto je spíš pěkné než rychlé a ono se ukázalo, po počátečních problémech s nastavením a brzdami že i docela jede. Zatím nás ale trápí váha. Spokojený je asi nejvíc ,,Panda,, ten se o auto po nocích s láskou stará a patří mu můj vděk.
Jak hodnotíš v půli sezóny přestup do „ éček“?
Myslím, že už nastal čas a mohu trochu hodnotit. Přestup byl na místě minimálně v jedné věci: Konečně nemusím chodit každý druhý závod na technické kontroly!!!
A samozřejmě je to trochu jiné v tom, že esková Integra se řídila skoro sama a Civic se mi snaží neustále dokazovat, že bude ještě chvíli trvat, než si začneme tykat. Ale jinak opravdu v pohodě a přestupu určitě nelituji. Je to přirozený vývoj i přesto, že jsem se na kopcích před pár lety chtěl jen svézt a nakonec jsem zůstal. Letos jsem na okruzích absolvoval prakticky jen jeden závod.
Co mě ale mrzí, je to, že se rozpadla dobrá parta s dvoulitrových esek, to mě fakt chybí. Vždyť už ani tolik nepijem
Ve vaší třídě je několik vyrovnaných vozů a boje o vítězství jsou opravdu zajímavé, že?
Takhle mě to baví…takhle to má koule. Co závod to jiné pořadí. Myslím, že to bude pěkná, nerozhodnutá třída až do konce sezóny. Lanařím i Honzu Součka, ať se konečně vykrtkuje z nory a přijede poměřit síly. Tak uvidíme.
Jen nyní v Bečově vám Michal trochu uskočil, né:-)??
NO coment. Za dobrotu na žebrotu. Panda mu opravil auto a on se nám odvděčil tím, že nám to všem natřel. Jojo to je prostě Michal, když to někam nehodí, tak zajede vždycky moc pěkně a proto mě baví s ním závodit a (pít).
Zcela vypadl ze seriálu Petr Krejza, proč???
Však on se zase vrátí.
Trochu si chtěl připomenout svá mladá boxerská léta a zase mlátí do pytlů a myslím, že i do živýho. Ale dejme mu čas, ono ho to zase přejde.
Tvá oblíbená trať, a proč?
Žádnou nemám.
Líbí se mi všude a nedělám rozdíly, jen tvrdím, že čím míň retardérů tím větší závodění. Mě prostě nebaví motat tam furt dokola rukama a doufat, že něco nesestřelím. Já ten čas vždycky projedu na těch ,,blbejch retardérech,,.
Co nějaká další expedice na motorce?
Letos už jsme absolvovali s Jardou Fikotou a (bráchou)Jirkou Pilchem cestu přes Ukrajinu do Rumunska.(Já teda Ukrajinu moc néé, protože mě z ní deportovali i s motorkou,,,teda kdybych byl ještě chvilku drzej, tak bez motorky ), ale kluci si aspoň kousek dali. Potom se ale rozhodli, že mě v tom nenechaj a vzali jsme to přes placaté Maďarsko.
Hned po Vrchlabí se chystám opět na východ (tentokrát úplně sám) a chtěl bych jet přes Rumunsko, Ukrajinu, Krym, Rusko, Gruzii, Arménii a dojet až do Azerbajdžánu. Trochu masochismus, ale o tom to je.