O víkendu se na silnici z Vrchlabí na Benecko odehrál další podnik Českého mistrovství závodů automobilů do vrchu Edda cup. Mezi závodníky oblíbená trať přilákala na start přes devadesát závodníků, kteří početným divákům předvedli to nejlepší ze svého řidičského umění. I přes vysoký počet startujících díky vysoké disciplinovanosti samotných diváků a pečlivé práci všech pořadatelů kolem tratě nedošlo během závodů k žádné nepříjemné události. Pár kolizí, které nezbytně k zápolení rychlých aut patří, skončilo jen drobným poškozením karoserie, nedošlo k žádnému ohrožení zdraví jak závodníků, tak diváků.
Po oba dna čekaly závodníky kromě tréninků dvě závodní jízdy. Součet časů z obou jízd pak rozhodl o pořadí v jednotlivých třídách. Svou třídu vyhrál i domácí Tomáš Hank, živoucí legenda našeho autosportu, který kromě toho, že proháněl i daleko mladší soupeře, se také lvím podílem zasloužil o pořádání závodu a ještě v pátek místo koncentrace na závody se podílel na přípravě tratě, tak aby splňovala vysoké standardy Edda cupu.
Celkově byl v kategorii závodních strojů po oba dny nejrychlejší Tomáš Košek na Mitsubishi Lancer, v kategorii méně upravených automobilů byli nejrychlejší v sobotu Jiří Hák a v neděli Zdeněk Hořánek, oba na Mitsubishi, v historických automobilech byli nejrychlejšími Petr Žáček na Audi Sport Quattro S1 a Ivo Král na VW Golf.
Kromě nich se na vrchlabské trati prohánělo mnoho zajímavých a velmi rychlých automobilů. K zajímavostem závodu patřila pravděpodobná evropská premiéra na trati závodu do vrchu vozu Fordu Fiesta nejnovější závodní třídy R5, který představil tým Svijany racing. Nejen nejnovějším výhonkem závodní techniky se mohlo potěšit oko fanouška automobilových závodů. Další místní legenda Josef Srnský sr. přivezl precizně připravený VAZ 2103 v barvách Barum týmu, s kterým startoval v sedmdesátých letech na našich soutěžích. Při pohledu na modrožlutého krasavce zjihlo oko nejednoho pamětníka. Velkou pozornost poutal také speciál Citroen SM německého jezdce Hanse Joswicze. Zejména mladší ročníky nevěřily, že se jedná o CITROEN...Pro zajímavost – bylo neuvěřitelné, že se ostatní jezdci nedokázali shodnout, zda-li je vůz zelený či modrý. Spor kdo je barvoslepý se táhl celým víkendem. Nepomohla ani anketa Vláďi Lišky, výsledek 50:50...
Závody ve Vrchlabí splnily očekávání závodníků, organizátorů a podle ohlasů i diváků a jistě se zařadí k úspěšným kapitolám historie Českého mistrovství závodů automobilů do vrchu Edda cupu.