aktualizováno | 31.08.2008 20:16:42 | edda | přečteno: 2770x
Komentář - Ještěd 2. část
 

V nejslabší třídě vyhrál s převahou Tomáš Mach, ale o zbylé stupně vítězů svedli pěkný souboj L.Rosička, A.Eliáš, J.Cvejn a také v tomto pořadí souboj skončil.

V šestnáckách se povedlo zdramatizovat situaci v celkovém pořadí vítězstvím nad Radkem Chamolou Martinu Milowskému. Třetí skončil opět po těsném souboji se svojí kolegyní Evou Kleintovou František Kouřimský.

Totéž o celkovém pořadí lze říci o dvoulitrech, kdy po delší době vyhrál zkušený Michal Slováček před Honzou Semlbaurem a Petrem Balíkem, který bednu těsně udržel před Jardou Wintrem.

Velmi nabitá byla nejsilnější třída v kategorii SE. Přes problémy opět vyhrál Aleš Komárek, hodně v pauze zapracoval na voze matador Jirka Hák a uvidíme jestli je v jeho silách a silách Subaru dotáhnout se na Aleše ve zbytku sezóny. Třetí byl novic seriálu Petr Hrobský. Od Zbraslavi velmi porychlil Martin Moravec / po návštěvě u Davida Komárka/ a se svým novým Evo IX se rychle učí. Pátá byla Daniela, těsně před již zmíněným finským jezdcem Teemu Tirronenem na zánovním Evo IX. Překvapivě o bednu nebojoval Viktor Kunst a Ivo Holan.

V závodních čtrnáctkách kvalitní povrch vyhovoval Radimu Machovi a vyhrál rozdílem třídy. Tato třída byla velmi pěkně obsazená a dokončit do desátého místa lze považovat za úspěch. Jan Holeček vrátil porážku z Prahy Martinovi Paldusovi a Pavlovi Kopalovi.

V E1-1600 potvrdil roli favorita Karel Patočka, druhý skončil Víťa Novotný a třetí byl Martin Čábela, který nasadil náhradní vůz / poškozený motor na Integře/.

Ve dvoulitrech byli všichni zvědavý na výkon Jana Kočiše, ten nezklamal a s převahou zvítězil. Je nutné zmínit, že jeho vůz je někde úplně jinde než zbytek třídy / ovšem to není problém Kočiše/. Druhý byl Jakub Choura a třetí David Nešpor. Pohár tentokrát nezbyl na Tomáše Hanka.

V nejsilnější třídě byla po hvězdné sestavě v Praze slabší konkurence a to ještě jeden z favoritů, Eda Patera odpadl již v tréninku na poruchu převodovky. Zvítězil Ondra Fencl na Corvette, o druhé místo svedli souboj domácí Martin Nesvadba a soutěžák Martin Kožmín, který stále nemá hotový svůj vůz a jel pouze se zapůjčeným enkem od Semeráda. Totéž platí o Karlu Bourovi, i ten jel s náhradním vozem a byl čtvrtý. Krásné vozy Lotus Elite představili domácí jezdci Petr a Lukáš Suchomel a Lukáš Urban.

V nejslabších historicích byla nejslabší účast /3jezdci/, je škoda, že musíme hodně jezdců přeřazovat do E1, třída by byla ozdobou seriálu. Jasně vyhrál Tonda Muzikant, před kolegou z týmu, Tomášem Drástou. Třetí skončil Jiří Hanilec.

V H1600 byla velká škoda poruchy na voze Lada VFTS Petra Krejbicha. Jasně tedy vyhrál Jiljí Chmelař před Ladislavem Rosičkou seniorem a Liborem Vokounem.

V H+1600 se sešla nevídaná účast 10ti vozů. Pomalá trať plná vracáků vyhovovala lehkému vozu VW Golf Ivo Krále a dablerovi M. Holečkovi. Třetí byl Martin Švarc na BMW635, pro kterého naopak trať nebyla příliš vhodná. Trochu zklamaný  čtvrtým místem byl lídr třídy Ondřej Lorenz na Audi Quatrro.

Mimo bodování se zůčastnil domácí Aleš Mlejnek a se svou formulí byl nejrychlejší.

Roman L | 31.08.2008 19:17:23
Nejrychlejší čas zajel J.Kočiš ve 2 zavodní jízdě!A.Mlejnek měl nejrychlejší součet času
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007