aktualizováno | 17.11.2013 09:40:47 | edda | přečteno: 8420x
4x od řídi - díl šestý. Mirek Pažout
 

Ahojky, no to si mi radost neudělal, ale jak chceš:-)

1.Míro již 6 rokem působíš v tomto závodním šampionátu jako technický komisař,jak jsi se k tomu dostal???


To bylo Romane velice jednoduché - Edu přestaly bavit závody do vrchu pod FASem (ani jsem se mu nedivil), a tak si udělal vlastní seriál, a potřeboval sehnat nějakého tydýta, který trochu rozumí autům, a hlavně nechá si nadávat a pomlouvat se od závodníků :-D No, moc takových u něj asi frontu nestálo, a tak přišel s touto skvělou nabídkou za mnou, a já mu to v nějaké slabé chvilce slíbil :-) Je pravda, že jistou roli v tom sehrála i skutečnost, že bych se mohl podílet na závodech, které budou pojaty trochu vstřícněji k motorsportu, než ty pořádané FASem.... A tak jsem to tenkrát zkusil, a se střídavými úspěchy se s tím peru dodnes... Ostatně Ty už jsi také vlastně inventářem těchto závodů :-)

          2.Vzhledem k tomu že ty musíš znát všechna auta v depu,Tak jak ty sám  vnímáš rozmanitost závodních aut??


Máš pravdu, většinu aut z našeho depa znám velmi dobře. Moc se mi líbí rozmanitost značek a typů, které u nás startují, a občas se objeví i vozy, které jsou opravdovými skvosty. Vzhledem k tomu, že jsem ujetý na historiky, tak si u Edy přijdu na své, protože tolik pěkných, starých aut se v Česku na žádných jiných závodech nevidí. Pochopitelně motorsport je o penězích, a tak i zpracování a výkonost aut je dost závislá na tom, kolik do nich majitel investuje. Najdou se u nás ale i auta, která jejich majitel dokázal postavit za relativně málo peněz, a která velice pěkně fungují, a na druhou stranu i opačně, za veliké peníze auta nic moc.... Jmenovat konkrétně ta krásná, nebo ta špatná auta si zde nedovolím, protože by se mi to mohlo někdy večer na závodech nějak "vrátit" :-) Moc se mi také (až na malé vyjímky) líbí vztahy mezi soupeři v depu. A to jak častá vzájemná výpomoc v případě opravy následků havárie, či technické závady, tak různé večerní seance :-)

3.Co tě dokáže nejvíc rozčílit??


Mě a rozčílit??? Třeba to, když se dozvím, že na nějaké závody nejede Edův mechanik Michal, protože je zcela jasné, že na těch závodech Edovi, nebo Davidovi něco klekne, a odnesu to já :-) :-) :-) Ne, to už je osud, asi to tak má být, a už mě to nerozhodí... To, co mě na závodech opravdu štve, jsou ty časté pomluvy a šeptandy v depu o tom, že ten či onen má nepředpisové auto. A myslím, že jsou zcela zbytečné. Pokud je někdo přesvědčen o tom, že má soupeř nepředpisové auto, může podat protest, a pravda se ukáže. Pokud nemá odvahu z jakéhokoli důvodu protest podat, tak ať si to řeší sám se sebou a nepomlouvá v depu ani jinde. Jinak se snažím nerozčilovat, protože je to prý nezdravé :-)

4.Když by jsi měl dostatek prostředku na stavbu vlastního vozu snů,jaké by to bylo a proč??


No bohužel je to jen kdyby, i když snění je také krásné.... No určitě by to bylo něco do terénu. Asi bugyna, ale vlastně ani nevím kde bych s ní závodil, protože díky režii FASu autokrosové pole značně prořídlo, a už bych asi ani do jejich závodů investovat nechtěl. A tak zbývá už jen Dakar, i když ani ten už není co býval... Takže vlastně díky tomu, že nemám peníze mám ušetřenu spoustu starostí, s tím,co vlastně stavět :-P No tak snad už konečně letos postavím alespoň nové auto na kopce pro Andreu.

Tak díky, že sis na mě s rozhovorem vzpomněl, a pozdravuj od nás všechny okolo závodů.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007