aktualizováno | 20.11.2013 09:51:36 | edda | přečteno: 8406x
4x od řídi - díl sedmý, Viktor Doležal
 
1.Jak to děláš že jsi pořád takový kliďas,respektive tak působíš??
Předem mého rozhovoru, bych chtěl pozdravit všechny účastníky Edda cupu. Předevšímvšechny kamarády, které jsem díky těmhle závodům získal, všechny závodníky a všechnyorganizátory, kteří se v průběhu již několika sezón vzorně starají o bezproblémový chod taknáročných závodů. Obdivuji všechny ty, kteří do těchto akcí vkládají svoji práci a to nahranici dobrovolnosti bez finanční odměny. Hoši a holky děkuji!Jsem kliďas? V životě moc nejsem. O tom by asi mohla vyprávět spíš moje žena s dětmi,které jsou pro mě vším. Co se závodů týče, tak jsem přesvědčen o tom, že klid, soustředění aperfektní znalost nástrah celé trati, je klíčem k úspěchu. Zbytek už je jen technika a ta se dákoupit!?! Prostě je to o tom, že se snažím soustředit a podat co nejlepší výkon, abyse za mě moji mechanici nemuseli stydět. I vás kluci touto cestou zdravím a děkuji.
2.Jak dlouho už závodíš??

                  Abych řekl pravdu, tak si to vlastně ani nepamatuju. Začínal jsem v  rallycrosu. Znám dobře tratě typu Sosnová, Sedlčany,Nová Paka, Plzeň, Domažlice a tak dále. Pak už mě učaroval kopec a mistrovství republiky. Překrásné kopce Ústí nad Orlicí aŠternberk. Co se týče té otázky? Díky tomu, že můj otec miloval kopce stejně jako já, bral mě na všechny závody, stal se mistrem Evropy, tak můžu odpovědět: "Závodím celý svůj život!!!" Tati, taky tě zdravím do závodního nebe.

3.Co plánuješ na příští rok??
Moje plány do budoucna jsou! Kdyby člověk neměl plány do budoucna, tak by vlastně nežil.Plánuji toho moc hlavně s mojí sestrou Petrou, kterou všichni ze závodů znáte, protože se nedá přehlédnout.(je to kus!!!). Je jen škoda, že plány spojené se závoděním musíme ještě odložit, protože rodina a práce jsou tomuto krásnému koníčku nadřazené. Dostali jsme se do nelehké životní fáze, kterou musíme překonat.Nic méně chceme zůstat u našeho krásného BMW 1. Měly by proběhnout změny na motoru i převodovce, dále proběhne můj věčný boj s váhou. Chci se malinko přiblížit k tomu žlutému ďáblu, který ohromě zrychlil za poslední dvě sezóny a nádherně prohání čtyřkolky. Jen tak dál Láďo!
4.Kdyby jsi mohl a šlo to,komu z depa by jsi čmajznul jeho auto a testnul ho až do cíle???
Také trochu pokukuju po rally revival, moc se mi to zamlouvá a nějaký ten veteránek, by se nám s mým strýcem Pavlem hodil na zablbnutí.Možná to trošku vypadá, že skládám zbraně, ale opak je pravdou a ještě vás kluci přijedu potrápit na pár kopců.Tedˇ po mě chceš něco moc konkrétního. Myslím, že každému sedí něco jiného a proto škála vozů v Edda cupu je tak obrovská a rozmanitá. Závodu typu Fiesta cup nijak neholduji.Nádherný pocit z rychlé jízdy, vůní benzínu, okořeněné trochou nebezpečí, z toho plyne, že bych jel čímkoliv, co je v našem startovním poli a je připravené bojovat se soupeři nebo vlastně s časem. Ostatně tohle jsem dokázal v sezóně 2013, kdy s vypůjčenými vozy od Eddy jsem absolvoval dva závody a třetí závod jsem jel na Živohošti s vlastním vozem, v kterém jsem nikdy neseděl. Mám z tohoto závodění krásné zážitky i když ,aby člověk mohl říditPolonez, musí toho mít hodně za sebou v Žiguliku.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007