1.Edo o tom že závodíš bezmála 20 let všichni víme,ale prozraď s jakými to bylo vozy???
Opravím Tě, závodím 27 let:-) Auta jsem měl v tomto pořadí – Škoda 130L, Citroen AX Sport, Citroen ZX, Citroen Xsara Mini Kit, Ford Escort Kitcar, Subaru 555, Peugeot 205 Gti. A na soutěžích jsem to zkoušel s BMW 2002, Peugeotem 205 Rallye a Ford Escort Cosworth.
2.Které ti nejvíce zůstane v paměti a proč??
Určitě Ford Escort Kitcar, jedinný můj tovární speciál a bylo to vidět, téměř jsem se pouze vozil, úplně jsem zapomněl v tomto voze sledovat budíky během jízdy a Subaru mi to poté připomělo... S tímto vozem byla jistá po celé Evropě vždy bedna dopředu / kromě Francie/.
3.Jak s odstupem času hodnotíš jako strůjce a otec Edda cupu posledních pět ročníků???
Jednoznačně pozitivně, i dnes plní seriál to, co jsme si od něj v roce 2007 slibovali. Tzn. seriál dle představ jezdců a né byrokratů v O......... Také předpisy v prvních ročnících tvořili pouze jezdci a nyní se již pouze mění detaily! No a poté co seriál opustilo pár nepřizpůsobivých jedinců, tak je plně dle mých představ. Samozřejmě vždy je co zlepšovat:-)
4.Co tě při pořádání a plánování závodů dokáže nejvíce rozčílit a co naopak potěšít???
Vždy mě rozčílí, když vše během závodu nejde dle ideálu, pořád jsem hlavně jezdec a z pozice jezdců znám ten pocit dlouhého čekání v rozpáleném voze bez informací, nejednoznačné pokyny pořadatelů, bordel v časech / například když je Ivoš v nich přede mnou:-))/ apod...
Také mne občas rozčílí řeči některých jezdců co mají odjeté dva závody a vše ví nejlépe! Ale to je již opravdu velmi zřídka! Zde myslím skvěle funguje komise jezdců, která je složena z matadorů Edda Cupu.
Potěší mne naopak, když vše zdárně skončí a většina startovního pole odjíždí spokojená domů a to i díky Vám, co mi nezištně pomáháte!