aktualizováno | 27.01.2014 15:30:25 | edda | přečteno: 7522x
4x od řídi - Díl dvacátý třetí, Zdeněk Hořánek

   Jsem potěšen, že jsi si vzpomněl také na  mne, už jsem se bál, že mě přeskočíš.

Takže počkej, naliju si skleničku Jamesona a jdeme na to

 

  1.Zděndo jsi pravidelný účastník a kmenový jezdec Edda Cupu a mnozí si ještě vzpomenou na tvé začátky s Fordem Focus,jak ty vnímáš změny v konkurenci jezdců a organizaci toho šampionátu??

 Tady Tě musím trochu poopravit. Mé začátky byly již v roce 2008 s vozem Opel Astra GSI. V roce 2009 jsem již jel se zmíněným Fordem Focus RS, ale i přes to, že RS bylo krásné auto a upraveno u nejlepšího ladiče v Anglii, bylo to málo platné. Hold 360 koní na přední nápravě nebyla správná volba. Od roku 2010 jezdím s Mitsubishi po Danče Komárkové.

 Změny v konkurenci moc nevnímám, protože kmenové jádro je s podivem od samého začátku stejné. Sem tam někdo přijde, někdo odejde a někdo mi chybí a někdo ne . To je jak v normálním životě. Jediné co vnímám u jednotlivých protivníků, jsou změny v technice a občas změny v přístupu k závodění a fairplay.

 Organizaci závodů kvituji od samého začátku a musím uznat (i když nikomu nechci lézt víš kam), že se skoro vychytala k dokonalosti.

 Závodník se skoro nemá šanci nervovat co se kde kolem závodů děje a cítí se na připravené trati ,,bezpečně“.

  2.Jak již bylo zmíněno,letos jsi se střídal na tvé Evo 9 s Martinem Lvem,jak těžký to byl soupeř???(pochval ho a nebo mu naopak vynadej :-)  )

 Musím uznat, že jsi fakt kamarád a víš na co se ne-zeptat :-)

 Dublování s Martinem na mém voze vyplynulo naprosto spontáně, protože jsem viděl na Martinovi, jak se ze své ,,rány“ trápí a je mu líto, že nemůže jezdit. A když se povedl husarský kousek, který se již nikdy nemusí opakovat a jel se Ještěd až nahoru, byla to jasná volba to Martinovi nabídnout aby o to nepřišel a trochu mu to zvedlo náladu.

 Od začátku se vědělo, že jde o zábavu a ne o body. Bohužel se to trochu zvrtlo a v Martinovi se probudila závodnická duše a porazil mne na mém autě na plné čáře. Samozřejmě jsme to tam trochu prokaučovali a podcenili. Měl jsem jet já jako dablér a mít zahřáté auto a gumy. To víš, že mne to pěkně sralo, že můj kamarád, mechanik a učitel mi musel ukázat jak umí být Mitsubishi rychlé. Kór na konci sezóny, kdy mi přesně tyto body chyběly na první místo ve třídě. Ale dobře mi tak. Každý dobrý čin má být po zásluze potrestán

   3.Kdyby jsi musel změnit tvou skupinu N+2000 za jinou,která by to byla a proč??

 O změně skupiny jsem vůbec neuvažoval. Jak vždycky říkám, závody jezdím kvůli dobré partě a chtíč vítězství a adrenalin je až na prvním místě. Hlavně si myslím, že se mám pořád co učit a dokud nebudu mistr v N+2000 tak proč jít jinam. Stále trochu koketuji se splněním snu a vyzkoušet si nějaké hoby rally, ale tato disciplína je ještě trochu o jiných penězích a i se bojím o své auto a nebo spíš o sebe?

  4.Jaké je tvé zaměstnání a jaké jsou tvé hobby když nejsi na závodech?

 Mé zaměstnání je zakořeněno v rodinné firmě a spočívá v obchodování a pronájmem nemovitostí. Co se týká mého hoby, tak jak víš, se mi v půlce sezony narodila dvojčata. Takže určitě není klišé, když Ti řeknu, že moc volného času mi se třemi dětmi opravdu moc nezbývá. Jsem rád když se aspoň jednou týdně dostanu na tenis a sem tam s kamarády na panáka.

 Vlastně vůbec můžu být rád, že mě manželka aspoň pouští na závody. A nebo je spíš ona ráda, že se mě může aspoň na chvilku zbavit

 Tak snad jsem se po tom Jamesonu moc nerozepsal a zdravím Tebe a všechny kamarády. Už se moc těším na novou sezonu 2014.

                                        Ahoj Zdeněk   

 


Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007