aktualizováno | 01.02.2014 17:45:14 | edda | přečteno: 7556x
4x od řídi - Díl dvacátý čtvrtý, Pavel Baran
 
1)Ahoj Pavle, jak ty hodnotíš sezonu 2013??
 Sezónu 2013 hodnotím zcela pozitivně, výsledky dopadly nad mé očekávání i včetně náhlého letu v Kozákově, o kterém budu hovořit později. Jelikož jsem tuto sezónu absolvoval zcela kompletní (bez posledního závodu), začínám pomalu zjišťovat, co auto dovede a co dovedu já – tam budou, doufám, ještě rezervy; v každém případě jsou i rezervy v autě, ale vše je závislé na financích. Na mých výsledcích je znatelné, že i s relativně slabým autem lze dosáhnout slušných umístění, za co jsem tedy velmi rád.

2)Při premiéře našeho závodění na Kozákově za velice nevlídného počasí jsi se poroučel mimo trať,popiš nám co se stalo??
 Tento závod pro mě je nezapomenutelným zážitkem, dá se říci, že jsem se díky němu proslavil; prý to byl nejdelší skok sezóny. Teď tedy k tomu, jak se to stalo. V trénincích jsem dosahoval velmi slušných výsledků, kdy jsem byl celkově ze všech asi pátý. Chtěl jsem tedy při závodní jízdě udržovat tempo či se i zlepšit. Počasí těmto závodům ale nepřálo, byla velká mlha a já poprvé jel na mokrých slickách. Na lehkém horizontu před zatáčkou jsem šel pozdě na brzdy a to byl začátek konce. Jelikož jsem již v pátek projížděl okolí tratě, viděl jsem, jak to všude vypadá. Řekl jsem si, že bude lepší jet rovně, protože když bych zatáčel, auto by se mohlo přetočit přes střechu a to by způsobilo velikéškody. Naštěstí se nestalo nic vážného, škody byly pouze na autě. Obtížné bylo vytahovat auto ven, bylo to v kamenitém terénu. Muselo se postupovat pomalu, aby nevznikly další zbytečné škody. Po vytažení jsem tedy viděl ty škody: rozbitý nárazník, chladič, nápravnice, přední příčka a levý nosník. Další závod jsem i přesto absolvoval bez problémů .

3)Vím že tě pravidelně doprovází Tatík na závodech?? Jak velkou oporou je pro tebe rodina při závodění??
 Ano, můj táta mě doprovází na všech závodech. Má zde roli mechanika, čističe vozu a řidiče doprovodného vozidla s vlekem, je pro mě hlavně velkou oporou. Spolu s mým tátou se za mnou jezdí dívat i máma a občas moje mladší sestra s kamarádkami. Bez podpory mé rodiny bych se asi závodů neúčastnil.

4)Jelikož patříš v Edda cupu k nejmladším, tak nám prozraď svůj závodnický sen??
 V budoucnu bych se chtěl jako řidič dále rozvíjet a zdokonalovat, abych si mohl splnit svůj sen; absolvovat s nějakou lepší technikou mistrovství Evropy v závodění do vrchu.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007