aktualizováno | 12.02.2014 14:21:29 | edda | přečteno: 8185x
Psali jsme před čtyřmi roky - Zavedení Rally systému....

    Vše je zde, včetně bohaté diskuse k návrhu.... :-))

  Jelikož většina z nás má rally velice ráda, a také se  u nás objevuje více a více soutěžáků, rozhodli se pořadatelé zpestřit naše závody jiným systémem, velmi podobným rally. Zajímají nás Vaše názory a případně v Hronově rozhodneme hlasováním, zda do toho půjdeme.

   Program -

  V sobotu by se začalo meřeným tréninkem, ovšem druhá jízda by již byla soutěžní a po obědě další dvě.

  V neděli by  pokračovaly další čtyři soutěžní jizdy. Celkem by tedy byl výsledek součtem 7jízd.

 Pro jezdce, kteří v sobotu odpadnou, by bylo něco jako superrally, přidělil by se jim např. čas nejhoršího ve třídě. Udělovaly by se dvojnásobné body, tzn. vítěz 40b.

Radek Jakubský | 27.02.2010 16:36:52
Já bych byl pro zavést dovažování těch darebáků, který nemají rám a pupek jako já, aby to bylo fér! Vozím 60 kg navíc proti ostatním a cítím se být poškozen! :-D :-D :-D
edda | 17.02.2010 12:19:39
Proto může být někde vyjímka. Další dotaz?
Petr T | 17.02.2010 12:16:27
To Edda : ja si myslim, ze by bylo lepsi to vyresit pisemne, ostatni to treba zajima take. Pak vysvetlovani ustne je pro me dost nepouzitelne kvuli sluchu :-( Ja myslel ze se jedna o ustanoveni pro celou sezonu, proc to ma byt simte az v ustanoveni pro konkretni zavod ? diky Petr
edda | 17.02.2010 12:02:20
Petře, asi bude lepší, když Ti vše vysvětlím v Mostě. Je to ve zvláštních ustanovení ke každému závodu.
Roman L | 17.02.2010 11:10:02
Jo,a muj nápad to není,jen se ho snažim podpořit a doladit ke vší spokojenosti!!!ale opakuji:JE TO JEN A JEN NÁVRH...........
Roman L | 17.02.2010 11:06:39
Rendy:pošli mi prosím tě na mail(bustirek@seznam.cz) tvoje tel.číslo!!Nikde není napsáno že se to pojede,je to jen a jen návrh!!a kritiku beru fakt v klidu,a ani jsem se u toho nerozčílil,jen jsem napsal holou pravdu o mentalitě českého národa!!A nebud vztahovačný :-)))
Petr T. | 16.02.2010 22:35:17
To Edda : dekuji, otevrel jsem si opet řád mistrovství a konci to bodem 1.4.5 :-) Tak jsem premyslel, kde to vidis, zkusil jsem vse oznacit (i prazdne misto ve Wordu) a zmenit pismo a najednou se objevily dalsi 2 body/odstavce ! :-)) A kde je prosim popis vyhodnocovani = ze kdyz je jich mene nez 5, tak se hodnoti jen nejlepsi ? Diky Petr
Honza S. | 16.02.2010 22:26:43
to Angie - nevim nevim Angie, ale Edda rikal o tom, ze se bude volit Miss Edda CUP 2010.. Mozna se zacni specializovat sem a kasli na zbytecne honeni se v zatackach :) co ty na to? :)
edda | 16.02.2010 21:09:59
Petře- řád mistrovství - bod 1.4.7 jak vypočítáš koeficient je tam také. V žádném poháru nerozhoduje nejrychlejší čas, ale vždy vždy umístění ve třídě po započtení koeficientu. Tím Ti vyjde příslušný počet bodů.
Angie1 | 16.02.2010 20:59:06
A nedalo by se zvlášť hodnotit rychlost na rovinách, a rychlost v zatáčkách. Já A.Zemanová st. č. 274, historic 2000+, dáma, jsem na rovinkách podstatně rychlejší, než v zatáčkách, a současným hodnocením seriálu se cítím býti značně znevýhodněna. :-D :-D
Petr T. | 16.02.2010 18:43:32
To Edda : prosel jsem si vsechny stazitelne dokumenty a o damskem poharu jsem tam nic nenasel a tvoje vysvetleni take nechapu, protoze jsem nenasel ani vysvetleni poharu diesl :-( Konkretne prosim : Pokud pojede mym zavodnim Subaru a bude mit nejlepsi damsky cas ze tri zen, tak to je hodnoceno po kazdem zavode ? Pokud bude 5 a vice zen, tak je klasicke poharove hodnoceni zen po zavode a nerozlisuje se, kdo jel jakym autem ? O jakem koeficientu mluvis ? Kde to simte najdu napsane ? Pokud pojede seriovym DIESLEM = serie, diesl, zena, jak to je hodnocene ? Diky Petr
Ivoš | 16.02.2010 17:15:13
-taky bych byl spíš pro jeden trening + 3závodní jízdy(se škrtáním) Pak je šance chybu eliminovat,I.
Rendy | 16.02.2010 16:59:58
To Roman,nechtěl jsem ,ale musím reagovat na tvé nařčení,jak všichni nic neděláme jen kritizujeme...Což si nemyslím a už jasně jsem snad napsal,že pravidla určuje pořadatel a mi můžeme jen vznést připomínky což může a nemusí být vyhověno.Jen že ty to hned bereš jako,nevím,jak to nazvat slušně.Proto bych byl pro,aby se třeba uvedla anketa na stránky,kde je možné hlasovat o jedné tréningové jízdě a třech závodních kde jedna se škrtá !!!Zkuste vyzkoušet reakci závodníků nebo jejich přípomínky samozřejmě nejsou vždy příjemné ,ale takový je život a jsme v české republice že? To byl jen takový nápad ,když vymýšlíte spojení dvou dnů dohromady což pro mne je absolutně nezajímavé ,ale to bohužel nechcete slyšet tak se omlouvám jestli jsem tvůj nápad Romane zhanil,ale snad se najde víc lidí ,kteří tvůj nápad podpoří......
edda | 16.02.2010 13:17:54
V řádech je - bude vypsán Dámský pohár, hodnotí se koeficentem ze třídy /koef. stejný jako na pohár youngtimer a diesel/. V případě účasti pěti dam bude i vyhlašován, Při menší účasti pouze vítězka.
Petr T. | 16.02.2010 12:56:31
To Edda : hledal jsem v dokumentech, ale o damske kategorii nic = jake jsou simte tech. podminky pro auto na damsky pohar ? Je to uplne samostatna kategorie s vyhlasovanim po kazdem zavode ?
edda | 16.02.2010 12:39:55
Já myslel pohár v Dámském poháru... Tam jsou stejně hezčí / poháry/.
Petr T. | 16.02.2010 12:24:27
To Edda : to mi krivdis, moje auto si muze vzit kdykoliv chce, dokonce ji do toho temer nutim, ale je to na ni uz moc silny. A aby vyhrala pohar v E1 +2000 je opravdu nerealne
Roman L | 16.02.2010 10:50:38
Absolutně souhlasím s Eddou-viz:já zjistil, že když každému z Vás budu chtít udělat radost a vyjít vstříc, tak to zničí seriál...!!!A má pravdu,víc hlav víc ví ale sto lidí znamená sto názoru!!!Ono je hrozně fajn celou zimu jen tak tupě zírat do PC a když pro vás někdo něco vymyslí a chce udělat nějaky zpestření,tak se to hned kritizuje a hledají negace aniž by v tom měla pulka lidí jasno!Tak když to ještě není doladěné a je to pouze návrh proč to rovnou neodsoudit že???No jo,ja zapoměl že jsme v čechách
edda | 16.02.2010 09:28:34
Jsem koukal, že by absolutní stejně většinou kopírovalo E1nad dva litry.První dvě místa všude.
Edda | 16.02.2010 09:26:00
To Honzo - po tom co mi včera ukončil partnerství jeden slavný tým z Berouna, to bude letos bez zlata... To Petr - já zjistil, že když každému z Vás budu chtít udělat radost a vyjít vstříc, tak to zničí seriál... Navíc se budou vyhlašovat další kategorie navíc! Bohužel ani mezi juniory, veterány, dámy, ropáky, youngtimery ty nepatříš...Kdybys nebyl lakomý a častěji Marii půjčil auto, tak máte pohár navíc! A jistě by Tě více těšil než za absolutní.....
Petr T. | 16.02.2010 02:50:06
To Edda : taky ten z Berouna mam na cestnem miste, jednoznacne nejvetsi a nejhezci pohar co jsem kdy ziskal !Jeste bys me udelal obrovskou radost, kdybys zavedl pohary za absolutni umisteni
Honza S. | 15.02.2010 23:42:07
Eddo, prosim te, takze budou taky ze 24karatoveho zlata jako v Beroune? teda doufam, ze si to lidem rikal :D kvuli tomu jsem tam ja byl teda osobne :)
edda | 15.02.2010 23:36:38
For Ládík - kvůli takovým, jako je Váš tým to děláme...
edda | 15.02.2010 23:34:52
Tak jsme na schůzce org.týmu propírali, co by Vám mohlo na tomto systému vadit, ale že někomu budou chybět pohárky za sobotu, nás nenapadlo... Slibuji tedy, že budou obrovské, jak na našem královském závodě v Berouně. Tedy v ceně so+ne na standartních závodech.
Honza S. | 15.02.2010 20:28:12
To Petr T. - jasny, ja to chapu, proto jestli si to docetl, jsem se snazil to nejako poresit s tim bodovanim po prvni casti uz. Jen se snazim rozvinout docela zajimavy napad :) To Jarda M.: never mu Jardo :D me jeste ted dluzi pohar co me ukradl ve Viru :D :D :D - je to sranda Rosi :)
Jarda M. | 15.02.2010 19:19:44
rosimu: Ládíku, má hluboká poklona a úcta!
rosi | 15.02.2010 18:40:06
To Roman:jedu tam stejně kvuli srande a bezva lidem i kdyby se jelo 28 jízd bez vyhlašení:)))))
Petr T. | 15.02.2010 18:25:02
Jenda Kočiš - Petr Tomasek - bile Subaru Impreza - start. cislo 77 ### To Honza S. : vzhledem k umrtnosti motoru u mnohych zavodaku + havariim by bylo nefer to spojit do dvou dnu s jednim vyhlasenim. Proste jsme si vybrali VRCHY a to neni rallye ani okruhy
Honza S. | 15.02.2010 18:12:14
Ja vim :D Me se totiz zluta barva nehodi k autu... ja asi rovnou cervenou :D
Roman L | 15.02.2010 17:52:07
Honza S:to byla ironie :-)))
Roman L | 15.02.2010 16:58:25
Honza S:humor?přejde-jsi první adept na žlutou!Provokování ti jde na 1 :-)
Honza S. | 15.02.2010 16:50:33
ROMANE CO ME NADAVAS DO PITOMCU :D :D
Roman L | 15.02.2010 16:49:53
!!!!!!!!!!ach jo,začínám mít pocit že i kdyby jsme udělali startovné zadarmo,proplatili vám cestu na zavody i ubytování,jeli jste bez retardéru a poháry by byli jak ve Stanley cupu nebo z Wimbledonu stejně by se našel nějakej PITOMEC kterému se to nebude libit a bude mu to málo(tim pitomcem jsem nemyslel nikoho konkrétniho)!!!!!!!!!!
Petr U | 15.02.2010 15:34:02
Něco na odlehčení diskuze - aneb v zimě to do kopce není legrace ... :) http://www.youtube.com/watch?v=idtVWnYnTto&feature=player_embedded
Honza S. | 15.02.2010 15:21:11
Hele lidi, ja vim, ze to je zas od klasickych kopcu jinde, ale dyt je krasne celkove zavodit! Preci jen si nemyslime, ze jsme jen sprintersky specialiste ne? Dyt jizd pojedem stejne ne? tak co resite... Kdyne je jeste navic jednoducha, takze si myslim, ze nikdo ty treninky extra nepotrebuje :D Jedine co me treba trapi, tak je to, ze normalne nedelni prvni trenink vynechavam :D ale to ted asi tedy by neslo :D... A druha moznost by taky mohla byt, ze by se v sobotu vyhlasilo bodove tak, ze by se jakoby ukoncil den, ale s body 15, 12, 10, 8... atd. mno a pak by se davalo v nedeli za celkovy soucet 25, 20, 17 ... nebo tak nejak, by to mohlo byt docela zajimave reseni atd... mno kazdopadne myslenka je hezka :)
Ivoš | 15.02.2010 14:03:56
Pokud se nemýlím,tak jsme vloni jeli ve Kdyni2 x tren.+ 3x závodní jízdu-myslím v sobotu. Myslím,že jsem byl jedním z prvních,kdo se Tě ptal,jestli to tak pojedeme i v neděli...Nejde mi vůbec o délku závodu,nebo množství jízd-kdyby to bylo kopcovým systémem-součet lepších jízd,škrtání chyby-např.ze sedmi jízdy dvě nejhorší škrtnout. Dalo by to prostor pro případnou chybu a bylo by to víc v duchu kopců...I.
rosi | 15.02.2010 13:04:28
Chapu že to vše jen o domluvě,ale udelal bych to tak,jedině když bude vyhlášení i v sobotu.Take jen muj názor!
Roman L | 15.02.2010 13:03:27
To Rendy:Radku ty závodíš pro poháry,že tě zajíma kolik by bylo vyhlašování???zkus se na to podívat z jiného uhlu pohledu,přeber si to ještě jednou(hlavně poslední dva řádky článku) a určitě tam najdeš nějaký pozitiva!!
Rendy | 15.02.2010 12:28:27
Bohužel souhlasím s Ivošem tento nápad bych nepraktikoval.Jedeme na hraně a počítáme stím,že pokud se to nepovede v sobotu je tu ještě neděle!Takhle by to bylo straceno a co vyhlášení jen jedno? pravda uspora pohárů....radši bych prodloužil kopce to bychom asi přivítali mnohen víííc!!!Jako radost si myslím mají z nového kopce Bečov 5km to už je krása a za to bych jim taky chtěl poděkovat takových kopců je opravdu poskromnu....Ale pouze můj názor.
Jenda Kočiš | 15.02.2010 12:27:23
Jen dotaz. Kdo je Petr T.?
Jenda Kočiš | 15.02.2010 12:26:40
Edda vs Mirek 1:0 :-))
Roman L | 15.02.2010 11:18:16
To Ivoš a Petr T.:Nebojte se kluci do Hronova kde se bude hlasovat to opravdu doladíme!!Ale nechápu jak mužete mluvit o pravidelnosti??!!Vy neumíte zavodit dál jak 2,5km 4x nebo co?
Ivoš | 15.02.2010 11:06:25
Vrchy i soutěže si jsou v principu velmi podobné-ujet určitou danou vzdálenost v co nejkratším čase. Díky systému vyhodnocení těchto časů ale veškerá podobnost končí,vrchy jsou sprinterská disciplina,kde opravdu záleží na každé měřené jízdě. V tom je takrása-jet rychle,ale i bez chyb,to jsou ty správné nervy. Pokud se bude sčítat celkem 7měř.jízd-bude to opravdu o pravidelnosti. Mně osobně je to jedno,ale pokud se bude sčítat sobota i neděle,myslím že hodně lidí po chybě v sobotu,již nenastoupí-proč? Pokud jednou nedojedu,tak je stejně celý závod ztracený...Prostě,není to o tom maximálním soustředění a sprintu,jako při kopci I.
Honza S. | 15.02.2010 10:17:47
A hele aby to bylo jeste zajimavejsi, kdyz uz se lidi tady bavi nad jizdou dolu. Co to spojit s tim, ze se po prijezdu bude muset preplavat koupak a vybehnout nahoru do kopce? :D
MIREK.P- soukr. osoba | 15.02.2010 08:15:13
pro Petra T.- v Kdyni by nikdo tak rychle nejel, a navíc na žádné trati nezajede nikdo z kopce, tak rychlý čas, jako do kopce. pro Eddu- psal jsem to Jendovi, Ty jsi nebyl tázán....
Petr T. | 15.02.2010 00:23:53
No tak je bez debat, ze smerem dolu by bylo mnohonasobne vic bouracek, protoze i slaba auta by nabrala rychlost 2 kila a zastavit z 200km/h z kopce uz neni vubec legrace.. Jinak me se ten napad moc nelibi, misto ZAV to bude spis zavod pravidelnosti :-(
Edda | 14.02.2010 21:58:12
Mirek - ne, ne o sebe se nebojím, ale po tom cos loni předvedl se Saxem na této trati do kopce, raději ani nedomýšlím....
moto.cvok | 14.02.2010 21:54:16
Paráda, super nápad !
moto.cvok | 14.02.2010 21:54:15
Paráda, super nápad !
MIREK.P- soukr. osoba | 14.02.2010 21:46:11
pro Jendu: Já prosazoval alespoň jednu jízdu dolů, ale zamítli mi to..... Pan promotér se asi bojí, že by někde probrzdil gumy..
Jenda Kočiš | 14.02.2010 21:14:59
A pojedem i z kopce dolů???:-)to už máme jízd 14... Akorát budu muset někde splašit 7 a 8 kvalt do špajzu...:-)
Roman L | 14.02.2010 19:19:19
Osobně myslím že to má logiku,a když to ještě doladíme může to být velice pěkné zpestření sezony.Navíc ti kluci co jezdí se slabými auty pořádnou palbu a nahánějí SE+2000(kdo studuje výsledky má jasno,kolikrát to bylo o vteřku néli méně)ted mají velkou šanci uspět i v absolutním pořadí!!!Hlavně bude zajímavé sledovat jak se mění průběžné pořadí,protože normálně ztráta 5-7 s.znamená konec nadějí by v tomto případě nic neznamenala(ikdyž jak u koho:-)...)
Honza S. | 14.02.2010 18:46:41
mno za me mohu rici, ze je to zajimave. mozna by asi ani nevadilo udelat 2 treninky a 6 jizd. Uz tu mame okruh, ted neco jako rally... je to zajimave. Jen jak to vyresit s tim, ze kdyz se nekomu neco stane v sobotu, tak preci jen v nedeli ma sanci startovat a ziskat body. Asi to resi, to co pises v poslednim odstavci, jen si to nedovedu predstavit v praxi :) ale zajimave to je.
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007  
Ivoš | 12.02.2014 19:29:52
Praxe ukázala,že to je jenom zajímavé,ale jinak to nemá s kopci nic společného. Zrovna vloni ve Kdyni to bylo kvůli poruše o doploužení se několik posledních jízd.Styděl jsem se,divákům se to nelíbilo-ale byl to rally system,šlo o body...
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007