Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže
„Memoriál Dalibora Janka“
Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK
Program podniku
Pátek 4.4.2014
11,00 – 14,30 hod Shakedown pro nové posádky
13,00 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín
15,00 hod Rozprava pro zahraniční jezdce
14,30 hod Rozprava - rampa na dvoře
15,00 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č.155!
15,05 hod SS 01 Hipodrom
19,00 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu
19,53 hod SS 02 Speedway Slaný
21,00 hod Cíl centrum Teplice
Sobota 5.4.2014
08,50 hod Hotel Panorama Start do II.Etapy
09,20 hod SS 03 Radovesice – NEPŘÍSTUPNÁ!!!
10,02 hod SS 04 Speedway Chabařovice
10,18 hod SS 05 Letiště Užín
13,05 hod SS 06 Autodrom Most
14,28 hod SS 07 Letiště Užín
15.35 hod SS 08 Chabařovice
16,01 hod SS 09 Radovesice
16,40 hod Cíl hotel Panorama
Neděle 6.4.2014
09,30 hod Hotel Panorama Start do III. Etapy
09,55 hod SS 10 Radovesice
11,38 hod SS 11 Speedway Slaný
13,00 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd
16,15 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU
POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta
Organizační výbor, činovníci
Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111
1.Činovníci –
Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Pažout Mirek
Technický komisař – Novák Jiří
Vedoucí SS úseků
– Linhart Roman
- Malík Jaroslav
- Flosman Petr
Styk se soutěžícími - Kotek Petr
Administrativa – Klímová Zora
Tiskové středisko – UAMK
Trať, itinerář – Eduard Patera
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. U recepce hotelu Panorama.
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
45% Silnice I,II třídy, 54% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.
Itinerář bude předán při přejímce, je slepý.
1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.
I.Etapa směr Centrum, Slaný, Teplice
II.Etapasměr Teplice – Bílina, Chabařovice – Most – Chabařovice – Bílina - Teplice
III.Etapa směr Bílina – Louny – Slaný - Radotín
2. Délka tratě
- I. Etapa 121.0 km
- II. Etapa 262.3 km
- III. Etapa 139.7 km
Celkem 522.8 km
3. Na trati je jedenáct tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do SS je tři minuty po ČK! Cíl je typu STOP kromě MOSTU! Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako poslední aktivní účastník.
SS 02,04,07, 11 – 100% šotolina, písek . SS 01, 05, 06, 07 100% asfalt, beton SS 03, 08 80% škvára, hlína 20% asfalt. V případě velmi deštivého počasí bude náhradní varianta. Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!
4. PC Průjezdní kontrola –
a. PC v itineráři / většinou něco opsat/
b. PC tajná, většinou je spojená s SC ,
Nezaznamenaná PC = 100 trestných bodů
5. SC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude
většinou spojena s PC
- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec do 10km/h
- nad 5 km/h každý km = 10 trestných bodů,
- nad 30km/h v obci – OKAMŽITÉ VYLOUČENÍ !!!
6. TC Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B
- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí TC
- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 70TB, výjimečně novější penalizace 120TB/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!
2. Třídy
1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm
2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm
3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm
4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm
3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka je pouze u tříd 1-4, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/
5. Každý automobil dostane před startem přiděleny TB dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla. Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 TB, Škoda 130l 1985 = 85TB, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78TB. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85TB jako Škoda 130 LR.
6. Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 TB!!!
7. Každý vůz musí mít tlumič výfuku!
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 600 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.
Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení
Technická přejímka
1. Pouze pro vozy tříd 1-4 / sériové/. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku\'!
Klasifikace,výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,TC,PC, , RC, a penalizací.
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.
3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.
4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!
Jaroslav Malík Eduard Patera
Sportovní komisař ředitel soutěže