aktualizováno | 22.05.2014 12:27:14 | edda | přečteno: 10534x
ZAV Telnice - diskvalifikace!
Diskvalifikace Lukáše Kubíčka!
 
   Jelikož se organizátorům doneslo, tak nějak po česku, že vůz Lukáše Kubíčka neodpovídá skupině N, svolal promotér v Telnici komisi jezdců a zástupce uvedeného týmu k ověření případných nedostatků. Komisi byla předložena dokumentace potvrzující, že vše na voze pochází ze sériové výroby, speciální edice 5000ks. Nikdo z komise není specialista na Hondy, přesto některé členy zaráželo použití závodního typu brzd. Soutěžící slíbil zaslání kopií dokumentů k ověření u zastoupení Hondy v ČR.
  Zde bylo potvrzeno, že vůz dle výrobního čísla byl vyroben s tímto typem brzd

 
  a  nikoliv s tímto typem použitých na zmíněném voze

 
 
Tímto byla Komise jezdců úmyslně či neúmyslně uvedena v omyl! Rozhodnutí je po zjištění skutečnosti jednoznačné - diskvalifikace z obou závodů na Telnici! Jezdci budou započteny do čtrnácti započítávaných výsledků nuly dle řádů!
 
 
 
22.5.2014   -  za komisi jezdců - Ivo Král, Jiří Hák, Josef Srnský, Antonín Široký, Pavel Maier, Miroslav Černý
                      technický komisař - Miroslav Pažout
                      ředitel - Roman Linhart
                      Promotér - Eduard Patera
Výpis z techn. řádů -

2.5. BRZDY

Je povolena výměna kotoučů a destiček za jiné (nikoli keramické, nebo kompozitové), při zachování tvaru a rozměrů. Původní brzdové hadice (nikoli trubky) je možno nahradit sportovními, způsob aretace ruční brzdy je libovolný, ABS a posilovač je možno odpojit, nikoli odstranit.

Je možno namontovat libovolný omezovač účinku brzd zadní nápravy. Lze použít hydraulickou ruční brzdu.

Jakékoli další změny a úpravy na brzdách jsou zakázány.


 
Ivoš | 26.05.2014 10:53:33
Nějak nechápu,proč vůbec takhle omlouváte svoji neúčast na závodech!-já myslel,že doba svazarmu je už pryč,a že jsme v demokracii.Když na ty závody nebudu chtít jet-ať už mám důvod jakýkoliv,tak je po tom každému kulové.Já myslím,že je hlavně v zájmu pořadatele,aby měl účast a měl by se podle toho chovat.Tohle bylo jednoznačné selhání tech.komisaře a od Kubíčků podvod.Naprosto zbytečný a neomluvitelný
SUKzuki | 23.05.2014 09:04:03
Jen dám nezávislý názor k tématu. Už před cca dvěma roky jsme Edovi při nějaké debatě říkali, že by bylo dobře, aby Nková auta jezdila podle homologace. Vesměs všechna auta co tady v seriálu jezdí, tak maji FIA homologace a bylo by po problému, neboť Nkové třídy byly odjakživa problém. My můžeme vyprávět, když jsme jednu sezónu byli snad každý závod na rozebírání, protože jsme někomu leželi v žaludku. Teď se nechci dotknout L. Kubíčka, ale je dobře, že je vidět činnost technického komisaře a když už jezdíme podle určitých řádů, tak ať se to dodržuje a ať je to co nejvíce fér pro všechny.
Jenda K | 22.05.2014 22:07:09
Stanovisko týmu GRT a ohrazení se ke komentáři Jardy Malíka. V první řadě nás celá situace mrzí, protože Lukáše Kubíčka i jeho dědu máme rádi, Víme že je Lukáš uplně někde jinde co se jezdeckého talentu týká a vyhrával by pravděpodobně i se seriovým Type-R. A to byl také důvod, v depu na Ještědu veřejně vyslovený Petrem Tvarohem, že žádný protes podávat nebudeme. Po takřka 6ti letém ježdění u Edy jsme nyní sportovním komisařem označováni za hrdiny, lidi co dokonce bojkotují tento seriál. Jsme zde osočováni z toho že jsme nepostupovaly dle řádů. Celá věc se nám zdála natolik absurdní, že nám přišlo trapné poukazovat na něco co všichni zasvěcení vidí. Předpokládaly jsme, že celou věc vyřeší lidé, kteří dohlížejí na rovnost závodů a dodržování tech. předpisů. Protože člověk nemusí být zde jmenovaný odborník na Hondy, aby poznal, že by si Honda nikdy nenamontovala na své vozy brzdy XYZ od Taiwanského výrobce který před Hondou používanými Brembo zní jako špatný vtip. O jejich velikosti, která v celé SE třídě nemá konkurenci i SE+2000 má totiž o centimetr a dva pístky menší není ani řeč. Měly jsme pochybnosti i o poměru stálého převodu, proto jsme se rozhodly po informaci, od Ládi Rosičky, který měl poukazovat na stálý převod a přední brzdy Mirka Pažouta, že existuje jakýsi papír, který dokazuje to, že Honda vyrobila serii 5000ks totožných vozů. Na základě toho jsme požádaly písemně technického komisaře, zda by nám daný dokument nezaslal, protože o takovém autě není nikde zmínka. Při vyrobených cca 12 000ks pro evropu, nám to bylo divné. Důvod byl takový, že na krátký stálý převod se nám práší ve skříni a originál brzdy nám nestačí, stojí nás cca 15tis ročně. Odpověd byla taková, že vše bylo doloženo a auto je takto v pořádku, s tím že dokument technický komisař nemá, jen ho viděl. Mirek Pažout navrhl schůzku s manažerem Lukáše a majitelem auta s tím, že by nám daný dokument snad ukázal. Takže proč bychom měly dávat protest na něco, co je v pořádku... Tím pro nás celá věc skončila s tím, že si mužeme myslet co chceme, ale v tomto případě je vše dle řádů. Dále jsme zde spojování s jakýmsi bojkotem. Naše absence v Telnici byla způsobena tím, že majitel vozu Jarda Vaňátko byl v tomto termínu na rybách mimo republiku, tudíž jsme nikam jako vždy v této situaci bez něho nejely. Nikoho ze třídy jsme nekontaktovaly, natož abychom ho nabádaly k neúčasti u Edy, kterého podporujeme již 6 tým rokem!!! Za GRT Honza Kočiš
Mirek.P TK | 22.05.2014 20:09:43
Láďo, pokud si pořádně přečteš to, co jsem napsal, tak se dozvíš, že jsem o tom věděl. Proto jsem od nich chtěl to potvrzení o počtu vyrobených kusů, abych mohl posoudit zda je to sériové provedení, či ne. To si sehnali, a přivezli mi ho hned na další závod, což byl Ještěd. A nešlo tam jen o brzdy, na tom autě bylo víc věcí jinak než na té "běžné" sérii.
rosi | 22.05.2014 18:54:05
Navíc je škoda že team Lukaše Kubíčka to necha dojit takhle daleko,naprosto zbytečně!Lukáš je velky talent a porážel by nás stejne i kdyby měl auto tak jak má být!!tak proč nejake dokladání Hondy kvuli brzdam.Tajpara mel i muj otec,a auto jelo a brzdilo famozně,tak proč....
rosi | 22.05.2014 18:33:49
Ješte jedna věc,a už se k tomu nebudu vyjadřovat. Nechci nijak osočovat Tebe Mirku,to né,ale není nahodou technicky komisař,ktery přijíma nově postavený vuz,(Lukáš v Mostě),tento řadně prohlednout a věci ktere jsou očividně v rozporu prověřit?nebo čeká na to jestli si toho někdo všimne?Specielne v Moste kde kazdej stoji jinde a třeba nema možnost se podivat na auto soupeře(box)Takže když si dam na třeba williamse velke brzdy a přes kola poklice tak celou sezonu pojedu bez jakehokoliv problému?je to tak?
Mirek.P TK | 22.05.2014 18:08:06
Jen drobné vysvětlení, a pár skutečností k této kauze. Auto Lukáše Kubíčka bylo na první pohled v rozporu s našimi řády pro třídu N. Kubíčkové to vysvětlili tak, že jde o model, který byl v takovémto provedení sériově vyráběn. Podle našich řádů musí v případě nejasností takovou věc jezdec doložit, a proto jsem je požádal o doložení této skutečnosti. Na Ještědu předložili potvrzení od Hondy, že vozidel v této konfiguraci bylo ke konci roku 2005 vyrobeno více, než 5000ks. To je pro náš seriál dostatečné množství na to, aby vůz mohl být považován za sériový. Jelikož k tomuto vozu nebyly žádné dotazy, ani připomínky, tak jsem věc už dále neřešil. Ty, co za mnou přišli s tím, že auto je levé, nebo že je nějaký problém, bych spočítal na prstech jedné ruky i kdybych byl mrzák, a měl ji amputovanou! Jinými slovy, nepřišel NIKDO!!! NIKDO z těch hrdinů, kteří mě teď označují za debila, který nepozná auto s velkými brzdami za mnou nepřišel, že není něco v pořádku, NIKDO mi neřekl tak to není, podívej se tam a tam, zkontroluj pravost potvrzení, nikdo z těch odborníků na Hondy mi nezavolal, i když tel.č. na mě mají všichni. První problém jsem zjistil až z mailu Ládi Rosičky, který mi přišel 13.5 v 19,30hod. Tedy měsíc a půl po závodě v Mostě, a tři dny před závodem v Telnici, kde už jsme celou kauzu řešili.
Jarda M. | 22.05.2014 16:53:04
Ládíku, poslal jsem Ti mail. Má-li ještě někdo něco, můžem si to vysvětlit ve Kdyni. Jarda M.
rosi | 22.05.2014 15:51:11
Jaroušku,trochu se musím ohradit.Právě proto aby k tomuto nedošlo jsem kontaktoval Mirka hned po Ještědu a ptal jsem se jak to máme řešit.Může Ti přeposlat mail,ktery jsem mu psal.Uvádím v něm i duvody proč jsem já vynechal Telnici.Toto jsem právě nechtěl.!!!Žádal jsem ho ať mi řekne jak postupovat,a uznej že jen kvuli tomu aby jsme si sedli a promluvili o tom z očí do očí,do Telnice 100km nepojedu.Myslel jsem že se to vyřeší třeba v Radotíně.Ani ja ani třeba kluci od Honzika Kočiše ani nemame na Kubíčky spojení!!!Tak jak teď vypadame?!Tohle jsou pad důvody proč je lepší se na všechno vy...t,ať si každej jede co chce.Třeba auto co jezdí podle nejakeho papíru v Bužumbuře a je v něm Xtrac, a brzdy z Buggyry:)
Jarda M. | 22.05.2014 12:46:14
Situace mne mrzí, ale řády platí pro všechny. Za stav auta zodpovídá vždy jezdec, ať už přestupek proti technickým předpisům vznikl úmyslně, či neúmyslně kdekoliv na cestě mezi prodejcem nového vozu až na start v našem seriálu. Co mne však opravdu vadí minimálně stejně je to, jakým způsobem to Lukášovi soupeři řešili. My pořadatelé jsme se až oklikou, snad tři dny před Telnicí dozvěděli, že všichni zbývající jezdci třídy N 2000 na protest budou bojkotovat závod v Telnici. To jsou hrdinové! Místo, aby to to řešili podle řádů, vyhlásí bojkot, ale raději o něm nikomu neřeknou. Místo, aby pokud byli přesvědčeni o ilegalitě auta, podali protest, nebo ani nemuseli podávat protst, mohli požádat technika M. Pažouta o vysvětlení a pokud by nebyli s jeho činností spokojeni, mohli se obrátit na promotéra, na sportovního komisaře, nebo na členy jezdecké komise. Situace mohla být vyřešená už dávno. Nyní to od jednání komise jezdců v Telnici v sobotu do vyvěšení rozhodnutí trvalo 5 dní(čekalo se na vyjádření Honda ČR) Lidí, kteří nedokáží říct a obhajovat svůj názor z očí do očí si vážit nemohu. Jarda Malík
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007