Zpráva technického komisaře
V Radodíně opět probíhaly technické kontroly zúčastněných vozidel. Vzhledem k neustálým nejasnostem sportovního komisaře ohledně vozidel přihlášených do poháru Youngtimer, byla tentokrát pozornost zaměřena na tyto sériové historiky. Bohužel, tentokrát to nedopadlo úplně dobře, protože ze šesti jezdců přihlášených do tohoto poháru byly čtyři diskvalifikováni, protože jejich vozidla byla poněkud „sériovější“, než by měla být.
Audi 200 Václava Rolla mělo nepůvodní vyráběný chladič stlačeného vzduchu, a přidáný seřizovací regulátor tlaku paliva.
Ford Capri otce a syna Urbánkových měl duralové horní uložení tlumičů s unibally, a akumulátor umístěný na jiném místě, než by měl být.
Peugeot 309GTI Petra Flosmana měl také nesériové horní uložení tlumičů s unibally.
Také bych zde chtěl poděkovat odborníkovi z ÚVMV panu Stočesovi, za pomoc při kontrolách těchto vozidel. V Bečově budou zřejmě ideální podmínky pro pokračování prohlídek přihlášených vozidel, tak doufám, že dopadnou lépe...