aktualizováno | 03.11.2014 21:55:32 | edda | přečteno: 8579x
Hodnocení sezony s Hynkem Charvátem

Rozhovor s Hynkem Charvátem

    Od kdy se Hynku věnuješ autosportu?

  K autosportu jsem poprvé přičuchnul v roce 2002, kdy jsme jezdili sprinty na 400m, měli jsme nadupaný káry a velký sebevědomí , potom jsem začal jezdit autoslalom a pár závodů amater rally. V roce 2006 jsem jel první závod do vrchu v Jirkově. Od roku 2007 jsem už jezdil kopce pravidelně.


    Jakého výsledku si v kariéře ceníš nejvíce??

  Nejhezčí byly začátky na kopcích, ve tříde seriovek nás tenkrát jezdilo až 18. Byly to skutečný souboje, ve vteřině nás bylo pět, šest. Takže nezapomenu na první podiová umístění a na moje první vítězství v Berouně ve třídě E1-2000. Titul mistra v roce 2011 ve třída E1-2000 TriolaCup a samozřejmě letošní titul ve třídě E do dvou litrů.


    Poprvé jsi jel pravidelně a hned vítězství???

  Dopřál jsem si jet celou sezonu, i když jsem měl dilema čemu dát přednost, protože mám těch koníčků víc (divoká voda, horolezectví). Nakonec jsem ale rád, že jsem jel celou sezonu. Na vítězství jsem měl i v předchozích ročnících, ale nikdy jsem nejel celou sezonu, jen vybrané závody když už mě svrběli ruce .

 


    Je něco, co bys na našich kopcích vylepšil?

  Organizace je parádní. Měl jsem s tím na začátku problémy, nebyl jsem zvyklý, že mě někdo masíruje, kdy mám jet na start atd. Ale přizpůsobil jsem se .

  Chybí mi jedna závodní jízda. Byl jsem zvyklý na tři ostré jízdy, z nichž se nejhorší škrtala, ale při tom počtu startujících na EddaCupu je to nemožné. Myslím, že pěkným oživením je každý rok zařazení nové tratě do seriálu a postupně vyřadit nezajímavé tratě.


    Kde se Ti líbilo nejvíce?

  Líbila se mi nová trať Kozákov, z klasických Bečov, Vrchlabí, Telnice a Živohošt. Mám rád rychlé různorodé tratě s technickými pasážemi typu Horní Jiřetín, Hradiště, Krupka.


 

   Jaké jsou plány do další sezony?

  Pokud budu zdravotně ready chci příští rok dát přednost vodáckému sportu na divoké vodě a posunout si hranice tam (vodopády 7m a víc). Na Edda Cup ale nezanevřu, pojedu vybrané závody, přes zimu chci postavit nový motor do Prašivce (Nissan Sunny GTI). Rád bych do příští sezony trochu zrychlil, poslední tři roky jsem na autě defakto nic zásadního nedělal. Jedu seriový motor SR20VE, jen ostřejší vačky, zatím to stačilo, ale mě baví se v tom vrtat tak ho asi kuchnu .


 

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007