Předně je to, po loňské premiéře, legendární polská posádka Blažej Krupa – Piotr Mystkowski, kteří z Poláků u nás startovali nejčastěji, by měli startovat s Renault R5 GTE!
Kariéra Blažeje Krupy byla velmi dlouhá a úspěšná! A po téměř celou kariéru měl po boku Piotra. Začínal v roce 1969 a to i jako spolujezdec. Na horkém sedadle absolvoval několikrát RMC v Polském Fiatu. Většinu času ovšem strávil za volantem vozů Renault. Vyzkoušel snad všechny typy, které byly postaveny pro rally. Začínal na R12 a přes R17 se dostal k snad nejúspěšnějšímu typu, a to R5, nejdříve Alpine a poté vodil legendární R5 Turbo. V ČSSR jsme ho mohli vídat i za volantem R11 Turbo, jehož tovární, závodní verzi u nás představil jako úplně první na Rallye Barum 85.
I my, vrchaři jsme se s ním mohli setkat přímo na trati. Dvakrát startoval na legendárním ECCE HOMO, v r. 85, s né příliš úspěšným R 21 Turbo a také v roce 92 se Sierrou v krásných barvách koncernu CAMEL.
Premiéru si na Revivalu odbude třiašedesátiletý, bývalý tovární jezdec FSO Adam Polak. O Adamovi toho moc nevíme, kromě kariéry v továrním týmu byl jeden z mála, kdo jezdil s prototypem Polonez Stratos. Tento automobil vznikl tak, že v Polsku se použily díly z bývalé Lancie Stratos Andrzeje Jarozsewicze a zabudovaly do Poloneze, včetně motoru....