Dalším zpestřením letošního revivalu bude účast legendární LIAZky, která nedávno dokončila jízdu do Dakaru v čele s původním pilotem Jiřím Moskalem. Startovat bude jako předjezdec s majitelem Tomášem Pourem za volantem. Zde je její vizitka -
1985
Na podzim roku 1983, při prohlížení zahraničního motoristického časopisu, začala trojice automobilových nadšenců Jiří Moskal, Zdeněk Kovář a Radek Fencl plánovat účast na slavné Rallye Dakar. Na jaře 1984 dal tomuto projektu zelenou tehdejší ředitel Liazu Viktor Korecký a v červenci byl již testován první prototyp. Následně se započalo se stavbou dvou závodních vozů, které odstartovaly na Nový rok 1985 do 7. ročníku Rallye Paris-Dakar.
Posádka Moskal, Joklík, Fencl dorazila po 14000 kilometrech 22. ledna do cíle u Růžového jezera. Fantastické třinácté místo mezi 55 startujícími kamiony byl na nováčka s neprověřenou technikou nesporný úspěch.
2015
Chladné lednové odpoledne se neslo ve znamení velké historické události. Prostor před Galerií Fénix byl zaplněn davem lidí a motoristických příznivců, kteří spolu s moderátorem Josefem Melenem přivítali legendární LIAZku s číslem 627, jež se po třiceti letech znovu vrátila, ze své dlouhé cesty do Dakaru.
Obrovská pocta a obdiv patří Tomášovi Pourovi, který se rozhodl zrepasovat a uvést LIAZku do chodu, Jirkovi Moskalovi, který se po třiceti letech posadil za její volant, ale i celému týmu expedice za realizaci této unikátní vzpomínkové 14000 kilometrů dlouhé cesty. Ta vedla z Prahy do Paříže a následně Versailles, kde tak jako při sedmém ročníku dakarské rallye, proběhl oficiální start k Růžovému jezeru v Senegalu. Expedice, která během cesty musela překonávat mnoho překážek, nakonec v plánovaném termínu 11. ledna, svého cíle dosáhla. Hlavním poselstvím výpravy bylo uctít památku těch, kteří se o třicet let starý úspěch zasloužili a nyní nás již sledují z motoristického nebe. A to se podařilo.