Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže
„Memoriál Dalibora Janka“
Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK
Program podniku
Pátek 10.4.2015
11,00 – 14,30 hod Shakedown pro nové posádky
13,00 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín
15,00 hod Rozprava pro zahraniční jezdce
14,20 hod Rozprava - rampa na dvoře
15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č.119 k č.1, pak 120,
15,15 hod SS 01 Hipodrom
18,50 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu
20,01 hod SS 02 Barracks Strašice
21,48 hod Cíl Park Hotel
Sobota 11.4.2015
08,50 hod Park hotel Start do II.Etapy
09,49 hod SS 03 Landfill Černošín
10,55 hod SS 04 Airport Krásno
12,15 hod SS 05 Kart Cheb Oběd
13,31 hod SS 06 Farm Trstěnice
14,24 hod SS 07 Airport Krásno
15.30 hod SS 08 Kart Cheb
16,23 hod SS 09 Farm Trstěnice
16,55 hod SS 10 Landfill Černošín
18,00 hod Cíl Park hotel
Neděle 12.4.2015
09,30 hod Park hotel Start do III. Etapy
10,00 hod SS 11 Factory
11,07 hod SS 12 Barracks
12,50 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd
16,15 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU
POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta
Organizační výbor, činovníci
Tiskový mluvčí Kotek Petr 608 960 111
1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Pažout Mirek
Technický komisař - Jarolímek Eduard
Vedoucí SS úseků - Linhart Roman
- Malík Jaroslav
- Flosman Petr
- Chýnovský Zdeněk
Styk se soutěžícími - Kotek Petr, Miroslav Fiřt
Administrativa - Klímová Zora
Tiskové středisko – UAMK
Trať, itinerář – Eduard Patera
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na
oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce
Park hotelu
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace sportovního podniku
z důvodu vyšší moci,případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
45% Silnice I,II třídy, 52% místní komunikace, 3% rozbité úseky, šotolina.
Itinerář bude předán při přejímce, je slepý.
1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.
2. Délka tratě
- I. Etapa 148.4 km
- II. Etapa 358.9 km
- III. Etapa 127.1 km
Celkem 634.4 km
3. Na trati je jedenáct tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo
časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do
SS je tři minuty po ČK! Cíl je typu STOP!
Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako poslední aktivní účastník.
SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou
SS 02,12 85% asfalt, 15% škvára, tráva
SS 03, 10 70% asfalt 5% panely, 25% šotolina.
SS 04, 07 90% asfalt 10% tráva, hlína
SS 05, 08 100% asfalt
SS 06, 09 80% asfalt 20% nezpevněné povrchy
SS 11 90% asfalt 10% šotolina
Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!
4. PC Průjezdní kontrola – a.
b. PK tajná, většinou je spojená s RK ,
Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů
5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude
většinou spojena s PK
- překročení do 5 km/h tolerance měření
- nad 5 km/h každý km = 10 trestných bodů,
6. TRC – kontrola dodržování průměru je tajná!
Příjezd do 15s dříve – 10PP
Příjezd více jak o 15s dříve – 100PP
7. ZKV – zkoužka stálosti výkonu Používalo s v rally sedmdesátých let
Na SS 12 musíte zajet stejný či lepší čas jak na SS 02!
Penalizace – za každou sekundu pozdějšího příjezdu 1PP
8. TC Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako A a B např. ČK 4A, ČK 4B
- Prostor ČK je 1m před a 1m za cedulí ČK
- Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 100TB, výjimečně novější penalizace 120TB/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!
2. Třídy
1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm
2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm
3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm
4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm
3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka je pouze u tříd 1-4, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na http://www.edda.cz/mscrdovrchu/Každý
Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.
Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 TB, Škoda 130l 1985 = 85TB, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78TB. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85TB jako Škoda 130 LR.
Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 TB!!!Trestné body TB = PP penalty points
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 600 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá
veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.
Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení
Technická přejímka
1. Pouze pro vozy tříd 1-4 / sériové/. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku'!
Klasifikace,výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, ZKV , RK, a penalizací.
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.
3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.
4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!
Jaroslav Malík Eduard Patera
Sportovní komisař ředitel soutěže