aktualizováno | 25.10.2008 18:38:37 | edda | přečteno: 4006x
Změna v řádech

   Po dnešním jednání při účasti cca40 jezdců  se doladila pravidla pro sezónu 2009. Zde jsou nejdůležitější změny.

 

  1. Končí vyjímka u třídy SE+2000 na uložení tlumičů.

  2. V kategorii SE povinné čtyřbodové pásy a min. anatomická sedačka

  3. Při montáži bezp. rámu je čalounění dveří libovolné a je možno sundat stropnici.

  4. V¨kategorii SE povinný hasící přístroj.

  5. SE - omezovač brzd pouze sériový

  6. E1- musí být zachovány nosné části karoserie a rozměr sériových oken

  7. H - Škoda 130 LR muže použít hliníkovou hlavu typu Favorit

  8. Jezdci - povinná kombinéza / jakákoliv/  

  9. Vypsání nové třídy - Diesel SE

 10. Vozy , kteří nesplňují SE-D jedou - E1 BEZ koeficientu / např. Fabia TDi ve třídě E1-2000!!! /, podmínkou je zachování sériové koncepce vozu.

ggfmjtcczuq | 12.10.2009 16:12:14
AFNcTS otbdbcfpwapn, [url=http://dooxzzobjabx.com/]dooxzzobjabx[/url], [link=http://umiqqnchqcon.com/]umiqqnchqcon[/link], http://avuxwzefzmio.com/
tommy | 11.11.2008 16:20:42
i s predokolkou se da slusne zamichat poradim, viz moje cupra letostni sezonu ve skupine E1 2000+ , kdyby auto melo speru bude to jeste daleko lepsi, samozrejme na mokru se konkurovat neda ale na sucho to jde.
Karel | 08.11.2008 12:51:19
Edo,pokud má kterýkoliv vůz označení "T",čili přeplňovaný - benzín nebo nafta počítá se objem motoru krát 1,7.Tedy Fabia TDi není ve třídě E1-2000,nýbrž E1+2000.
lLeoš | 06.11.2008 00:05:15
Pane Eddo, můžu k Vám na závody přijet s motokárama, které jezdí MR, a zkusit si u Vás zazávodit, samozdřejmě mimo oficiální startovní listinu a bez bodového ohodnocení.
horanek | 01.11.2008 21:41:09
Na jednání jsem chtěl dorazit, ale nakonec zvítězil winter cup.Teď mne to samozřejmě mrzí. Asi mohl můj hlas a názor něco změnit.Nemohli by jsme udělat nějaké hlasování přes fórum?
edda | 31.10.2008 07:45:18
Je hezké,že to teď požadujete a na jednání nedorazil nikdo s 2.0T Vznesl jsem na jednání tuto možnost, neměla odezvu. Uvidíme zda se dá ještě něco dělat. Po neděli se vydají nové řády a bude týden k případnému dolaďení.
BMW-440 | 31.10.2008 06:22:32
Ahoj.Také bych se u vás chtěl někdy svést a proto bych uvítal také tuto skupinu.A je nás víc s jednou poháněnou nápravou.Prosím Eddo ještě jednou o zvážení.Dík Radek.
horanek | 30.10.2008 23:23:42
Zdravím všechny závodníky a vedení zvlášť.Právě jsem se dočetl Vaše rozhodnutí ze schůze a je to pro mne pěkná katastrofa.Doufal jsem že rozhodnete o nové kategorii SE a to 2000+ s poháněnou pouze jednou nápravou, jako v jiných seriálech a místo toho jste vytvořili SE ropák. To mi trochu podlomilo větev, protože závodím s Astrou 2,0T a měl jsem v plánu přes zimu udělat úpravy a to teď nemá žádnou cenu.Byly by to vyhozené peníze a ne malé, protože bych stejně neměl šanci na 4x4.Zabili jste možnosti krásných GT (Golf gti, Focus ST,Astra OPC,apod) na jaké koliv umístění. Můj názor je, že upravený benzín 2,0T a upravený ropák 2,0T z pohonem na přední nápravu mají k sobě blíž než benzín předokolka k elitě 4x4.Důkazem je pár hezkých bitev mezi mnou a Audi A3 tdi.Teď abych prodal astřičku a koupil ropáka Fabii RS apod.Na EVO nemám finanční prostředky.Prosím zkuste to ještě zvážit.Díky moc a hezký den všem.Ahoj Zděnda.
edda | 30.10.2008 20:50:21
Ano stropnice může být odstraněná a čalounění dveří je libovolné.
Láďa | 30.10.2008 20:45:21
dotaz.Při montáži bezp.rámu do vozu ve sk.SE mohu sundat stropnici a upravit čalounění dveří?
edda | 30.10.2008 19:23:38
Po neděli zde budou nové řády. Je tam povolení rozšíření blatníků o 5cm na každé straně, kolo nesmí přečnívat, jestli tedy mluvíme o sk. SE
skarda petr | 30.10.2008 09:18:03
cekam na od poved ja mam postavene auto a mam vytažene blatniky
skarda petr | 30.10.2008 09:15:22
takže je zakazano vitahovani blatniku nebo jak je to
Josef Bělohlávek | 29.10.2008 14:40:55
Eddo, děkuji za odpověď. Nosné části máme zachovány,tak pravděpodobně problém nenastane.
Mirek F. | 28.10.2008 19:57:01
Beru to zpátky - L 2006 - http://www.laudon.cz/showpict.asp?id=6c0bf085-86e8-4f38-af00-836903fb7d27
edda | 28.10.2008 19:44:59
Já si nejvíce pamatuji Enterprise v Lanškrouně, bylo tam min. 2x jednou dokonce zajelo slušný čas... Tak to muselo být 2006
Mirek F. | 28.10.2008 19:42:01
Edo - na Laudonu 2007 jsem byl s E2 a jediný Subaru i podle startovky a fotek bylo to TVOJE !!! Tak zírám vo co go ??? Jinak - chystá se na příští rok nějaká změna v E2 ?
kohoutekj | 28.10.2008 19:25:25
To Karel Boura - tady je odkaz, jak si (ne)máš přestavit EVO. http://www.vrchy.com/subaru_tomasek.php
Ivo Král | 28.10.2008 14:52:12
Pro Honzu Kočiše-zapomněl jsi mi poslat tu mail.adresu autoset@ivokral.cz
Jenda Kočiš | 28.10.2008 12:08:26
Karle Entrprise je velký bílý něco co kdysi bolo pěkné subaru a dnešní podoba s kosmickou lodí není vůbec náhodná...
edda | 27.10.2008 21:16:30
4 xxx - Jema nemůže jet E1 a Vláďa to ví.
edda | 27.10.2008 21:15:23
Karle, stačí se podívat na foto z M ČR 2007 / určitě Lanškroun/
Karel Boura | 27.10.2008 20:47:28
Mám dotaz, o jaké Enterprise tu pořád mluvíte. Hledal jsem něco na webu, ale naše jsem toto: Norman "Wizard" Smith's racing car, "Enterprise", built by auto and aircraft engineer Don Harkness http://image.sl.nsw.gov.au/hood/072/07218r.jpg
Ivo Král | 27.10.2008 20:09:21
-myslím,že bylo jasně řečeno,že podlay-i podlaha kufru nejsou nosné díly,že musí být zachovány hlavní nosníky a tím i rozměry karos. Já sám chci změnit podlahu kufru a namontovat bezp.nádrř,potom tam nebude bublina pro rezervu a výfuk půjde líp vyústit. Pointa věci je,nepustit monstra typu enterprise,o jejichž bezpečnosti silně pochybuju-k našim závodům!!!
xxx | 27.10.2008 19:46:01
to edda : mostra jako je třeba JEMA???(skupina C)
RomanL | 27.10.2008 18:15:04
To Karel:anatomickou sedačkou se rozumi sedadla které maji alespon trochu vyvíšené boky!!tzv:š 120, Favorit,atd nemaji s anatomem nic společného!!ale každy novějši vuz už je má od vyroby,a navic se sedadla daji zaměnit z jiného modelu a kdo to nesplní tak to ma do dalšiho zavodu!!
Edda | 27.10.2008 14:36:39
Ahoj Pepo, toto musíme dořešit, na schůzce se ani E1 neměla řešit, ale doslechli jsme se, že jsou již úvahy o stavbách různých monster, např. trubkový rám a na to navléct podobu nějakého auta, uznáš, že toto nemůžem připustit! Rozhodně se to musí napsat tak, aby vozy typu Fabie Honzy Kočiše splňovala /Vaše auto neznám po přestavbě/. Nějak tak to vidím, jak píšeš podběhy alespoň k uchycení tlumiče.
vik | 27.10.2008 14:20:45
Dík za vysvětlení Edo Viktor
Josef Bělohlávek | 27.10.2008 14:17:32
Při naší letošní přestavbě, která se blíží k závěru, jsme odstranili u Golfa 1 část předních podběhů (vnitřních blatníků) v přední části. Podélné nosníky pro montáž motoru a převodovky jsou zachovány. K přední části těchto nosníků byl přišroubován pomocný rám k upevnění chladiče předního čela a držáku motoru. Dále bude odstraněna podleha v zadní části kabiny a nahrazena hlinikovým plechem.Budou odstraněné části předních podběhů v rozporu s řády 2009?
Edda | 26.10.2008 23:32:11
Domnívám se, že všechny moderní sportovní vozy /např. i Saxo VTS/ mají anatomické sedačky, tak jsme to měli na mysli, jde nám hlavně o starší vozy typu Favorit. Já prošel normálně STK s čtyřbodovými pásy s éčkem.
FRR1 | 26.10.2008 18:51:49
Nevím,ale E v kroužku měly už před 25 lety naše Moravany(dost se na to dbalo-EDDA to asi ví),taky je problém rám,emise,hasičák...Ale taky je něco mezi nebem a zemí.....a ty kluci chtějí pořádat jenom rozumné závody.EDDO -klid !!
Karel Boura | 26.10.2008 18:26:09
Také bych rád upozornil na jeden nepříjemný fakt. Nevím jestli je anatomickou sedačkou myšlená závodní sedačka s trubkovou konstrukcí či skořepina. Nevím o žádné závodní sedačce a čtyřbodových pásech schválených pro montáž do sériového auta a silniční provoz. Každý kdo tedy splní pravidla, bude také muset jezdit na vleku nebo vědomě porušovat pravidla silničního provozu. Jediné řešení je vozit závodní sedačku v kufru a před závody si ji nevyměnit a po závodech zase zpět s tím, že sériové pásy musí zůstat zachovány. A jaké je řešení když Diesel nesplňuje koncepci vozu ? Bude mu přepočten koeficient, bude startovat v kategorii E2 nebo nebude smět závodit? Stejně tak jak se naloží s těmi co například změní velikost oken, budou startovat v E2 nebo nebudou připuštěni ?
Edda | 26.10.2008 16:52:56
Ano.
FRR1 | 26.10.2008 16:37:53
Jenom pro upřesnění:pásy v SE-za čtyřbodový bude považován i typ Y(tzn.tříbodový se čtyřmi popruhy)??
Edda | 26.10.2008 13:17:05
V pondělí předám technikovi naše připomínky k řádům ze schůze, během 10dnů budou vydány řády2009 a pak necháme týden pro případné doladění nedostatků a chyb.
Edda | 26.10.2008 13:02:26
Vyčetl jsem to v národních sportovních řádech 2008 str. 84. Buď bez obav, předpisy zkontroluje popř.doladí náš nový profesionální tech. komisař. POUZE máme obavy o start různých MONSTER!!!!! Což Tvá Fábie není!
Jenda Kočiš | 26.10.2008 11:24:24
Dole v tom odkazu je to žlutě označeno to si myslím že by bohatě stačilo jako ochrana před různými buginami s navěšenými blatníky a paskvily typu Enterprise. Vím že to nemyslíš špatně Eddo a jestli to tak vyznělo tak se omlouvám, jen jsem chtěl pomoct a trochu jsem se bál že bych nemohl startovat. Honza
Jenda Kočiš | 26.10.2008 10:06:30
No nevim Eddo v příloze J o E1 nic takového není, protože např. vozy DTM od předního okna dopředu nemají jediný plechový nosní nebo podbě ale jsou tvořeny trubkovým rámem a karbonovou voštinou. Nebo například já nemám zachovány zadní nosníky a pření podběhy a bezproblému bych mohl auto otestovat do sk E1 jak jsem se dozvěděl na Červené vodě od tech. komisařů. Nerad bych vypadal jako rejpal nemyslim to špatně ale v něčem takovém by měl být pořádek aby se vyhnulo pozdějším dohadům. Zde přikládám tehcnické předpisy vyjmuté z přílohy J pro volnou formuli (skupina E) http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radyfia/prilohaj/277.pdf
Edda | 26.10.2008 09:09:39
Dle řádů Autoklubu ČR musí mít E1 sériový skelet, možno aerodynamicky optimalizovat, upravit pro montáž zavěšení a pohonu, vystužit. Z toho vyplývá, že každá otestovaná E1 může jet u nás. Skupina A musí mít sériovou celou karoserii! Ahoj Eda
Jenda Kočiš | 26.10.2008 01:41:03
No doufejme že se tím nezavdá zbytečný důvod k dohadům v letos celkem klidné skupině E1 co se týče tech. předpisů. Podle toho co je zde napsáno by například nemohly startovat vozy které jezdí MČR ve skupině E1 a i některé ze skupiny A protože mají nosníky a podběhy bud uplně odstraněny (E1) nebo je mají natolik pozměněny že pozbívají jakékoliv původní ochrané funkce (A).
Edda | 25.10.2008 22:33:17
takto bylo rozhodnuto naprostou většinou. SE chceme co nejvíce sériové.
Vik | 25.10.2008 22:31:04
Ahoj Edo Mrzí mě že jsem nemohl přijet, ale časově to nešlo :( Můžu se zeptat proč je takový odpor proti unibalum v SE? Myslím když by se neměnila geometrie. Děkuji :)
Edda | 25.10.2008 19:46:30
Bude to uvedeno přesně v řádech, určitě nosníky a podběhy, určitě ne podlaha a podlaha kufru.
Jenda Kočiš | 25.10.2008 19:20:09
Ahoj kuci chtěl jsem se zeptat jak to šlo dnes na schůzi,já nemohl páč jsem byl v robotě. A pak taky co je myšleno u E1 jako nosná část karoserie?
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007