aktualizováno | 02.04.2016 08:37:45 | edda | přečteno: 13490x
RPR 2016 - ZU / program podniku/

Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže

Memoriál Dalibora Janka a Josefa Sitníka“

 

Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK

 

 

 

 Program podniku

 

 Pátek 8.4.2016

11,00 – 14,30 hod Shakedown

13,00 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín

14,00 hod Rozprava pro zahraniční jezdce

14,30 hod Rozprava - rampa na dvoře

15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č.116 k č.1, pak 117...,

15,15 hod SS 01 Hipodrom

18,50 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu

20,10 hod SS 02 Airport Panenský Týnec

21,05 hod Cíl Teplice náměstí

 

Sobota 9.4.2016

09,00 hod Park hotel Start do II.Etapy

09,30 hod SS 03 Rekultivace Radovesice

10,10 hod SS 04 Hillclimb Bílina

10,45 hod SS 05 Polygon Most Oběd

13,00 hod SS 06 Hillclimb Bílina

13,46 hod SS 07 Polygon Most

15.30 hod SS 08 Rekultivace Radovesice

15,55 hod SS 09 Hillclimb Bílina

 

17,05 hod Cíl Panorama hotel

 

Neděle 10.4.2016 

09,30 hod Panorama hotel Start do III. Etapy

09,49 hod SS 10 Speedway Chabařovice

11,45 hod SS 11 Airport Panenský Týnec

13,30 Cíl Učiliště Radotín povolen předčasný příjezd

16,15 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU

 

POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta

 

Organizační výbor, činovníci

 

 

Tiskový mluvčí, organizační tajemník Kotek Petr 608 960 111

 

1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard

Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav

Hlavní technický komisař Pažout Mirek

Technický komisař - Novák Jiří

Vedoucí SS úseků

- Linhart Roman, Tichý Zdeněk

- Malík Jaroslav

- Flosman Petr

 

 

Styk se soutěžícími - Holická Bára, Roman Hurt

Administrativa, výsledky - Klíma Tomáš

 

Tiskové středisko – UAMK

Trať, itinerář – Eduard Patera

 

 Oficiální vývěska soutěže

 

1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na

oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce

Panorama hotelu

2. Oficiální stránky www.edda.cz

 

 

Všeobecná ustanovení

 

1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK

2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže

3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!

4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.

5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku

z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.

 

 

Trať

 

45% Silnice I,II třídy, 54% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.

Itinerář bude předán při přejímce, je slepý.

 

1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.

 

 

 

2. Délka tratě

- I. Etapa 137 km

- II. Etapa 262 km

- III. Etapa 144 km

Celkem 543 km

 

3. Na trati je jedenáct tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo

časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do

SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení

kužele na trati je penalizace 10PP. Na SS 03,08 bude STOP and GO. Vůz musí v

prostoru od dopravní značky STOP po kužel /10m/ zastavit vozidlo. Přejetí prostoru,

neúplné zastavení 10PP. Ignorace 100PP.

Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet TB, jako

poslední aktivní účastník.

SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou

SS 02,11 95% asfalt, beton 5% šotolina, tráva

SS 03, 08 100% šotolina.

SS 04, 06, 09 100% asfalt

SS 05, 07 95% asfalt 5% šotolina

SS 10 97% šotolina 3% asfalt

 

Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit!

 

4. PC Průjezdní kontrola – a.

b. PK tajná, většinou je spojená s RK ,

Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů

 

 

5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude

většinou spojena s PK

- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h

- nad limit + tolerance - každý km = 10 trestných bodů,

 

6. TRC – kontrola dodržování průměru je tajná!

 

Příjezd do 15s dříve – 10PP

Příjezd více jak o 15s dříve – 100PP

7. ZKV – zkoužka stálosti výkonu Používalo s v rally sedmdesátých let

Na SS 11 musíte zajet stejný či lepší čas jak na SS 02!

Penalizace – za každou sekundu pozdějšího příjezdu 1PP

maximálně 100PP

 

8. TC Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.

- Bude označena jako A a B např. ČK 4A, ČK 4B

- Prostor ČK je 1m před a 1m za cedulí ČK

- Předčasný příjezd do ČK 100 trestných bodů

- Pozdní příjezd do ČK 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů

 

 

Přijaté vozy

1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 120TB, výjimečně novější penalizace 150TB/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!

2. Třídy

1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm

                2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm

                3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm

                4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm

3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka je pouze u tříd 1-4, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy. Technická přejímka je před administrativní.

4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE nawww.edda.cz/mscrdovrchu/

  1. Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.

Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.

 

  1. Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 PP!!!

  2. Trestné body TB = PP penalty points

 

Přihlášky

1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!

 

 

Vklad

1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 600 Kč.

 

Odpovědnost a pojištění

 

1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá

veškerou odpovědnost,vůči soutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím.

Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.

 

Administrativní přejímka

 

1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném

dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení

 

Technická přejímka

 

1. Pouze pro vozy tříd 1-4 / sériové/. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku'!

 

Klasifikace,výsledky,

 

1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, ZKV , RK, a penalizací.

 

2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve třídách a absolutní klasifikaci budou k dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku v prostorách ředitelství závodů 30min po skončení soutěže.

 

3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.

 

4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!

 

         Jaroslav Malík                                                        Eduard Patera

     Sportovní komisař                                                     Ředitel soutěže


Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007