05.01.2009 12:43:37 | edda | přečteno: 3497x
Tisková zpráva pro média 0109
Novinky - Mistrovství ČR ÚAMK
Přípravy na novou sezónu jsou v plném proudu. Chystáme pro jezdce i fanoušky několik zajímavých novinek.
1. K seriálu vyjde časopis na kvalitním papíru, který bude na všech podnicích po vložení startovky prodáván jako program. Vyjde v nákladu 50 000ks. V časopise bude prezentace jezdců, něco o seriálu, mapky tratí včetně loňských rekordů. Představíme největší legendy, které se účastní našeho seriálu.
2. Již se nebude počítat absolutní pořadí, pouze ve třídách. Místo hlavní ceny / vůz Citroen C1/ budou hodnotněji oceněni vítězové každé kategorie. Jednání s partnery stále probíhají, ale bude naší snahou aby cena za první místo byla od partnera cca ve výši 50 oooKč v materiálu, či 30 ooo,- prémie. Každá třída bude mít svého partnera.
3. Na vysoké úrovni bude startovní prostor. Jezdci budou startovat z nafukovacího stanu, a první desítky metrů budou lemovány zábradlím s logy partnerů. Taktéž i vyhlášení bude před plachtou s logy partnerů.
4. Je několik nových tratí. Začínáme 4.4. 2009 na Autodromu Most, kdy se pojede jedno celé měřené kolo se startem i cílem v boxové uličce. Poprvé také pojedeme v Prachaticích, kde se kdysi jezdilo M ČSR. V jednání je závereční podnik na Živohošti s vyhlášením na parníku Pavla Šofra...../ nikdo nám neutečete!/. Také na závěr sezóny uspořádáme ve spolupráci s Pavlem Šofrem Rallysprint na Orlíku.
5. Naprosto přehledně pro diváky i pořadatele na startu bude vytvořen systém startovních čísel. Každá třída má vlastní stovku / např. SE2000 600-699/, čísla budou typu WRC na zadních sklech, a to E1 -oranžové, SE -světle zelené a historici -žluté.
6. Nově bude vyhlášen a i oceněn nejlepší junior / do 18 let/.
7. V jednání je první start mimo území ČR, a to na trati Mistrovství Evropy, na pezinské Babě, společně se seriálem p. Studeniče TDC.
Popularitu tohoto nového seriálu potvrzuje, že dnes, 4 měsíce před prvním závodem, je již první závod na Autodromu " vyprodán" a je přihlášeno 120 jezdců. Také budeme klást důraz na bezpečnost jezdců, nově povinné 4bodové pasy a jezdci sk. SE budou mít na trati více retarderů.
Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen/a.
Honza Semlbauer | 12.01.2009 13:28:52
Ediku, myslim, ze tady nikdo nechtel rikat co mate jak udelat, jen se tady pridaly ruzne nazory a informace, ktere by vam k necemu mohly byt pri rozhodovani. Vsichni vime, ze to udelate nejlepe, jak to pude :)
Edda | 12.01.2009 12:41:55
Jsou věci, které si rozhodnem s ředitelem, bez ohledu na veřejné mínění těch kteří nemají žádnou odpovědnost za ostatní!!! Dokud nebudou klece, budou retardéry!
machy | 12.01.2009 12:33:46
Jako jezdec bych řekl ne,ale jako,bohužel účastník toho neštěstí nedávno na Pražským rallysprintu",vám povím,že nezávidím pořadatelům...Jsou opravdu pořád jednou nohou v kriminálu a pak je fakt každej generál...Nechme to na nich.Jinak jak tady,už řekl pan Kočiš",souhlasím s tím,že,bych radši,aby v SE"byli velký brzdy,třeba,než vačky apod...Osobně mám radši jedovatý brzdy a možnost brzdit si na poslední chvíly a ani nepotřebuju,třeba nějaký poníky navíc.Bezpečnost by to zvýšilo určitě.Pokad jde o retardér před horizontem v Berouně,málem jsem tam v přes 160"vyletěl(točil jsem 4ku,lio Sport,kdo zná)nějakým způsobem to ustál,ale nechci domejšlet jak by to dopadlo,kdyby ne a bez klece...na videu čas 2"20...http://www.youtube.com/watch?v=KAFrceMJCFo
Nic hezkýho by to nebylo,ale čověk,chce vyhrát,takže v tuhle chvíly...Je třeba asi retardér dobrej krok??Vážím si po Praze",práci pořadatelů a smekám!!!
Jarda | 11.01.2009 11:20:20
Nechci přilévat Mogul do ohně, ale Karel Boura ve svém příspěvku celkem precizně vysvětlil, proč může mít kategorie E méně retardérů.
Jenda Kočiš | 10.01.2009 22:50:00
Tak když už logicky za to vzato tak mi to za to vzatý moc logický nepřipadá:-D zas kuci něco to do sebe má, samozřejmě že Eda nedá retarder na každou rovinku. Chápu Vaše námitky jako že máte auta pro zábavu a tak ale taky si musíte uvědomit že tahle zábavá je taky nebezpečná, a jelikož jste si do serie místo krátkejch převodovek a větších brzd odhlasovaly vačky a jednotky, tak Vám to pojede jako namydlenej blesk ale bohužel to bude blesk bez rámu, pořádnejch pneumatik a brzd tak se nedivte že se to musí nějak skorigovat těma retardérama. Jelikož už se nejede do žádného absolutního pořadí tak je to fuk. Já osobně retardéry taky nesnášim ale na druhou stranu vim že mají své opodstatnění a hlavně u aut bez rámů.
Honza Semlbauer | 10.01.2009 22:41:31
hehe edo, nejspise me ceka operace zad, chci se zeptat, jak to vypada s tim slavnostnim vecerem? jestli to jeste plati nebo muzu planovat neco jineho. dekuji
Honza Semlbauer | 10.01.2009 21:00:55
Děkuji... A doufám, že tomu tak bude, že E1-1600 budou pomalejsi, aspon nejaky :D
Roman L | 10.01.2009 20:51:56
Tak každopádně já budu dělat vše proto aby retardéry byly pro všechny!!!Když už by se měli pridávat.protože logicky za to vzato E1-1600 nemusí byt rychlejší než SE-2000??!!
Vik | 10.01.2009 12:33:13
Romane opravdu chápu váš problém s bezpečností. Rám je super věc taky ho budu montovat. Ale mám auto jen na zábavu. Pokud bych měl auto na denní použití nevím jestli bych ho tam dal. Souhlasím s Honzou, že občas retardér může být nebezpečnější než trať bez retardéru. A když nechte ho tam pro všechny
Viktor
Honza Semlbauer | 10.01.2009 01:02:16
Ja vim, ze si zodpovednej a rozhodne se nepru o tom at nejsou, jen rikam, ze ty retardery musi byt z rozvahou, aby nebyly jeste vice nebezpecne a sam vis, ze jsem treba letos na 2 nebezpecne upozornil (nejen ja) a po prvni jizde se fakt menily. A druha vec je, kdyz uz se maji pridelavat, tak at tam jsou pro vsechny kategorie.. coz Eckari pochopi a rozhodne jim jako profikum nebudou vadit a se svymi skvelymi stroji se s nimi urcite skvele poperou. Hehe ten svet je maly :) nadobicko se objednavalo, to mas pravdu :) jsem zvedavy zda se vsechno povede tak jak ma.. vis jak, porad je jeste v sazce to co jsem rekl, ze musim pojet Alese K. :D
Roman L | 10.01.2009 00:24:18
Tak to s tebou souhlasim že by to zkazilo a navic je to jedna z nejhezčich pasáži seriálu!ale vycházej z jedné věci,jsou věci o kterych já nerozhoduju.moji starosti a pravomocí je pruběh akce ......a to hlavně večer :))) PS:pry jsi si v Hondě na Stodulkách objednával nějaké poladěný nádobíčko??
Honza Semlbauer | 09.01.2009 22:47:30
Romanku, zrovna v Beroune by to tenhle nejkrasnejsi usek trate pekne zkazilo. I s ohledem na to, ze je to jedna tahla zatacka a zkus tam ubrzdit auto do retarderu nesrovnane bez vyvazovace brzd :), spise to lidi vytahne ven ze silnice. Jen abych vedel, kolik aut vylitlo v nejake rychle pasazi letos? jojo ramena ram je krasna vec, uz ted to vim take, ale to by znamenalo XX lidem stop :(
Roman L | 09.01.2009 22:02:37
já nevim na kolika tratích to vidí Edda,ale myslim si že jde o Beroun(před horizontem u hájovny)a asi v Prachaticich(které jsou svym profilem trati hodne rychlé)Z pohledu jezdce vás chápu,z pohledu řídi bych retardery nepřidával ale vyžadoval bych rám
Karel Boura | 09.01.2009 20:35:47
Ne vážně, buďto to bude amatérské závodění a bude to něco jako jízda zručnosti s padesáti retardéry na trať, nikomu se nic nestane a budeme jen počítat trestné body. Pak nevím co tu dělají megarychlá auta řízená licencovanými, nebo exlicencovanými piloty. Asi si exrepublikový či jiní závodní jezdci chtějí provětrat kulky a ti hloupý amatéři se tam jezdí zmrzačit. Jsme za velkou úroveň bezpečnosti. Té lze dosáhnout jen málo způsoby. Buď necháte jeztdit amatéry, amatérskými vozy na velmi pomalých tratích (či mezi svodidly), nebo bude povinná pná bezpečnostní výbava, ale pak nevím kolik amatérů se toho bude účastnit a nebo se tomu také může přestat říkat mistrovství amatérů. Takže dle mne, jestli bezpečnost tak buď mnoho zpomalení, bezpečné trati se svodidly místo stormů u trati a nebo plná bezpečnostní výbava s klecí, hasičákem atd...
Honza Semlbauer | 09.01.2009 20:13:07
Romco, vis, ze si tve prace hrozne vazim a rikam, ze to i chapu. Jenze serie se dle meho vymkla ze serie a je to pouze levnejsi varianta Eckaru, ale sam vis, ze proste to zavodnicke srdce, tem kteri by chteli byt v Eckach ale treba na to nemaji atd. tak tim hrozne dostane. Proste, nechci mluvit za vsechny, proto pouzivam jen to co citim a myslim ja, proste se budu citit menecenny a nebudu mit proste tu radost z toho, jako ze jsem ve Vrchlabi poprve pojel Tomase Hanka, Jindru Stolfu nebo tak, proste pomerovani tak skonci. A kdyz to hodne prezenu, tak by tride SE mohlo byt v depu vytvorena 400m rovna trat a at jezdi tam :)... vis, ze ja za bezpecnost sem na max, sam budu mit v tyhle sezone ram, mam nehorlave veci, kombinezu atd. mam se rad, ale proto i rikam, ze pro me (mluvim zas za sebe) je mnohem vetsi nebezpeci retarder nez jet rychle v nejaky tahly zatacce. Nevim, proste je to jednodussi nez poskladat "seriove" auto do retarderu a brzdit treba na 50km/h ze 150km/h... proste tot muj nazor.
Roman L | 09.01.2009 18:18:01
Honziku přečti si ještě jednou moje první dva řádky!To je vážně kámen urazu spousty starostí,řešení a problému.Já osobně jsem po konci sezony Hodně váhal jestli se opět vrhnu do ředitelování a fakt se mi z duvodu aut bez rámu vubec ale vubec nechtělo!Nakonec jsem usodil že ještě jednu sezonu s tim Eddovi pomužu
Honza Semlbauer | 09.01.2009 13:45:31
Edo, Romane, samozrejme Vas chapu, to jo, ale musite se prave na to podivat i z jinych pohledu.
1) rozdelite tim zavody, at chcete nebo ne.. stejne jako to udelali lide v jinych serialech a to akorat tomuto ublizi - jasne chapu, radsi mene aut a bezpecnost, ale ublizito potom i bezpecnosti, protoze diky vece autum, bude moci byt celkove zabezpeceni vice. 2) mozna se pletu, ale nebylo celkove vice nehod za cely serial v podstate v retarderech? vlastne i nize zminovana kdyne? 3) kdyz vis jak vypada cesta, tak vis jak to pak ubrzdit. Pokud tam das retarder, tak vsichni budou vedet, ze je to to misto kde se da nahnat hodne a budou to zkouset - ano rana je v retarderu mensi... ale zeptej se na to treba Rendyho a Misi Slovacka z Berouna...4) ber to i tak, ze v Beroune i v Jiretine to neni klasicka rovina a my v SE narozdil od vykonu nemame moznost kvalitniho podvozku a kvalitnich brzd a v zatacce je to treba pro me velky kus prace neco takoveho ubrzdit. Pro me je to nehoda spise v retarderu nez kdekoliv na trase. 5) kluci, v SE se toho povolilo tolik, ze to se serii uz moc docineni co se tyka rychlosti nema, na coz jsem uz upozornoval i pri srazu, tak proc ted je oddelovat necim takovym jako sou retardery. Zkuste to promyslet. diky za starost, ale myslim, ze tohle nejsou hlavni problemy. H.
Rendy | 09.01.2009 13:18:03
Romane přeci určitě všichni stebou souhlasíme,ale jak už tady Honza uvedl udělat podmínky pro všechny stejné vždyt i Vám to ulehčí práci.Neboj všechny seriovky dáme slib,že nepřekročíme 130km souhlas? Sranda stranou bezpečnost především,při upravách co byly letos schváleny seriovky určitě zrychlí a na to by se měl brát zřetel i Já pořídil vačky.....
Roman L | 09.01.2009 11:17:16
Kluci kdyby jste všichni měli rámy(kvalitní rámy)tak by se nemuseli řešit taková to opatření!a my všichni co jsme za organizaci by jsme měli poloviční nervy!!kolikrát se v minulé sezoně rychlost seriovek blížil 170 km/h a SE nad 2000 ke 200km/h?????Loni jsem viděl hodně dělovek jak z kopcu tak soutěži a v mnoha případech to nebylo ani zdaleka v takovych rychlostech,a u většiny byl při nejmenším zohybaný rám!!Radši nedomýšlím jak by to vypadalo s některyma strojema v našem seriálu.Až zase vznikne problém(viz.nehoda Kdyně)tak všichni budou chytry a generálové
edda | 09.01.2009 08:31:18
Kdybych byl pouze jezdec, měl bych stejný názor.... Jiřetín uvidíme na místě.
Rendy | 09.01.2009 08:21:20
Ahoj. Musím se zastat názoru Honzy proč Edo zrovna Jiřetín Tak bezpečný se svodidly ten Beroun beru i když pro mne to je ještě horší ty retardéry pro mne nejsou a myslím,že my dá víc lidí za pravdu,že retarérdéry se staví daleko na rovině,kde se vivine velká rychlost je lepší poposunout do půlky roviny viz KDYNĚ. Edo zvaž tuto situaci jestli jsi to neztížíš pouze,jak to budeš řešit s dabléry lituji lidi u retardéru budou plně vytížení.
Edda | 08.01.2009 22:52:46
Určitě Beroun před horizontem, asi H. Jiřetín
Honza Semlbauer | 08.01.2009 18:24:39
karle zas nerejpej. tohle je vazny. u me je to docela dost, protoze ac ne uplne rad zustavam asi v serii, ale pomerovat se chci s Eckama a tohle me to znemozni, takze jsem z toho fakt docela rozladeny :( kvuli jakym tratim si o tom eddo premyslel zatim?
Karel Boura | 08.01.2009 18:12:41
Tak to se začne asi i dávat před jízdou dejchnout ne ? .... Bezpečnost především!
edda | 08.01.2009 18:06:23
Někde to tak bohužel bude.... Bezpečnost především!
Honza Semlbauer | 08.01.2009 17:54:14
Ahojky, jak to mám s těmi retardéry chápat? to jako, že E a H bude mít "jinou" trať než SE? Tak to mě mrzí, poslední závody mě nejvíce bavilo porovnání čásu s E-2000 :( to se mi popravdě moc nelíbí :(