Jaké byly Tvé začátky v autosportu?
V 70 tých letech jsem startoval v závodech do vrchu s vozy Trabant a Škoda 120S. Skončil jsem v roce 1974, také jsem spolupracoval se Zděnkem Poncem.
Kdy jsi se ke kopcům vrátil?Předloni jsem si půjčil vůz Ford Puma na závod Carbonia cupu v Dlouhé Louce, kde jsem se seznámil s Edou Paterou a dohodli jsme se na pronájmu vozu Ford Escort Cosworth po Honzovi Trajboldovi do tohoto seriálu.
Kde se Vám, osobně, nejvíce líbilo?Kdyně - tento profil tratě je pro mne ideální, dále Ještěd, Vrchlabí, Jiřetín.
Co plánuješ pro tuto sezónu?Pořídil jsem si Renault Clio 1.8 od Jirky Háka a rád bych absolvoval celou sezónu ve třídě SE 2000.
Jaké máš ambice v této nabité třídě /SE2000/?Téměř žádné, pouze bych si rád vždy večer po absolvovaném závodě dal v klidu s kamarády doutníčka! Jezdím pouze pro radost se skvělými kamarády. Favorita třídy vidím v Honzovi Semlbauerovi, a palce budu držet Tomášovi Hankovi.
Jaký je Tvůj názor na zařazení závodu na Autodromu Most?Dle mého názoru je to pro začátek sezóny skvělý nápad!
Co Tě nejvíc překvapilo v tomto novém seriálu?Tak určitě profesionální organizace a zabezpečení! Žádná řevnivost mezi soupeři, naopak výborná parta! Jelikož tíhnu k veteránům, tak mám velkou radost z účasti takového množství krásných veteránů. Rád bych v budoucnu také přešel do této kategorie. Také se snažím dostat do seriálu bývalého špičkového jezdce Zděnka Ponce, a snad se to letos povede, na voze Renault 5 turbo.