aktualizováno | 17.02.2017 19:43:55 | edda | přečteno: 13116x
Drby před sezónou Edda Cupu...

Drby před sezónou.


Nová sezóna je již za dveřmi, tak si dovolíme zveřejnit pár drbů, které jsme zaslechli při komunikaci s jezdci během přípravy. Na drby není záruky...


  • Miloš Feigl představí na Zbraslavi zcela nový vůz, s kterým prý zaútočí na bednu v nejsilnější třídě.

  • Nerozlučná dvojice – Vaňátko Tvaroh se nám prý rozdělí... A dokonce v rámci těchto změn se objeví po osmi letech nepravidelných startů i Honza Kočiš

  • Pepa Čermák by se měl v průběhu sezóny prý ukázat s nově postavenou Š1100MB v nové třídě H1150...

  • Tak prý už konečně uvidíme navrátilce Viktora Doležala, u renomovaného motoráře je již před dokončením jeho motor v top úpravě...

  • Vladimír Liška také posiluje, jeho vůz bude pohánět motor o obsahu 3200ccm

  • Starosta Velké Chuchle prý nabídl pořadatelům obnovení závodu...

  • Tak prý se povedlo Petru Strnadovi zajistit montáž svodidel do nejrychlejší zatáčky trati v Liberci, to by znamenalo odstranění retardéru...

  • Pepa Srnský si prý pohrává s myšlenkou zabudování 16V motoru a přestupem do E1600???

  • Míra Černý špekuluje zda nebude lepší jejich Š 110 než stávající Š 130... Tzn. v Mostě uvidíme oba vozy ve třídě E1600, a Míru seniora za volantem...

  • Edda Cup by měl vyzkoušet i jeden z velkých talentů autosportu, Jiří Vrkoslav, a to také ve třídě E1600. Je to mimo jiné vítěz Fabia Cupu R2 v rally!

  • I další favorit této třídy Jan Reiss posiluje... Prý bude výměna karburátorů za vstřikování...

  • Tomáš Neužil prý zakoupil špičkového Focuse do třídy E2000

  • Hana L., bývalá účastnice Fiesta Cupu, a také dvojnásobná vítězka ceny Elišky Junkové při vyhlašování Zlatého volantu pro nejrychlejší ženu, a mimochodem půvabná dáma, by měla startovat při nějakém závodě v Saxo Cupu...

  • Tým Kubíčků si prý pořídil vlastní auto, mělo by to být Mitsubishi po Z.Hořánkovi... S bílým bude pokračovat Robert Chrištof

  • Olda Rus si nám po celou loňskou sezónu stěžoval, že na to již nemá, že to jsou strašně rychlé tratě. No a tak si pořídil nový motor s obsahem o 400ccm více a výkonem 300koní. Tzn. přechod do třídy H+2000...

  • A tam se potká i s ambiciózním Tomášem Píšou, který ve spolupráci s Miroslavem Janotou pořizuje mimojiné i ty správné karburátory do své Ascony.

  • Patrick Mareš prý posílí tým Speedy Jiřího Fígla, je mu nabízena dieselová Fábie???

  • I Robert Kacálek se opřel do přípravy vozu, skládá se nový motor ze špičkových dílů, které se prý stěhují do Kladna z celé Evropy...

     

  Pokud máte také něco, sem s tím... Pořád se každý ptá, tak co je nového :-)
Domíno | 21.02.2017 10:03:05
Jarda Fikota prý kromě auta provrtal i helmu aby byl lehčí :)
Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007