Drby před sezónou.
Nová sezóna je již za dveřmi, tak si dovolíme zveřejnit pár drbů, které jsme zaslechli při komunikaci s jezdci během přípravy. Na drby není záruky...
Miloš Feigl představí na Zbraslavi zcela nový vůz, s kterým prý zaútočí na bednu v nejsilnější třídě.
Nerozlučná dvojice – Vaňátko Tvaroh se nám prý rozdělí... A dokonce v rámci těchto změn se objeví po osmi letech nepravidelných startů i Honza Kočiš
Pepa Čermák by se měl v průběhu sezóny prý ukázat s nově postavenou Š1100MB v nové třídě H1150...
Tak prý už konečně uvidíme navrátilce Viktora Doležala, u renomovaného motoráře je již před dokončením jeho motor v top úpravě...
Vladimír Liška také posiluje, jeho vůz bude pohánět motor o obsahu 3200ccm
Starosta Velké Chuchle prý nabídl pořadatelům obnovení závodu...
Tak prý se povedlo Petru Strnadovi zajistit montáž svodidel do nejrychlejší zatáčky trati v Liberci, to by znamenalo odstranění retardéru...
Pepa Srnský si prý pohrává s myšlenkou zabudování 16V motoru a přestupem do E1600???
Míra Černý špekuluje zda nebude lepší jejich Š 110 než stávající Š 130... Tzn. v Mostě uvidíme oba vozy ve třídě E1600, a Míru seniora za volantem...
Edda Cup by měl vyzkoušet i jeden z velkých talentů autosportu, Jiří Vrkoslav, a to také ve třídě E1600. Je to mimo jiné vítěz Fabia Cupu R2 v rally!
I další favorit této třídy Jan Reiss posiluje... Prý bude výměna karburátorů za vstřikování...
Tomáš Neužil prý zakoupil špičkového Focuse do třídy E2000
Hana L., bývalá účastnice Fiesta Cupu, a také dvojnásobná vítězka ceny Elišky Junkové při vyhlašování Zlatého volantu pro nejrychlejší ženu, a mimochodem půvabná dáma, by měla startovat při nějakém závodě v Saxo Cupu...
Tým Kubíčků si prý pořídil vlastní auto, mělo by to být Mitsubishi po Z.Hořánkovi... S bílým bude pokračovat Robert Chrištof
Olda Rus si nám po celou loňskou sezónu stěžoval, že na to již nemá, že to jsou strašně rychlé tratě. No a tak si pořídil nový motor s obsahem o 400ccm více a výkonem 300koní. Tzn. přechod do třídy H+2000...
A tam se potká i s ambiciózním Tomášem Píšou, který ve spolupráci s Miroslavem Janotou pořizuje mimojiné i ty správné karburátory do své Ascony.
Patrick Mareš prý posílí tým Speedy Jiřího Fígla, je mu nabízena dieselová Fábie???
I Robert Kacálek se opřel do přípravy vozu, skládá se nový motor ze špičkových dílů, které se prý stěhují do Kladna z celé Evropy...