Zvláštní ustanovení mototuristické soutěže
„Memoriál Dalibora Janka a Petra Dvořáka“
Soutěž se jede jako klubová akce ÚAMK
Program podniku
Pátek 28.4.2017
11,00 – 14,30 hod Shakedown
13,00 – 15,30 hod administrativní přejímky Učiliště Radotín
13,45 hod Rozprava pro zahraniční jezdce
14,30 hod Rozprava - ve stejném místě, jako bývá ceremoniál
15,10 hod Start I. Etapy učiliště- od st.č102 k č.1, pak 103...,
15,15 hod SS 01 Hipodrom
18,45 hod Praha centrum - slavnostní start 1. vozu
19,44 hod SS 02 Stack Kladno
21,05 hod Cíl Teplice náměstí
Sobota 29.4.2017
09,00 hod Panorama hotel Start do II.Etapy
09,19 hod SS 03 Rallycross Chabařovice
09,59 hod SS 04 Hillclimb Telnice
11,38 hod SS 05 Exhibition Centre oběd, čerpací stanice...
12,55 hod SS 06 Rallycross
13,58 hod SS 07 Hillclimb Telnice
15.10 hod SS 08 Exhibition Centre
16,22 hod SS 09 Rallycross
17,05 hod Cíl Panorama hotel
Neděle 30.4.2017
09,30 hod Panorama hotel Start do III. Etapy
10,31 hod SS 10 Polygon Most
12,08 hod SS 11 Stack Kladno
13,00 Cíl Učiliště Radotín, povolen předčasný příjezd
16,00 Vyhlášení výsledků – jídelna SOU
POZOR! Časy / kromě startů etap/ se mohou ještě mírně upravit + - minuta
Organizační výbor, činovníci
Tiskový mluvčí, organizační tajemník Kotek Petr 608 960 111
1.Činovníci – Ředitel závodu - Patera Eduard
Hlavní sportovní komisař Malík Jaroslav
Hlavní technický komisař Pažout Mirek
Technický komisař - Novák Jiří
Vedoucí SS úseků
- Linhart Roman,
- Malík Jaroslav
- Flosman Petr
Styk se soutěžícími - Holická Bára, Roman Hurt
Administrativa, výsledky - Klíma Tomáš
Tiskové středisko – UAMK, Promotým Praha
Trať, itinerář – Eduard Patera
Oficiální vývěska soutěže
1.Veškerá oznámení a rozhodnutí,stejně jako výsledky, jsou zveřejňovány na
oficiální vývěskové tabuli, která je umístěna v prostoru jídelny učiliště popř. u recepce
Panorama hotelu
2. Oficiální stránky www.edda.cz
Všeobecná ustanovení
1. Soutěž je pořádána jako klubová akce ÚAMK
2. Podáním přihlášky se účastníci zavazují podřídit propozicím soutěže
3. Každý účastník je sám zodpovědný za technický stav vozidla a řádné pojištění!
4. Každý účastník se zavazuje dodržovat dopravní předpisy s výjimkou SS úseků.
5. Pořadatel si vyhrazuje právo změny organizace tohoto podniku
z důvodu vyšší moci, případně odvolání podniku z velmi vážných důvodů.
Trať
45% Silnice I,II třídy, 54% místní komunikace, 1% rozbité úseky, šotolina.
Itinerář bude předán při startu v Radotíně, je slepý.
1. Servisní prostor, parkoviště a cíl se nachází v učilišti Radotín / směr cementárna/. Areál je v noci uzamčen a hlídán, lze zde zaparkovat doprovodné vozy.
2. Délka tratě
- I. Etapa 130 km
- II. Etapa 254 km
- III. Etapa 154 km
Celkem 538 km
3. Na trati je jedenáct tzv. Show section SS -tento úsek je na uzavřené trati, mimo
časové kontroly, posádky musí mít ochranné přilby a být řádně připoutány. Start do
SS je pět minut po ČK! Cíl je typu STOP, přejetí stop prostoru = 10PP! Za poražení
kužele na trati je penalizace 10PP. Na SS 11 bude STOP and GO. Vůz musí v prostoru od dopravní značky STOP po kužel /10m/ zastavit vozidlo. Přejetí prostoru, neúplné zastavení 10PP. Ignorace 100PP.
Tyto úseky nejsou povinné. V případě vynechání dostanete stejný počet PP, jako poslední aktivní účastník ve třídě.
SS 01 50% asfalt, 50% zámková dlažba s trávou
SS 02,11 100% šotolina.
SS 03, 06, 09 100% šotolina, penetrace
SS 04, 07, 100% asfalt
SS 05, 08 98% asfalt 2% šotolina
SS 10 97% asfalt 3% šotolina
Každá posádka musí jet tak, aby byla schopna v případě problému na trati včas zastavit.
4. PC Průjezdní kontrola
PK tajná, většinou je spojená s RK ,Nezaznamenaná PK = 100 trestných bodů.
5. RC Rychlostní kontrola – radarová kontrola zaměřená na rychlost, bude většinou spojena s PK
- překročení do 5 km/h tolerance měření, mimo obec 10 km/h
- nad toleraci - každý km = 10 trestných bodů, a to od dopravního limitu!
Příklad – 61km/h v obci = 110PP
6. DC – distanční kontrola - tajný úsek na trati, u kterého je empiricky stanovena minimální jízdní doba, za kterou jej lze ujet při dodržování dopravních předpisů. Nedosažení tohoto času – 100 PP. Překročení jízdní doby se v tomto úseku nehodnotí.
7. ZKV – zkoužka stálosti výkonu - letos nebude
8. TC Časová kontrola – téměř vždy bude zřízena před SS úsekem a zároveň po SS.
- Bude označena jako A a B např. TC 4A, TC 4B
- Prostor TC je 1m před a 1m za cedulí ČK
- Předčasný příjezd do TC 100 trestných bodů
- Pozdní příjezd do TC 1min= 10trestných bodů, max. 100bodů
Vozy s obsahem menším než 1000ccm mají toleranci – přejezd do 25km +1min
přejezd nad 25km +2min
Penalizace 100PP platí i při nedodržení minimálního času mezi TC A a TC B! Tento čas je uveden na jízdním výkazu! Toto je NOVINKA
9. RTC Kontrola doržování dopravních předpisů -
Nezastavení na dopravní značce STOP 200PP
Přejetí plné čáry 100PP
Předjetí stojící kolony 300PP
Projetí křižovatky, žel.přejezdu na červenou 500PP
Přijaté vozy
1. Soutěž je vypsána pro cestovní historické vozy do r. 1985 / novější do r. 1987, s penalizací 200PP, výjimečně novější do r.89 penalizace 280PP/. Určující je začátek prodeje zákazníkům v Evropě!
2. Třídy
1. = A1- 1150ccm 5. = A2-1150ccm
2. = A1-1600ccm 6. = A2-1600ccm
3. = A1-2000ccm 7. = A2-2000ccm
4. = A1+2000ccm 8. = A2+2000ccm
9. = Nevyhovující vozy či jejich motory r.výroby
3. Soutěžící nahlásí sám třídu technikovi při příjezdu, technická přejímka je pouze u tříd 1-4, technik může během soutěže přesunout vůz do příslušné třídy. Technická přejímka je před administrativní.
4. Omezení úprav pro kategorii A1 naleznete v sekci VŠE O RALLYE na www.edda.cz/mscrdovrchu/
5.Každý automobil dostane před startem přiděleny TB /PP/ dle roku uvedení do provozu modelu a typu vozidla.
Např. Škoda 1000MB 1964 = 64 PP, Škoda 130l 1985 = 85PP, speciály dle vzniku příslušné homologace FIA. Např. Polonez 2000Rallye 1978 = 78PP. Při použití novějších zasadních prvků ve voze se posuzuje rok dle tohoto modernějšího prvku. Např. Š1000MB a motorem 1300ccm s hliníkovou hlavou = 85PP jako Škoda 130 LR.
6.Ve voze je zakázáno jakékoliv zařízení, které by mohlo detektovat měření vozu radarem pořadatelů!!! V případě zjištění bude přiděleno 300 PP!!!
7.Trestné body TB = PP penalty points
Přihlášky
1. Registrace emailem na x.racing@seznam.cz. Je vyprodáno!
Vklad
1. Vklad do soutěže je stanoven na 3 900 Kč.
Odpovědnost a pojištění
1. Každý účastník jede na svou vlastní odpovědnost.Pořadatel odmítá veškerou odpovědnost,vůčisoutěžícím,jezdcům,pomocnému personálu a osobám třetím. Každý soutěžící a řidič je plně odpovědný za své pojištění.
Administrativní přejímka
1. Administrativní přejímka se koná v čase stanoveném dle programu podniku v prostoru ředitelství závodu – jídelna učiličtě Radotín. Řidič vyplní Prohlášení a předloží platné povinné ručení
Technická přejímka
1. Pouze pro vozy tříd 1-4 / sériové/. V areálu učiliště. Namátková kontrola během celé akce. Posádka nejdříve jde na TP a poté až na administrativní přejímku!
Klasifikace,výsledky,
1. Jezdci v jednotlivých třídách budou hodnoceni dle nejmenšího počtu trestných bodů dosažených v součtu všech SS,ČK,PK, ZKV , RK, DC, RTC a penalizací.
2.Výsledkové listiny s výsledky jezdců ve
třídách a absolutní klasifikaci budou k
dispozici jezdcům, soutěžícím a tisku
prostorách ředitelství závodů 30min po
skončení soutěže.
3. Při odstoupení v pátek či sobotu může posádka nastoupit ráno do startu další etapy, dostane čas posledního ve třídě.
4. Pouze s přímým souhlasem ředitele lze vyměnit vůz během akce!
Jaroslav Malík Sportovní komisař