aktualizováno | 09.02.2009 23:17:47 | edda | přečteno: 2585x
Rozhovor
Rozhovor s Miroslavem Maškem.

Jaké byly Tvé začátky v autosportu?

    K rallyesportu jsem se dostal v roce 1992, kdy můj kamarád Robert Čonka koupil od Honzy Trajbolda Opel Kadett GSI a já mu dělal doprovod. Za volant jsem usedl v roce 1998, pořídil jsem Renault Clio a pro sezónu 99 špičkový Renault Clio wiliams od Radka Nešpora / ex Voves/.

Tvá kariéra ovšem neměla dlouhého trvání?

    Hm...... S tímto vozem jsem jel Pohár ČR rally. Když se nám po dlouhodobém vývoji podařilo vůz přestavět do sk. A a doladit do finální podoby, následovala těžká havárie na Rally Vlašim, kdy jsem díky technické závadě ztratil ve vysoké rychlosti kontrolu nad vozem a po nárazu do sloupu vysokého napětí došlo k totální destrukci vozu. Zbyla pouze převodovka a sedačky.....

Kdy jsi se poprvé objevil naš seriál?

    Poprvé jsem kopce zkusil v roce 2007 se sériovým Renaultem Clio v nově vznikajícím týmu Auto Kožmín v Berouně.

Nejlepší zážitek z loňské sezóny ?

    Jednoznačně svezení se Mitsubishi Evo VI sk. A, půjčeným od Martina Kožmína na závod ve Kdyni. Poprvé jsem měl možnost startovat se špičkovým vozem 4x4, což je nezapomenutelný zážitek...

Co Tě nejvíce překvapilo v tomto seriálu?

    Na to, že vloni to byl první ročník, všude perfektní organizace a hlavně zabezpečení. Také komunikace s organizačním výborem byla skvělá!

Věříte v budoucnost tohoto seriálu?

    Určitě! Je to obrovská příležitost pro širokou rodinu nadšenců tohoto sportu, kteří nemají možnost svést se na mistrovských závodech. Zde si zazávodí na zabezpečené trati s veškerým servisem a zázemím.

Jaké cíle máš pro tuto sezónu?

    Rád bych odjel co nejvíce závodů v týmu Auto Kožmín, záleží na jednáních a partnerech s jakým vozem to bude. Hlavním cílem bude pomoci k co nejlepšímu umístění týmu.

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007