Za krásného počasí se sešli jezdci Mistovství ČR ÚAMK v Horním Jiřetíně k předposlednímu podniku sezóny. Dle předpokladů využilo hodně jezdců, včetně mnoha favoritů při tomto jednodenním závodě škrtání čtyř nejhorších výsledků a tak bylo převzato pouze 59 jezdců.
Trať o délce 4,4km je nejdelší v celém ročníku ale již bohužel nemá nejlepší povrch, ale svým profilem patří jistě k nejnáročnějším a také nejrychlejším.
Závod probíhal téměř bez problémů, bylo několik kolizí, ale bez zranění, což je nejdůležitější.
V SE1400 vyhrál po souboji s Tondou Eliášem Ladislav Rosička. Souboj škodovek o třetí místo rozhodl ve svůj prospěch Jakub Mezsároš a objevil se poprvé na bedně.
Znalosti tratě využil Radek Chamola v SE1600 a Martina Milowského porazil, třetí byl opět Tonda Široký.
V SE2000, při neúčasti největšího soka Michala Slováčka zvítězil Jan Semlbauer, druhý byl vítěz z Berouna Jindřich Šmied a třetí místní jezdec Václav Rédl.
Skvělá konkurence opět byla v SE+2000. I přes problémy opět vyhrál Aleš Komárek. Že to myslí vážně, dokázal finský jezdec Teemu Tironnen, který na voze zapracoval a bylo z toho druhé místo. Jiří Hák měl po první jízdě na Fina náskok desetiny, v druhé jízdě ovšem udělal chybičku a musel se spokojit se třetím místem.
V E1-1400 panoval při neúčasti Radima Macha Míra Černý na skvěle připravené Škodě 130 s 16v hlavou.... Druhý byl Jan Holeček a třetí, snad poprvé na bedně, Miroslav Havrda.
Karel Patočka nedal nikomu šanci a jasně vyhrál třídu E1-1600, a dokonce byl třetí absolutně. Druhý byl s jistotou Víťa Novotný a třetí Petr Krejsa na Hondě.
Ve dvoulitrech opět kraloval Jakub Choura, druhý byl Miloš Lang a překvapivě třetí na téměř domácí trati Míša Votavová. V této třídě se rozhodne až v Berouně, stále ještě mohou vyhrát čtyři jezdci.
I v E1+2000 se rozhodne až v Berouně, nejlepší výchozí pozici má Eda Patera, který v Jiřetíně vyhrál. Skvěle jezdí poslední závody Martin Nesvadba na Toyotě Corolle a vybojoval druhou pozici. Třetí byl Karel Boura na Mitsubishi Lancer. Jeden z favoritů Jan Kotrba nezvládl ve vysoké rychlosti svůj vůz a vylétl z tratě, naštěstí až v pasáži po výjezdu z lesa, škody na voze nejsou velké a určitě se v Berouně objeví.
Bohužel historické vozy se sešly pouze čtyři, nejrychlejší byl Ivo Král na VW Golf, druhý Jiljí Chmelař na Morrisu a třetí Pavel Baumgartner na BMW.