aktualizováno | 01.10.2018 12:58:23 | edda | přečteno: 7061x
Schůzka jezdců k novému ročníku

Schůzka jezdců k nové sezóně.

Tradičně se sešli jezdci na posledním podniku, aby prodiskutovali případné změny pro ročník 2019. Stalo se tak i letos na letišti Krásno.

1. První a zásadní změnou bude změna řádů a rozdělení skupiny E. Ovšem až od ročníku 2020, neb přítomní jezdci trvali u takto zásadní věci, tak jak bývá v Edda Cupu zvykem, na ročním předhlášení. Technický komisař co nejdříve zpracuje vše ohledně zpřísnění pravidel skupiny E a řády pro novou skupinu F. Prosíme tedy jezdce sk. E, aby se zatím zdrželi veškerých úprav na svých automobilech. Skupina F bude vypsána již v roce 2019, a hodnocena, tak jak dámský pohár, při účasti pěti a více jezdců vyhlásíme tři nejlepší, při menším počtu pouze vítěze. K vyhlášení mistra za celý ročník je potřeba účasti v minimálně 50% závodů. Představa promotéra je, že skupina F bude mít současné řády skupiny E s tím, že bude uložení motoru libovolné.
2. U třídy E+2000 2WD se zvyšuje minimální váha na 1000kg. Pokud bude váha nižší, přeřazuje se vůz do E+2000
3. U skupiny H2 se ruší, že – je pro vozy od r.v. 1986, nyní lze startovat s vozem vyrobeným před lednem 1990.
4. U vozidel sk. H bude umožněno používání čel vozidla z laminátu.
5. Pokud bude vozidlo sk. N, Saxo Cupu či H2 otestováno v ročníku 2019 pro tyto skupiny, nelze s ním startovat v tomto ročníku ve volnějších třídách! Výjimkou je samozřejmě bod 1.3.7 řádů Edda Cupu či výjimka TK při evidentní přestavbě vozidla do stavu volnějších skupin.
6. Ruší se pohár Youngtimer. 
7. Promotér se pokusí opět do nového ročníku o zařazení minimálně dvou nových tratí.

Poznámka – několikrát jsem byl dotazován, že prý neuvažujeme v novém ročníku o ZAV Kdyně, není to pravda.

Webmaster Edda Patera. Designed & Powered by Jan Frank © 2007