1 Jardo, asi spokojenost se svým letošním výkonem, že?
Myslím, že mohu zodpovědně říct, že jsem jel na plno a především proto jsem s výkonem spokojený. Nejde jen o samotné umístění, ale hlavně o to, že jsem se vážně svezl a výborně si zazávodil. Troufám si říct, že jsem vyždímal z auta maximum. Rozhodně to není tak, že bych se v eNku nudil a v éčku závodil, dokonce jsem měl občas pocit, že jsem tu hranu jel častěji letos eNkem než v minulých ročnících Éčkem. Celý výsledek o to víc těší, že vypůjčené tátovo auto, takto jezdí v nezměněné podobě už mnoho let takřka bez jakýchkoli úprav, investic a zásahů.
2. Co soupeři, kdo tě nejvíce potrápil?
Každý ve startovním poli je soupeř, vážím si každého stejně ,,postiženého blázna", který se pro nic, snaží dovézt auto do cíle. Všichni moji soupeři jsou zároveň mými kamarády a často na stupních vítězů bylo vidět jak se štengrujem. Pokud ale musím jmenovat, tak to byl Jindra Křístek. Dovedl mě porazit, nebo mi tvrdě šlapat na paty, nicméně spíš bych řekl, že jsem trápil já jeho, ještě lépe, strašně jsem ho sral. Kupříkladu v Liberci v sobotu dostal oblož 8desetin a v neděli jsem ho rozdrtil v součtu o 2 setiny :-D Dalším na koho nesmím zapomenout je Martin Zelenka, který se na perfektně připraveném autě po vlažném začátku neskutečně zlepšoval a každým dalším ujetým kilometrem ukazoval, že bude velkým soupeřem. I další kamarádi ve startovce umí zatopit, Jindra Horáček nebo Vláďa Kvasnička, oba neskuteční srandisti, kluci na hondách a další (omlouvám se, že nemůžu vyjmenovat všechny)
3.Co Tě letos nejvíce překvapilo v Edda Cupu?
Stejně asi jako každého mě nejvíce dostala ta rána Jirky. Tak nějak si člověk myslí, že se nás to netýká a že jsme nesmrtelní. A následně ta vybraná suma ve sbírce na Jirku (tímto bych mu chtěl popřát hodně sil). To potvrzuje a ukazuje, jaká atmosféra je v depu mezi jezdci, pořadateli a doprovodem.
4.Který kopec Ti nejvíce vyhovuje, a který naopak ne ?
Z dob kdy jsme s Martinem Čábelou jezdili vytrvalostní závody na okruzích mám rád Most a nemám vůbec nic proti tomu, že je zařazený v kopcovém seriálu. Z přírodních tratí pro mě vedla Telnice, do letošního Jiřetína, který pro mě byl úplně nový a je za mě nejlepší tratí sezóny. Naopak mě přešla chuť po Prachaticích, které jsou spíše vizitkou motoru než jezdce.
5.Jaký jsou plány do sezóny 2019?
Já už raději moc neplánuji. Letošní sezóna pro mě nezačala úplně slavně, kdy jsme těsně před začátkem sezony zjistili v jak špatném stavu je motor Éčka a proto jsem vzal za vděk tátovým civicem, před daleko rychleší CRXou, ale o to lépe zase ta letošní sezóna skončila a nebylo podle plánu z tohohle vůbec nic.Takže se spíše budu bavit o tom, co jsou mé přání, než plány. Dodělat do mé domovské třídy E1600 hondu CRX, která by mohla být opět rychlá a třeba i konkurence schopná, ale především bych rád, kdyby se podařilo auto trošku naučit poslouchat, protože jsem se s ním v loňské sezoně dost trápil, značně nevyvážené auto, hodně výkonu při dlouhém řízení bez posilovače v kombinaci se špérou, Nesmyslně tvrdý podvozek atd. No je toho hodně co bych rád. Jenže takřka bez zázemí s minimálním rozpočtem se vyrábí závoďák těžko. Takže se nechme překvapit co bude.
6. Jakým sportovním nářadím by jsi se chtěl svézt,
Moc mě láká nějaká strašná bestie, něco jako je Jirkovo Audina, nebo Pavla Maiera Ford. Někdy mám naopak chuť půjčit svoji ,,svini" abych dokázal jak já to mám těžký :-DDD
Přestože mám kopce rád, nejraději bych jel rallycross s něčím silným. Ze všech automobilových disciplín, které jsem měl možnost zkusit je pro mě nejvíc, nehledě na to, že mě taťka už jako úplného prcka bral sebou na závody rallycrossu.
Nakonec bych moc rád poděkoval všem, kteří mě podporovali, zejména tátovi který auto servisuje ( v autě kterým jsem vyhrál celkově edda cup, jak se mi přiznal, dva roky nevyměnil olej), dělá mechanika, mentora i sponzora :-D
Obrovskou poklonu zaslouží všichni co se podílí na pořádání Edda cupu, počínaje Edou přes Jardu Malíka, bez kterého se domnívám by to nešlo až po traťáky. Všem veliké DÍKY.