DE -
Tato třída měla u nás premiéru a nejlépe svůj vůz připravil Václav Valášek a jasně po oba závody kraloval. Vždy druhý byl zkušený soutěžák Láďa Kopelent a třetí Filip Taubner.
SE-1400
Ač se zde plejáda vozů Suzuki Swift silně rozrostla, tak loňský šampión Tomáš Mach s přehledem zvítězil. Konkurovat Suzukám dokázal Láďa Rosička na Peugeotu 106 /3,2/. V dobrém světle se představil nováček Azsoth junior.
SE-1600
Po odchodu loňského šampióna je jasným favoritem Radek Chamola, který přezbrojil na Hondu CRX.Ovšem Petr Crhák s ním dokázal držet krok a věřme, že u nás pojede častěji než vloni. Třetí byl dvakrát Petr Černý na loňské Radkově Hondě.
SE-2000
Zde svedli souboj o prvenství Jan Semlbauer a Martin Čábela a každému se povedlo jednou vyhrát. Třetí byl vždy Petr Černý, který střídal dva vozy.
SE+2000
Předpokládalo se, že naše kopcová špička s vozy Evo a STI bude mít na autodromu těžké konkurenty v silných sportovních supersportech. Kraloval Petr Zúbik na Corvette, vždy druhý byl matador Jiří Jírovec na Nissanu GT-R. Třetí byl Roman Široký na Porsche Carrera GT3 a v druhém jediná klasická čtyřkolka, která se dostala na bednu, Evo IX Teemu Tirronena.
E1-1400
Bohužel hned v prvním závodě odstoupil Radim Mach na přestavěné Suzuce a tak se předpokládal souboj Míry Černého /2x první/ a Honzy Holečka /2x druhý/. Třetí byl vždy junior Lukáš Kubíček.
E1-1600
Loňský šampión Víťa Novotný vybojoval vítězství v obou závodech, a tak jezdec MM MČR Roman Štilec se musel spokojit s druhou příčkou, třetí byl jednou Radim Kudr a jednou Petr Krejza.
E1-2000
Zvědavý jsme byli, jestli skvělý Martin Nesvadba dokáže na svém novém speciálu atakovat Honzu Kočiše. Martin se však s vozem teprve sžíval, ale výsledek druhého závodu naznačil, že bychom se mohli dočkat napínavých soubojů. Třetí byl jednou zkušený Tomáš Bek a jednou navrátilec a Mistr ČR 2003 Oskar Beneš.
E1+2000
Neskutečných 25 jezdců nastoupilo v nejsilnější třídě! Naprosto šokem skončil první závod, kdy vyhrál Petr Tomášek / pro rozvoj této discipliny je dobře, že již ukončil „vývoj“ svého Enterprise a startoval na starém dobrém Subaru GT/, bohužel v druhém měl technickou poruchu a tak se z vítězství radoval Aleš Komárek na svém karbonovém, 600koňovém Evu IX. Vždy třetí byl Ondra Fencl na Corvettě a druhým místem v odpoledním závodě se blýskl Lukáš Chudomel na Lotusu.
H-1300
V nejslabších historikách se sešla hvězdná konkurence. Kraloval P. Kolář na krásné Škodě 130RS. Druhé místo patřilo slavnému jezdci, který tu snad najezdil nejvíce, a to Mírovi Adámkovi na NSU TT. Loňský premiant, Tonda Muzikant se musel spokojit s třetím místem
H-1600
Zde dokončili pouze dva jezdci a legendární Jiljí Chmelař nedal Ladislavovi Rosičkovi šanci.
H+1600
V krásné konkurenci deseti vozů se radoval z vítězství Petr Mužík, který na svém krásném Datsunu 240Z přes zimu asi hodně zapracoval... Ondra Lorenz na Audi byl vždy druhý a taktéž Jirka Šarocha na BMW 2002 vždy třetí.