Čtení na víkend, tento apríl v r. 2010 se opravdu povedl... :-)
Novinka v organizaci seriálu
Dnes, pro nezasvěcené možná poněkud překvapivě, byla podepsána smlouva o spolupráci promotéra seriálu a Autoklubu. Možná jste si sami všimli oficiální delegace, která sledovala naše závody v Mostě. Po dlouhých jednáních došlo k překvapivé shodě. Pro samotné jezdce se toho mnoho nezmění. I v Autoklubu jsou rozumní lidé a uznali, že nyní, vlastně už po rozjetí sezóny, je třeba nějaké přechodné období, tudíž závod na Zbraslavi se pojede ještě podle dosavadních propozic.
Od dalšího závodu už budou moci samozřejmě startovat všechny homologované a FASEM otestované vozy. Pro vozy našeho seriálu jsme vyjednali výhodný poplatek 5 tis. za STK a otestování. Jelikož je již po oficiálním testování, bude nám umožněno otestovat ve speciální STK Zlíně-Malenovicích v pátek 23. 4.
Těm pár autům, které u nás jezdí a neodpovídají homologaci bude start samozřejmě umožněn. Pořadatel pro ně vypíše jízdu pravidelnosti, která bude vždy odstartována po dokončení závodních jízd. Jak se říká to nejlepší nakonec.
Největší problém byl s vozy bez ochranné konstrukce. Nakonec jim bude start umožněn také. Ale po protestech jezdců na nebezpečnost retardérů, bylo rozhodnuto přistoupit k jejich zrušení a zavedení jiného opatření, které se v minulosti již s úspěchem používalo. Pro vozy bez rámu a pouze pro ně budou v původních místech retardérů průjezdní kontroly, kde jezdec u stolku traťového komisaře zastaví a dostane razítko do karty jezdce. Nezastavení, nebo poražení stolku trestá se žlutou kartou.
Vyšší nároky na organizaci si vyžádají poněkud vyšší startovné, což je pochopitelné. Jezdci si ale musí uvědomit, že touto dohodou výrazně stoupne hodnota našeho závodění a šest tisíc za víkend dnes nikoho nezabije.
Text oficiální dohody, kterou jednohlasně odsouhlasila i komise jezdců, bude zveřejněn na našich stránkách a stránkách Autoklubu zítra. Stejně tak i jmenný seznam nového organizačního výboru.
Tolik k oficiálnímu průběhu jednání. Na závěr bych připojil osobní poznámku. Trochu mne zamrzel přístup pana Patery k jinak konstruktivnímu jednání. Já jsem se nijak o funkci prezidenta seriálu nedral, ale když jsem dostal od Autoklubu důvěru, tak ji, doufám, nezklamete. A teatrální práskání dveřmi to, pane Patero, nijak nezmění!
Jarda Malík
POZOR! TENTO PŘÍSPĚVEK JE APRÍLOVOU MYSTIFIKACÍ OD ZAČÁTKU DO KONCE!
Pro vkládání komentářů musíte být přihlášen/a.
Vik | 02.04.2010 10:21:49
Myslím, že o přístupu FASu světčí i hrozby jezdcům s licencí, že budou z jejich strany trestáni za účast v podnicích, které se nepořádají pod jejich hlavičkou. Také přístup funkcionářu FASu byl vidět v Berouně, když se jel jejich závod s námi. bylo tam přes 100 aut, ale oni dělali, že je jich tam možná 20 :). Tento nevraživý přístup je smutný a místo spolupráce, která je normální (klubové a profesionální soutěže) ke to jako na Sommě za první války. Všichni v zákopech a navzájem po sobě střílíme. Upřímě je chápu. Je to jen otázkou peněz, protože téměř nikdo od Edy, KW, Carbonie... neplatí FASu za testování, licence a další věci. Jak to dopadá je jasné, stačí se zajet podívat na MMČR a ¨hojné startovné pole¨. Dokud se vedení nezmění, nebojím se že by došlo k posunu ke vstřícnosti a spolupráci.
Luboš č.809 | 02.04.2010 09:10:13
Super článek,nevěřil jsem vlastním očím co jsi napsal.Moc dobrý nápad.
MIREK.P- soukr. osoba | 01.04.2010 22:39:52
pro machyho. Neboj, téměř všichni z pořadatelského teamu máme s FASem vlastní zkušenosti, a tak si dáme pozor.
Láďa Klokočka | 01.04.2010 21:27:24
Jardo fakt dobrý, sežral jsem to i s navijákem. Koukal jsem na to s otevřenou hubou.
machy | 01.04.2010 21:01:29
To ani není moc sranda, když vidím co se děje v RC cupu...Jak FAS zdárně ničí tenhle pěknej projekt... Aby to nepotkalo časem i tyhle závody.
Roman L | 01.04.2010 19:05:51
To Rosi:souhlasim,zatim jsem tři koupající se,a čtvrtýho berem do party ne?!
rosi | 01.04.2010 18:27:10
Tak to se Ti povedlo!!!:))Za tohle jdeš ve Kdyni do vody!!!!!:)))
moto.cvok | 01.04.2010 17:51:33
Pojišťovna vám pošle účet za výjezd sanitky a oživování po infarktu .... Děkuji !
Honza S. | 01.04.2010 14:40:17
No myslim, ze od dnes bude mit Jarda APRIL na kazdych zavodech :D :D tohle se nezapomina :D
Petr Svaták | 01.04.2010 14:06:51
Omlouvám se, měl jsem docela fofr a vůbec si neuvědomil, co je za den. Alespoň jste se pobavili :-) Hronovu ZDAR! :-)
Roman L | 01.04.2010 13:55:28
p.Patera bude p.Malíkovi dělat Cikrta :-)
Angie1 | 01.04.2010 13:12:19
Pro nového PREZIDENTA: myslím že na Zbraslaff budeš muset přivézt cisternu BECHEROVKY, aby sis to všechno vyžehlil.....
MIREK.P-TK | 01.04.2010 13:06:25
pro Petra Svatáka- Ano, funkcionář jsem, ale znáte to: "dejte volovi funkci..." pro pana Pateru- Vaše bývalá vedoucí funkce už je asi v pr..., ale nabízí se nová - můžete dělat panu Malíkovi tiskového mluvčího...
edda | 01.04.2010 12:43:54
Prosím nového Prezidenta, aby zde uvedl i své tel. číslo. Nevím proč to mám odnášet já!! Odstupující.... Hold máme dneska s Topolánkem den....
Honza S. | 01.04.2010 12:26:28
Joo Mirek je hrdy :) to zas jako jo :) a dneska muze byt hrdy i na to co sepsal Jarda :D
Petr Svaták | 01.04.2010 12:16:47
Omlouvám se MirkoviP-T, myslel jsem, že jste činovník, který se vyjádřil k mým řádkům a je hrdý na nastalé změny.
MIREK.P-TK | 01.04.2010 12:08:00
pro Petra Svatáka- Nesmíte to to vidět hned v těch úplně černých barvách. Náš seriál nabízí mnoho +, a mnoho nej, nej..., takže si myslím, že se vyplatí si trochu připlatit. Musíte to brát tak, že za 2600 by jste byl jen člověk, který se občas sveze rychle do kopce, ale za šestku jste již jezdec Mistrovství republiky pod FAS, a to je výhodné... Takže až půjdete k bankomatu pro ty peníze, tak někde cestou koukněte do kalendáře na datum.
Honza S. | 01.04.2010 11:57:50
Petr Svatak: Precti si nejdrive prosim tu diskuzi pod tim :D a pochopis o co tady jde :D :D :D pak se to i tobe bude zdat docela usmevny.. uvidis :D
Petr Svaták | 01.04.2010 11:49:28
MIRKu.P-TK, nevidím to vůbec černě. Chtěl jsem vyzkoušet to, co mě táhne a dlouho jsem hledal odvahu. Přihlašoval jsem se již v polovině ledna, abych měl jistotu, že budu přihlášen a v tu dobu bylo startovné, které bylo akceptovatelné. Tento seriál mi přišel vhodnější pro můj začátek nežli Berg Trophy, dle fotek a počtu jezdců vytvářelo dojem rodinné atmosféry bez milionových nákladů. Říkáte "jen 3400" což je jen 115% navíc. Pro mnoho lidí je cena 30Kč za litr relativně mnoho, co takhle cena 69? Je to jen 39,- navíc.
Roman L | 01.04.2010 11:25:37
jo,ale odmítám aby se P.Malíkovi jakošto Prezidentovi seriálu platila osobní ochranka z finančního rozpočtu,tedy z peněz za startovné!
Honza S. | 01.04.2010 11:17:48
je to fakt narez, ctu to porad do kola :D a nakonec jak si Jarda smlsnul na Eddovi :D to je proste pecka :D
Roman L | 01.04.2010 11:08:54
Jardo zapoměl jsi napsat že si ještě každý jezdec musí koupit licenci,ta je taky laciná(myslim okolo 3-4000)a od příštího roku musí mít každý jezdec nehořlavá vybavení dle Homologace FIA-8850 a nové helmy a Hans!!!Jsem zcela přesvědčen že to tomu seriálu jen a jen prospěje,a hlavně že každý jezdec s tím to rozhodnutí souhlasí :-)PS:být to včera,tak dnes jsem in memoriam
petr | 01.04.2010 11:03:10
jako 6tisic mi prijde jardo dost!!!jsem zvedavej kolik lidi tam zustane stvym pristupem!!
Pavel Baum. | 01.04.2010 10:37:00
Přiznám se, že jsem něco takového od našeho Jardy čekal, ale že to bude v tak dobře podané a interpretované kvalitě, ze začátku nechalo v nejistotě i mě :o) Jardo, smekám a díky za všechny, že se k naší partě hlásíš.
Pepa Kroh | 01.04.2010 10:30:11
Dost dobrý, jen jestli to unesla pumpa všech, kteří si to přečetli ;o)
Honza S. | 01.04.2010 09:58:51
Jardo, vole :D prvni radky jsem ti to vazne sezral :D ... diky :D
MIREK.P-TK | 01.04.2010 09:57:55
Pane Svaták, neměl by jste to vidět tak černě! Zřejmě Vám oči zaslepil vztek, ale uvidíte až se na to pak v klidu podíváte, že ta částka není zase tak hrozná. Je to pouze 3400Kč navíc, a to je opravdu takový pakatel, který správný motoristický nadšenec ani nepocítí.
vik | 01.04.2010 09:31:14
že ve FASu jsou rozumí lidé mě pobavilo. Jinak bych si možná myslel, že je to pravda.
Petr Svaták | 01.04.2010 09:23:46
Trošičku nechápu tento článek a prosím o vysvětlení výše popsaného. Otestování za 5000Kč se mne asi jako začátečníka v kategorii SE1400 týkat nebude, ale pokud bude startovné místo 2600,- šest ticíc, které "nikoho nezabije", prosím o vyškrtnutí ze starovní listiny.
Angie1 | 01.04.2010 09:21:11
To je mi líto, ale za těchto podmienok v seriálu končím. Půjdu jazdit velký mistrák pod FAS, kde je to sice asi dražší, ale jsou to pořádné závody s hojnou účastí, které pořádají rozumní lidé :-D :-D :-D
MIREK.P- soukr. osoba | 01.04.2010 09:02:41
Jardo, Ty jsi prostě vůl nad voly.... Ještě teď tu dávám Andrejce mokré hadry na hlavu... Nevím do jaké míry bude bezpečná Tvá návštěva následujícího závodu.
Josef Lacina | 01.04.2010 08:40:38
..zabít už sem se viděl jak dávám zpátečku a couvám ke stolku .o)
luboš č. | 01.04.2010 07:51:48
Jardo,když jsem to četl,tam mi přestala chutnat raní kawa,ale jinak OK
Jenda Kočiš | 01.04.2010 07:47:38
Nejlepší je věta že "i v autoklubu jsou rozumní lidé"...:-)tak se k tomuhle datumu opravdu hodí...:-D Možná jsou, ale musej tam přijít na návštěvu. Jarda za 1*!
Rendy | 01.04.2010 07:25:25
Jardo ty si ,ale číslo klidně si počká až do půlnoci.............dost dobrý!!!Spousta lidí na to skočí.....než si uvědomý ....