Přejímkou prošlo 118 jezdců, bohužel mnoho jezdců nedokončilo závod, zejména pro technické závady.
DE - Mrzí nás, že dorazili pouze dva jezdci. Zvítězil opět Václav Valášek, ovšem čas Jaroslava Kraidla v druhé jízdě naznačil možnost vzájemných soubojů.
SE-1400 Mezi 15 převzatými jezdci zde byla konkurence obrovská, umístění v první desítce lze považovat za úspěch. Kraloval loňský Mistr Tomáš Mach a úspěch týmu RTM podtrhl Petr Tolárek /2./ a Radek Jakubský /3./. 4. místo obsadil Tonda Eliáš, kterému na paty šlapal jeho loňský mechanik Michal Ředina, který přes zimu také postavil Swifta.
SE-1600 Opět skvělá účast,17 jezdců (a všichni dojeli!), znamená druhou nejobsaženější třídu. Souboj o vítězství dopadl ve prospěch Radka Chamoly, když Petr Crhák v druhé jízdě chyboval. Třetí byl ústecký Petr Černý, který startuje s dvěma vozy, ve dvoulitrech ještě zabodoval pátým místem a skvělé čtvrté místo vybojoval vítěz Saxo Cupu Aleš Hodouš.
SE-2000 Mezi 16 jezdci na startu dominoval Jan Semlbauer, když velký soupeř Michal Slováček opět pro poruchu motoru nepřijel. Také porucha motoru ukončila snahu Martina Čábely. Souboj o druhé místo dopadl ve prospěch domácího jezdce Romana Šebka, třetí byl Roman Hovorka.
SE+2000 8 převzatých jezdců. Při neúčasti Timmo Terronena a chybě Daniely Komárkové se radoval zkušený Jiří Hák před zrychlujícím Martinem Moravcem. Totéž platí o třetím Martinovi Lvovi. V této třídě jsou souboje nejvyrovnanější, mezi podiovými umístěními byl nejmenší časový rozdíl ze všech tříd.
E1-1400 6 vozů na startu a Radim Mach nedal nikomu šanci a zvítězil o neskutečných 23s... Druhý byl Milan Andruchovič a třetí novic seriálu Jaroslav Vosmek. To, že by Radim se svým časem vyhrál i šestnáctistovky a byl druhý ve dvoulitrech radši ani psát nebudu.
E1-1600 Při neúčasti Vítka Novotného byl souboj o vítězství záležitostí domácích jezdců. Z vítězství se radoval Petr Kolář před soutěžákem Pepou Čermákem. Třetí byl Petr Krejza. V této třídě startovalo 6 aut.
E1-2000 Opět skvělá konkurence nejobsazenější třída dne, 18 jezdců a vítězství Jana Kočiše. Druhý byl Martin Nesvadba a čas jeho druhé jízdy byl také vynikající. třetí dojel loňský vítěz Miloš Lang.
E1+2000 Z deseti jezdců na startu dorazilo do cíle pouze trio.... To je bohužel úděl nadupaných speciálů..... První bednu v našem seriálu zajel Petr Janoušek na Corvettě. Druhý byl zkušený soutěžák Martin Kožmín a loňské absolutní vítězství obhájil Eda Patera.
H-1300 Bohužel jen dva jezdci z pěti dorazili do cíle. Vyhrál Tonda Muzikant před Petrem Romanem. Velkou radost jsme měli z návratu Tomáše Cmírala s jeho znovuzrozenou Alpinkou, která doznala úhony v loňském Berouně.
H-1600 I zde dojeli pouze dva jezdci. Vyhrál Ladislav Rosička senior před novicem Petrem Maierem na krásném Fordu Escort MK l.
H+1600 Zde naopak byla neskutečná konkurence 13jezdců, včetně nádherného speciálu Fordu RS200!!! Vyhrál matador Ivo Král na opravdovém závodním voze VW Golf II před svým doublerem Václavem Rollem. Třetí místo po velkém souboji uhájil Ondra Lorenz na Audi Quattro. Zajímavostí byl start Tondy Jecha, který těžce havaroval v Mostě se svým BMW na krásném Porsche Carrera.